quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef Maanvis het volgende:
Oe Syl verheft haar stem! Goedzo, je kunt het wel!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Schreeuwde Sylvia nou????
Komt zo nep over he?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Ge eh.. acteerd?quote:
Ja, echt enorm overtuigend. Ze zullen wel hebben staan juichen in de regiekamer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou is Brian's motivatie om nee te zeggen weer dat Huub zich ermee bemoeit ... hij wil gewoon nee zeggen maar er niet bij zeggen dat hij het Sylvia niet gunt.
Ik zie liever de échte Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, echt enorm overtuigend. Ze zullen wel hebben staan juichen in de regiekamer.![]()
Dat wordt de cliffhanger over een paar dagen.![]()
Ik ben te jong voor dynasty...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Sylvia is gewoon de Krystle van DGK.... als ze willen dat ze met Alexis vechtend in de vijver belandt dan moeten ze eerst maar eens zorgen dat er een Alexis inkomt.....
En Natasia is geen Alexis.
Nog niet, nog even wat aandacht voor Syl en het mag weerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Danny het volgende:
Sylvia schreeuwt?
OMFG dat is niet Sylvia
Maar goed, de redactie is weer blij. Heeft Syl nu weer een dansles verdiend?
Het was iig enige stemverheffing.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me toch af waar die autocues hangen
Mja, Amanda is ook verre van een Sammy-Joquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Sylvia is gewoon de Krystle van DGK.... als ze willen dat ze met Alexis vechtend in de vijver belandt dan moeten ze eerst maar eens zorgen dat er een Alexis inkomt.....
En Natasia is geen Alexis.
niet alleen over Brianquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef bunnyma het volgende:
Woorden schieten mij te kort om mijn walging uit te spreken over Brian,
Ik snap je helemaal precies!! *adem in adem uit* geld tevens voor mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef bunnyma het volgende:
Woorden schieten mij te kort om mijn walging uit te spreken over Brian, hij is mijn vleesgeworden haat.![]()
![]()
![]()
Ohh was ze er nog bij danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Die del zegt ook wat.
Ach, die klootzak roept wat er in 'm opkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou is Brian's motivatie om nee te zeggen weer dat Huub zich ermee bemoeit ... hij wil gewoon nee zeggen maar er niet bij zeggen dat hij het Sylvia niet gunt.
daar kan hij niets aan doen. dat komt door de medicatiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
Brian geeft haar de middelvinger?? Hoezo onbeschoft..... en dan wordt verwacht dat ze met dit soort paupers een discussie aangaat??
Sorry hoor, zo laag kan Sylvia IMHO niet zakken.
ooooooooooooohmmmmmmmmmmmmm, helpt hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal precies!! *adem in adem uit* geld tevens voor mij
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, Amanda is ook verre van een Sammy-Jo
Het welbekende oortje. . .quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me toch af waar die autocues hangen
precies het komt erop neer dat Silvia Silvia niet mag zijn, dus als ik haar was zou ik lekker opstappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind het maar nep overkomen allemaal.. sylvia moet meer opvallen en hup ze valt meer op .. opeens is het schreeuwen etc. Voelt steeds meer aan als een toneelstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |