Ja!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:33 schreef APK het volgende:
[..]
Is het voorspelbaar als alle huisvrouwen hier helemaal para-brother worden?![]()
Precies!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt te overheersend, Sylvia wordt weer in de hoek geduwd... en hij gaat verder met zijn eigen tv maken...
Dan is dit Syl d'r kans om tv te makenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt te overheersend, Sylvia wordt weer in de hoek geduwd... en hij gaat verder met zijn eigen tv maken...
Van mij ook hoor, maar het lijkt wel of de wereld vergaat als ze niet zou mogen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo denk ik ook, maar als dit zo belangrijk voor d'r is. . .mijn stem zou ze krijgen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Je bent zelf een ouwe koe'... Eric etegn Natasia
Steek die maar in je zak !
Is de kritiek op op Bart 'n toneelstukje of is die reden die hij geeft écht kinderachtig en ouwe koeien? Of is dat expres vantevoren besloten dus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Gollemrulez het volgende:
wat een wanabee homo.
Mooi toch?quote:
wanabee???????????????quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Gollemrulez het volgende:
wat een wanabee homo.
Dat is dan ook gelijk het verschil met Sylvia: die zal een conflict dmv een volwassen discussie proberen op te lossen, ze kan gewoon nix met zwakbegaafd geschreeuw.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ze weten dus niet om te gaan met de kalmte van Sylvia. Ze hebben liever een schreeuwpartij waar ze lekker op elkaar in kunnen hakken.
Nee, hij komt gewoon voor haar op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
Hij is wel homo, maar je kan jezelf teveel zo profileren of je normaal gedragen (ipv jezelf te acteren).quote:
Sylvia moet echt harder voor zichzelf gaan opkomen. Ze heeft volgens mij wel meer pit dan ze durft (/) te laten zien.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:37 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi toch?
Ik zit met volle teugen te genieten.![]()
Dat moet ze ZELF eens doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, hij komt gewoon voor haar op.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig, Huub snapt geen flikker van Brians verhaal.![]()
hoe simpel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:40 schreef Dogga het volgende:
Eric: ik begrijp er geen flikker van en ik ben zelf een flikker
Dat was volgens mij de oorsprongkelijke opzet van het programma met mensen zoals Stephan, Nicolaas, Ilona etc...Maar inmiddels zijn ze daar allang van afgestapt. Het is nu alleen nog maar voor de kijkcijfers. Als geloofwaardigheid als miljonair nog enige invloed had waren al die asociale praktijken allang afgestraft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
Het maakt Sylvia gelijk geschikter als miljonair, in die kringen wordt ondoordacht viswijfgedrag over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Precies!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk het verschil met Sylvia: die zal een conflict dmv een volwassen discussie proberen op te lossen, ze kan gewoon nix met zwakbegaafd geschreeuw.
Niveau- en klasseverschilletje dus.
Het maakt Sylvia gelijk geschikter als miljonair, in die kringen wordt ondoordacht viswijfgedrag over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Daar heb ik geen diazepam voor nodigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:41 schreef Copycat het volgende:
Koppijn krijg ik van die gozer.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef Maanvis het volgende:
Oe Syl verheft haar stem! Goedzo, je kunt het wel!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Schreeuwde Sylvia nou????
Komt zo nep over he?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Ge eh.. acteerd?quote:
Ja, echt enorm overtuigend. Ze zullen wel hebben staan juichen in de regiekamer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou is Brian's motivatie om nee te zeggen weer dat Huub zich ermee bemoeit ... hij wil gewoon nee zeggen maar er niet bij zeggen dat hij het Sylvia niet gunt.
Ik zie liever de échte Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, echt enorm overtuigend. Ze zullen wel hebben staan juichen in de regiekamer.![]()
Dat wordt de cliffhanger over een paar dagen.![]()
Ik ben te jong voor dynasty...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Sylvia is gewoon de Krystle van DGK.... als ze willen dat ze met Alexis vechtend in de vijver belandt dan moeten ze eerst maar eens zorgen dat er een Alexis inkomt.....
En Natasia is geen Alexis.
Nog niet, nog even wat aandacht voor Syl en het mag weerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Danny het volgende:
Sylvia schreeuwt?
OMFG dat is niet Sylvia
Maar goed, de redactie is weer blij. Heeft Syl nu weer een dansles verdiend?
Het was iig enige stemverheffing.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me toch af waar die autocues hangen
Mja, Amanda is ook verre van een Sammy-Joquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Sylvia is gewoon de Krystle van DGK.... als ze willen dat ze met Alexis vechtend in de vijver belandt dan moeten ze eerst maar eens zorgen dat er een Alexis inkomt.....
En Natasia is geen Alexis.
niet alleen over Brianquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef bunnyma het volgende:
Woorden schieten mij te kort om mijn walging uit te spreken over Brian,
Ik snap je helemaal precies!! *adem in adem uit* geld tevens voor mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef bunnyma het volgende:
Woorden schieten mij te kort om mijn walging uit te spreken over Brian, hij is mijn vleesgeworden haat.![]()
![]()
![]()
Ohh was ze er nog bij danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Die del zegt ook wat.
Ach, die klootzak roept wat er in 'm opkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou is Brian's motivatie om nee te zeggen weer dat Huub zich ermee bemoeit ... hij wil gewoon nee zeggen maar er niet bij zeggen dat hij het Sylvia niet gunt.
daar kan hij niets aan doen. dat komt door de medicatiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
Brian geeft haar de middelvinger?? Hoezo onbeschoft..... en dan wordt verwacht dat ze met dit soort paupers een discussie aangaat??
Sorry hoor, zo laag kan Sylvia IMHO niet zakken.
ooooooooooooohmmmmmmmmmmmmm, helpt hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal precies!! *adem in adem uit* geld tevens voor mij
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, Amanda is ook verre van een Sammy-Jo
Het welbekende oortje. . .quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
precies het komt erop neer dat Silvia Silvia niet mag zijn, dus als ik haar was zou ik lekker opstappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind het maar nep overkomen allemaal.. sylvia moet meer opvallen en hup ze valt meer op .. opeens is het schreeuwen etc. Voelt steeds meer aan als een toneelstuk
vandaar al die ongewassen haren in de villa.quote:
Bijwerkingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef Danny het volgende:
[..]
daar kan hij niets aan doen. dat komt door de medicatie
Ik ooooooooooooohmmmmmmmmmmmmm met je mee, daarna grouphug ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
ooooooooooooohmmmmmmmmmmmmm, helpt hoor.
Je weet iig gelijk waar het over gaat...... ik had "Dynasty" nergens genoemdquote:
Ik trek het echt niet meer.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal precies!! *adem in adem uit* geld tevens voor mij
Amanda heeft er uiteraard tweequote:
ach ja je kan altijd nog volhouden dat je de dvd collectie hebt..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
o, shit, hiermee geef ik best wel aan dat ik oud ben
Er verschijnen steekwoorden op het plasmaschermquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Eensch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef farceman het volgende:
En dan te bedenken dat Brian al 50.000 euro heeft gehad,
vlieglessen,
uitje als dj
en naar de musical...
hij moet DOOD!
Valt niet mee hoor om met dove imbecielen te discuseren ( Ze heeft te weinig forum ervaringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef APK het volgende:
Zelfs met zwaar gestuurde tegenstanders en een donderpreek van de redactie lukt het Sylvia nog niet om goede tv te maken.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet iig gelijk waar het over gaat...... ik had "Dynasty" nergens genoemd![]()
Nog effe schreeuwen jongens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er verschijnen steekwoorden op het plasmascherm
Whahahahaha!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat ik voortaan van 21:00 - 22:00 de streams maar oversla, dit gaat nergens meer over. BB is zovéél beter dan deze wanvertoning...
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef Danny het volgende:
o, shit, hiermee geef ik best wel aan dat ik oud ben
Dom maar gehaaid, waardoor ze zo nu en dan toch nog slim kan overkomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Omdat je dom bent Natasia.
Ik wil die hele villa aanrijden. Met een Tank!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef Brici het volgende:
Wie wil de LESAUTO van natasia aanrijden????
Mwah ze is gewoon gewend om te bekvechten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dom maar gehaaid, waardoor ze zo nu en dan toch nog slim kan overkomen
WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
DAT DOET ER NIET TOE
DAT DOET ER NIET TOE
DAT DOET ER NIET TOE
DAT DOET ER NIET TOE![]()
Als jij dat vindt, ben je echt nog dommer dan LekkerSimpelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dom maar gehaaid, waardoor ze zo nu en dan toch nog slim kan overkomen
Ik heb het al eerder gezegd. Kaartenactie naar haar prive adresquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef Brici het volgende:
Wie wil de LESAUTO van natasia aanrijden????
En ze heeft waarschijnlijk nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
Erik: Jij raapt van alles bij elkaar
Natasia: Jij bent sowieso een bij elkaar geraapt zootje!
WAT SCHREEUW JIJ
WAT SCHREEUW JIJ
WAT SCHREEUW JIJ
"Ga jij je reet maar buiten het huis verkopen want de centjes en dit huis krijg je niet!! "
Maar hij komt er wel een eind mee ..............quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Brian is echt de vleesgeworden zelfoverschatting...
Wat een inkoppertje en niemand die zijn smoel opentrekt. Eric niet en Huub niet terwijl die toch op de hoogte moeten zijn van Natasia's CV.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
Erik: Jij raapt van alles bij elkaar
Natasia: Jij bent sowieso een bij elkaar geraapt zootje!
WAT SCHREEUW JIJ
WAT SCHREEUW JIJ
WAT SCHREEUW JIJ
"Ga jij je reet maar buiten het huis verkopen want de centjes en dit huis krijg je niet!! "
Ja een van de mooiste move van Brian...Huub krabbelde goed terug maar liet Brian toch winnen...Jammer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Brian doet dit wel goed, Huub lijkt zelfs te aarzelen.
Precies, ik snap ook Brians masterplan niet...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef Danny het volgende:
wat denkt brian te bereiken? laat huub de stemming aanvragen en dan stemt syl gewoon niet op 'm; opgelost...
crackwhore design, keileweg, Rotterdamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
Jezus wat ziet Amandel eruit zeg......![]()
Van welke zaak komen deze kleren, want het ziet er echt niet uit......![]()
Hij kan nu de stemming aanvragen en morgen de aanvraag weer intrekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef Danny het volgende:
wat denkt brian te bereiken? laat huub de stemming aanvragen en dan stemt syl gewoon niet op 'm; opgelost...
Heeft de Redaktie van Tien uitgekozen voor ons Snolletje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
crackwhore design, keileweg, Rotterdam
Denk zo'n Pakistaans winkeltje waar de Nieuwendijk mee vol zit...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
Die plannen zijn nog wisselvalliger dan het weer...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef noa84 het volgende:
[..]
Precies, ik snap ook Brians masterplan niet...
Je ging ook al de fout in door "Brian" en "masterplan" in 1 zin te combinerenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef noa84 het volgende:
Precies, ik snap ook Brians masterplan niet...
Ik vind Bart wel weer tof nu sinds hij weer wat praat. Hij is echt slim bezig namelijk. Zelfs WIJ weten niet wat zijn plannetje isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:00 schreef Gigageil het volgende:
Donder maar op stomme boer......ga maar naar je mest-meisje toe.....![]()
die zijn (volgens mij) door een aantal mannelijke redaktieleden van internet afgeplukt. OF een decolleté tot haar schaamstreek ... óf zo kort dat de schaamstreek zowat te zien is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
Ja, precies; offer Eric voor 10 minuten op.....En Syl lekker naar carnavalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij kan nu de stemming aanvragen en morgen de aanvraag weer intrekken
Dan wordt het tijd dat Huub zich als een echte man gaat gedragen en gewoon zegt wat ie bedoeltquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Amanda muts. Huub bedoelt gewoon te zeggen dat je als een simpele hoer overkomt.
De bluffer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Black_king het volgende:
Bart:" Ik ga donderdag mijn koffers pakken. Ik zie het negatief in"
Wie zegt dat hij het zelf weetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Bart wel weer tof nu sinds hij weer wat praat. Hij is echt slim bezig namelijk. Zelfs WIJ weten niet wat zijn plannetje is
Ik denk eerder aan een kinderstalletje, want deze jurk is zwaar te klein........en dan die pruik dat haar en afgewerkt met peuk...............als er nog iemand twijfeld aan of er sex geweest is vannacht hoef alleen maar naar dat plaatje te kijken en weet al genoeg.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk zo'n Pakistaans winkeltje waar de Nieuwendijk mee vol zit...
Zwarte markt Beverwijk kan ook
Nee, Bart hoopt gewoon dat er iemand de hint oppakt en de stemronde voor hem aanvraagt.quote:
Ga je all-in?quote:
Miep Brons (nog over van de oude collectie)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
Wil jij miep brons niet zo beledigenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Miep Brons (nog over van de oude collectie)![]()
Sorry Miepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:05 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wil jij miep brons niet zo beledigen.............
![]()
Als Bart echt weg wil, zijn er genoeg manieren om dat ondubbelzinnig duidelijk te maken zonder dat dit hem 10K kost.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef Ethel het volgende:
[..]
Nee, Bart hoopt gewoon dat er iemand de hint oppakt en de stemronde voor hem aanvraagt.
Helaas zal niemand dat doen want ze begrjipen de overduidelijke hint niet.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian heeft het goed naar Bart geluisterd weer.
Alsof ze gecast is op haar inhoudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat een minder-waarde geeft die domme doos AmanDEL aan DGK zeg.......pfffff, wat een tragisch type is dat.......![]()
De grote grap is dat het volgens mij niet eens uitmaakt wat ze draagt, heb ik al eens gezegd, ze kan gaan shoppen in de PC Hooft en een jurk dragen van een paar duizend en nog zal ze er cheap uitzien...het is gewoon haar uitstraling en gebrek aan klassequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een kinderstalletje, want deze jurk is zwaar te klein........en dan die pruik dat haar en afgewerkt met peuk...............als er nog iemand twijfeld aan of er sex geweest is vannacht hoef alleen maar naar dat plaatje te kijken en weet al genoeg.....![]()
Precies wat ik vanmiddag al voorspelde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:06 schreef crohntje het volgende:
Brian speelt OPEENS het spel, na zijn gesprek met Bart![]()
Net of het z'n eigen idee is
Twee .. en die zijn nog nep ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Idd die Amanda heeft een standaard kroegstem. Ze heeft een paar eigenschappen, maar daar heb je niks aan.
Die probeert iedereen gewoon over het randje te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:06 schreef Sporti het volgende:
aso zooitje echt ook Huub laat zich teveel meeslepen
En behoorlijk lelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Twee .. en die zijn nog nep ook.![]()
Wat een nepzooi zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Black_king het volgende:
Op het bord stond gisteren dus: "Brian; Natasia huilt......"
Lekker hoor, die openheid van Natasia.....zal de redactie blij mee zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |