Als je er verder geen verstand van hebt, niet doen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Lijkt me niet zo'n verstandig iets om te doen, je weet niet waar je mee te maken krijgt.
Meen je dit nu serieus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
En als je het dan toch doet, nooit, nooit, nooit vragen om de dag waarop je zult sterven. Je krijgt antwoord, maar dat wil je niet. Je weet immers helemaal niet met 'wie' je contact hebt.
Bij ons in het dorp hadden ze in een gezin ook glaasje gedraaid, en deze vraag gesteld. Het meisje kreeg als antwoord haar komende verjaardag.
De tijd ging voorbij, en iedereen was het eigenlijk al weer vergeten. Na haar feestje stapt ze de weg op om wat mensen uit te zwaaien, er komt een bestelbus van links die haar hartstikke dood rijdt. Toen herinnerde iedereen het zich weer....
Ik heb dingen meegemaakt waarbij er echt wel meer gebeurde dan groepshypnosequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef wadgem het volgende:
Soort van groepshypnose, heeft niks met geesten te maken. Of groepshypnose gevaarlijk is, is een ander verhaal.
Ja precies, en een vriend van m'n zus, en daar de vriendin haar moeder's tante broer zijn halfbroer, en daar de schoonouders van hadden ook zoietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
En als je het dan toch doet, nooit, nooit, nooit vragen om de dag waarop je zult sterven. Je krijgt antwoord, maar dat wil je niet. Je weet immers helemaal niet met 'wie' je contact hebt.
Bij ons in het dorp hadden ze in een gezin ook glaasje gedraaid, en deze vraag gesteld. Het meisje kreeg als antwoord haar komende verjaardag.
De tijd ging voorbij, en iedereen was het eigenlijk al weer vergeten. Na haar feestje stapt ze de weg op om wat mensen uit te zwaaien, er komt een bestelbus van links die haar hartstikke dood rijdt. Toen herinnerde iedereen het zich weer....
Ja dit is heel serieus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Piovan het volgende:
OMFG menen jullie dit nu allemaal?
Dat voorspelde dus iemand bij een vriendin van me toen we dat deden .. dat ze binnen een jaar zou sterven. En dat jaar is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
Kooi-hie oid, rustig aub.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja dit is heel serieus.
Dit moet je niet doen.
Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk.
Afscheid nemen nu het nog kan luidt het deviesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Dat voorspelde dus iemand bij een vriendin van me toen we dat deden .. dat ze binnen een jaar zou sterven. En dat jaar is nog niet voorbij
Dat heb ik even hardop gezegd want ik weet niet of geesten internet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef SoupNazi het volgende:
Kom op mensen, het lijkt net of jullie de behoefte hebben om in zulke onzin te geloven. Als het bestaat vraag ik nu aan de geesten of ik een teken mag krijgen.
Doe niet zo dom als je niet eens weet hoe het moet -.-quote:Kom op mensen, het lijkt net of jullie de behoefte hebben om in zulke onzin te geloven. Als het bestaat vraag ik nu aan de geesten of ik een teken mag krijgen.
Ik begin er nooit aan. Hoewel ik niet overtuigd ben dat je op die manier geesten kunt oproepen. Maar ik weet wel dat iemand in mijn klas op de middelbare school het met een paar vriendinnen gedaan heeft. Een van die vriendinnen vroeg ook wanneer ze zou sterven. "Binnen een week" was het antwoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Doe niet zo dom als je niet eens weet hoe het moet -.-
Ik wil wel je handje vasthouden hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Lijkt me best eens grappig
Alleen durf ik daarna dan niet meer te slapen
Me dunkt dat het dan juist enger wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil wel je handje vasthouden hoor
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef persoon14362 het volgende:
Zijn al die verhalen echt of zitten ze ons weer voor de gek te houden.![]()
De geesten zitten je te dollen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef persoon14362 het volgende:
Zijn al die verhalen echt of zitten ze ons weer voor de gek te houden.![]()
Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
Of als het wel werkt....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens en kom niet hier huilen als het niet werkt
Dat is echt waar hoorquote:
Wel allemaal je eigen glas meenemen hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Laten we een glaasje draai meet houden![]()
Hoorde je dat vóór of nadat ze verongelukt wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begin er nooit aan. Hoewel ik niet overtuigd ben dat je op die manier geesten kunt oproepen. Maar ik weet wel dat iemand in mijn klas op de middelbare school het met een paar vriendinnen gedaan heeft. Een van die vriendinnen vroeg ook wanneer ze zou sterven. "Binnen een week" was het antwoord.
Een paar dagen later verongelukte dat meisje....
![]()
Oeh, dat klinkt wel erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is echt waar hoor![]()
100 jaar gelden had ik een vriendin die had zoiets ook gedaan, en de zus van die moeder ging toen op dat moment dood aan een spaghetti-vergiftiging. We hebben het glaasje meteen kapot gegooid en in de fik gezet
Nou, ik weet niet of je door middel van groepshypnose de lampen aan en uit kunt laten knipperen, barsten in spiegels kunt veroorzaken of zelfs de stoelen door de lucht kan laten vliegen, maar anders zijn er toch echt wel echt andere krachten die dit veroorzaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef wadgem het volgende:
Soort van groepshypnose, heeft niks met geesten te maken. Of groepshypnose gevaarlijk is, is een ander verhaal.
Ja, en iedereen vodka mee nemen om het mijne te vullenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Wel allemaal je eigen glas meenemen hoor!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef mmax91 het volgende:
Je gewoon hier aan houden
http://www.witches.nl/Glaasje.htm
![]()
![]()
![]()
quote:Waarom deze pagina:
Sinds de site "live"is heb ik al heel wat vragen gekregen van jonge (toekomstige) heksen.
Ik vruugah ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[..]
Hier hield ik al op met lezen.... M'n zusje wil ook een "heks" worden
Waar gaat de wereld heen
JAquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Piovan het volgende:
OMFG menen jullie dit nu allemaal?
Ik ben best lief in het echt hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Me dunkt dat het dan juist enger wordt
Riiiiiiight... Waren het mexicaanse of hawaiaanse paddo's ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef vosss het volgende:
Nouja, nog maar een keer mijn verhaal dan. Of mensen het geloven of niet zal me worst wezen, ik weet samen met alle andere mensen die er toen bijwaren wat we hebben gezien.
Glaasje draaien, jaren geleden, blablbla, geest enzo, wij allemaal sceptisch.
Iemand vroeg of meneer de geest zin had in een sigaret en dat haddie wel.
Wij een sigaret aangestoken en bovenop het glas gelegd.
Die peuk werd binnen ongeveer 15 seconden helemaal opgerookt. Dus dat de punt begon te gloeien zoals je er normaal aan trekt zegmaar. Alle rook zat in dat glas en in de filter verscheen een donker hakekruis.
Nou weet ik dat als je hard aan een filter trekt dattie donker word en dat als je tegen een sigarettenpunt blaast dattie dan ook opgloeit, maar dat verklaart niet de rook in het glas en het duidelijk zichtbare hakekruis.
Wij haden toen allemaal zoeits van WTF??!?!
Toen hebben we maar vriendelijk gevraagd of de beste man weer wilde vertrekken en zijn we ermee gestopt.
We hebben het over glaasje draaien, niet over 'te diep in het glaasje kijken'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je door middel van groepshypnose de lampen aan en uit kunt laten knipperen, barsten in spiegels kunt veroorzaken of zelfs de stoelen door de lucht kan laten vliegen, maar anders zijn er toch echt wel echt andere krachten die dit veroorzaken.
Ja, ik probeerde ook mensen te vervloeken, maar lukte nooitquote:
Dit was zelfs nog vóór mijn drugsperiodequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Riiiiiiight... Waren het mexicaanse of hawaiaanse paddo's ?
Had je ook wierook op je kamer, zo'n paarse puntmuts, en een boek met spreuken/rituelen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde ook mensen te vervloeken, maar lukte nooit
Begin maar vast te krabben danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit was zelfs nog vóór mijn drugsperiode
We waren allemaal stuk voor stuk nuchter.
Maar zoals al gezegd, mij zal het jeuken of je het gelooft of niet
Na.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef wadgem het volgende:
[..]
Hoorde je dat vóór of nadat ze verongelukt was![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Begin maar vast te krabben dan.
Wierrook sowieso, nog steedsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Had je ook wierook op je kamer, zo'n paarse puntmuts, en een boek met spreuken/rituelen?
Is dat echt gebeurt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef vosss het volgende:
Nouja, nog maar een keer mijn verhaal dan. Of mensen het geloven of niet zal me worst wezen, ik weet samen met alle andere mensen die er toen bijwaren wat we hebben gezien.
Glaasje draaien, jaren geleden, blablbla, geest enzo, wij allemaal sceptisch.
Iemand vroeg of meneer de geest zin had in een sigaret en dat haddie wel.
Wij een sigaret aangestoken en bovenop het glas gelegd.
Die peuk werd binnen ongeveer 15 seconden helemaal opgerookt. Dus dat de punt begon te gloeien zoals je er normaal aan trekt zegmaar. Alle rook zat in dat glas en in de filter verscheen een donker hakekruis.
Nou weet ik dat als je hard aan een filter trekt dattie donker word en dat als je tegen een sigarettenpunt blaast dattie dan ook opgloeit, maar dat verklaart niet de rook in het glas en het duidelijk zichtbare hakekruis.
Wij haden toen allemaal zoeits van WTF??!?!
Toen hebben we maar vriendelijk gevraagd of de beste man weer wilde vertrekken en zijn we ermee gestopt.
Ik doe het nooit meer iig
Was trouwens daarna wel nog lachen, we hadden dit gedaan bij een meid die alleen in huis was en we waren elkaar gek aan het maken dat die geest best eens in dat huis kon blijven hangen, dus die meid had het er niks op dat ze over een uurtje ofzo alleen thuis zat.
Toen we met zn allen weggingen, gingen een vriend van me en ik nog even terug, 5 minuten later.
Heel zachtjes door de voortuin gekropen en ineens kei, maar dan ook echt KEIHARD op het raam bonken en tegen de muur schoppen
Je had dat wijf moeten horen gillen binnen.....priceless
Ja dat is echt. Geesten wachten allemaal tot iemand glaasje gaat draaien en happen gelijk omdat ze niets beters te doen hebben, en dan gaan ze hun hele spokenleven besteden aan het bang maken van mensen. Allemaal, bij iedereen. Niets gemerkt? Nooit een klop gehoord? Nooit ineens een koud gevoel? Nooit wind gevoeld terwijl t windstil was? En thats only the beginningquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurt.Ik word gelijk bang dat er geesten in me kamer zitten misschien zitten ze nog achter me aan!!
Dat is echt gebeurd ja, anders zou ik het niet vertellen.quote:
Whahahha, raap me op!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef JediMindTricks het volgende:
En wat dacht je van traptreden die kraken als je erop loopt? Dat heeft echt niet met je eigen gewicht te maken hoor, dat zijn de geesten die je bij je voeten willen pakken.
Oh kut, helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef JediMindTricks het volgende:
En wat dacht je van traptreden die kraken als je erop loopt? Dat heeft echt niet met je eigen gewicht te maken hoor, dat zijn de geesten die je bij je voeten willen pakken.
Een te zwaar spook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef LXIV het volgende:
Hiervoor woonde ik in een wat ouder huis uit de jaren 50 ofzo. Daar lag een houten vloer in de woonkamer, die nogal kraakte.
Toen ik een avond alleen thuis was hoorde ik overduidelijk voetstappen over die vloer, maar er was niks te zien. Na zes passen, toen 'het' vlak bij me was, hield het weer op. Wat dat nu geweest is?
OMG je bent serieus he ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat is echt. Geesten wachten allemaal tot iemand glaasje gaat draaien en happen gelijk omdat ze niets beters te doen hebben, en dan gaan ze hun hele spokenleven besteden aan het bang maken van mensen. Allemaal, bij iedereen. Niets gemerkt? Nooit een klop gehoord? Nooit ineens een koud gevoel? Nooit wind gevoeld terwijl t windstil was? En thats only the beginning![]()
Heeey, dat lijkt over mijn post te gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef TeChNo2 het volgende:
OMG je bent serieus he ?
Wel eens van krimp/uitzetten van huizen gehoord?
wel eens van tocht gehoord?
Wel eens van een rilling gehoord?
Wel eens van een windvlaag gehoord?
Wel eens van bangmakerij gehoord?
Wel eens van hysterie gehoord? (of waanideeen)?
Hehequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef JediMindTricks het volgende:
1650quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Piovan het volgende:
Ik woon in een oud huis (1650 ongeveer) en ik heb een zolderkamer. Echt wel pwn wat ik hier allemaal zag.
Werd jij gewpned? Of de betreffende geest in kwestie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Piovan het volgende:
Ik woon in een oud huis (1650 ongeveer) en ik heb een zolderkamer. Echt wel pwn wat ik hier allemaal zag.
Glaasje draaienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Trouwens, dit is ook echt gebeurd. Serieus:
Afgelopen week heeft een maat van mij een pandje gekraakt waar vroeger een cafe zat. De voormalig eigenaar van dit cafe had een moeilijke periode met zijn relatie, en heeft toen zijn cafe in de fik gezet, en is daarna daar op de dansvloer gaan slapen. Een zelfmoord dus.
Nu ben ik zelf niet zo snel gelovig wat dat soort dingen betreft, maar een andere maat van me is bang als de tering om die geest tegen te komen. Hoe komen we erachter of die kerel nog rondzweeft daar?
nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou posten
Bwoehahahahaquote:
Nee vaker hangen er ineens touwen aan het plafond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Werd jij gewpned? Of de betreffende geest in kwestie?
Zeg dan in dat pand 'geest geest bent u daar'. Zo deden wij dat vroeger met geesten oproepen maar wel met een glaasje en bord erbij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Trouwens, dit is ook echt gebeurd. Serieus:
Afgelopen week heeft een maat van mij een pandje gekraakt waar vroeger een cafe zat. De voormalig eigenaar van dit cafe had een moeilijke periode met zijn relatie, en heeft toen zijn cafe in de fik gezet, en is daarna daar op de dansvloer gaan slapen. Een zelfmoord dus.
Nu ben ik zelf niet zo snel gelovig wat dat soort dingen betreft, maar een andere maat van me is bang als de tering om die geest tegen te komen. Hoe komen we erachter of die kerel nog rondzweeft daar?
nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou posten
dat heb je heel goed aangevoeld !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heeey, dat lijkt over mijn post te gaan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Whahahha, raap me op!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
!!!!!111
Dat hebben we al geprobeerd, maar meer dan wat aan en uitspringende lampen gebeurde er nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Zeg dan in dat pand 'geest geest bent u daar'. Zo deden wij dat vroeger met geesten oproepen maar wel met een glaasje en bord erbij.
Hoe groot is de kans dat dit kraken precies op het ritme van voetstappen gaat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
OMG je bent serieus he ?
Wel eens van krimp/uitzetten van huizen gehoord?
wel eens van tocht gehoord?
Wel eens van een rilling gehoord?
Wel eens van een windvlaag gehoord?
Wel eens van bangmakerij gehoord?
Wel eens van hysterie gehoord? (of waanideeen)?
En jij bent heel achterlijk dat jij die posts als serieus op vatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
dat heb je heel goed aangevoeld !
Dat was dan misschien een teken van de geest. Misschien wilde hij die dag niet praten om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar meer dan wat aan en uitspringende lampen gebeurde er niet
Fuckin typo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef vosss het volgende:
Kut, weer verkeerd getypt!
Dat gebeurd me elke keer als ik para-anaalnormaal wil typen
ooooohh, dan is ie aanwezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar meer dan wat aan en uitspringende lampen gebeurde er niet
Oh ja dat kan best, hij had die dag volgens mij een vergaderingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Dat was dan misschien een teken van de geest. Misschien wilde hij die dag niet praten om wat voor reden dan ook.
en als je dan je potlood vergeten bentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja aflsuiten, je moet jezelf in een cirkel tekenen ofzo
Doe je heus met krijtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef Piovan het volgende:
[..]
en als je dan je potlood vergeten bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik eerder dood ben dan jij kom ik je pwnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
Als je echt wil weten of het werkt, moet je het gewoon doen, en op het moment dat je denkt contact te hebben, moet je roepen: "Hahah fuck you man neppe kutgeest, jij bent lekker dood. Wahaha wat kan je me nu doen dan, niks hè mannetje. Zielig kutspookje, tief een eind op joh. Mietje." Ook flink erbij lachen en wijzen.
Als er dan niets gebeurt weet je dat het onzin is.
Wanneer je helemaal los wil gaan, doe dan het volgende:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Zeg dan in dat pand 'geest geest bent u daar'. Zo deden wij dat vroeger met geesten oproepen maar wel met een glaasje en bord erbij.
Als jij eerder dood bent als mij, beloof ik je dat ik je zal proberen op te roepenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik eerder dood ben dan jij kom ik je pwnen![]()
Nee dan worden ze misschien boos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
Als je echt wil weten of het werkt, moet je het gewoon doen, en op het moment dat je denkt contact te hebben, moet je roepen: "Hahah fuck you man neppe kutgeest, jij bent lekker dood. Wahaha wat kan je me nu doen dan, niks hè mannetje. Zielig kutspookje, tief een eind op joh. Mietje." Ook flink erbij lachen en wijzen.
Als er dan niets gebeurt weet je dat het onzin is.
Necrofiliequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef PeZu het volgende:
dus iedereen gaat naar buiten naar de muur en plots komt er een raar kermend geluid uit de muur
zorg er voro dat je met eem vol glas wdk draait danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Als jij eerder dood bent als mij, beloof ik je dat ik je zal proberen op te roepen
Neemt iemand je eindelijk eens serieus is het weer niet goed... tssquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En jij bent heel achterlijk dat jij die posts als serieus op vatZeker als je naar eerdere posts van mij hier kijkt
Flapdrol.
Zon pauper geest kan met levenden communiceren, kan hakenkruizen in een peuk maken, kan mensen gek maken, kan krassen op mensen maken, kan meubels verzetten, gooit met stoelen, MAAR HIJ KAN NIET UIT EEN GLAS KOMEN?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer je helemaal los wil gaan, doe dan het volgende:
1) Zorg dat er iets akeligs in de kamer is, een portret van Hitler of zo. Hiermee zorg je dat je een niet al te vriendelijke geest binnen krijgt.
2) Roep de geest op, en zorg dat je zeker weet dat hij onder het glas zit.
3) Plaats nu iets zwaars op het glas, zodat de geest niet weg kan.
4) Ga de geest nu jennen, door het stellen van stomme vragen of het uitspreken van beledigingen
5) Pak nu een handspiegel, en plaats die achter het glas. Kijk nu vanaf de andere kant van het glas naar de spiegel
Succes verzekerd!
Toch altijd vreemd dat het 'kenissen' of 'vage vrienden' zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef Tism het volgende:
Glaasje draaien foute boel!
Ik trok vroeger op met kennissen die dat bij hun thuis ook gedaan hadden! Je weet wel, ouders weg en hoppa ff lekker expirimenteren! Nou dat hebben ze geweten, toen ze er aan begonnen hadden ze de daarvoor de geldende regels niet toegepast die je toch serieus in acht moet nemen!
Toen ze ff bezig waren en enkele vragen hadden gesteld, die ze schijnbaar niet hadden mogen stellen, bleek 't behoorlijk fout te gaan en zijn ze er abrupt mee gestopt!
Alleen was dat de grootste fout die ze ooit hadden gemaakt! Na deze gebeurtenis, 1 dag later stierven alle huisdieren (2 konijnen, 2 katten en een hond) plots, of ze liepen van huis weg (de 2 katten) om nooit meer weder te keren!
Ze hebben 't nog 2 jaar vol gehouden in dat huis met een aanwezigheid van een entiteit bleek later!
2 jaar later was 't hoogte punt voor hun bereikt en zijn ze moeten verhuizen omdat ze 't niet meer aan konden, depressies, spiegels die continu voor hun ogen kapot springen, radio en teevee die spontaan aan en uit gingen, lichten die spontaan aan en uit gingen en deuren die open en dicht gaan zonder rede, trillende muuren, meubels die verschoven alsof er een binnenhuis architect in 1 nacht 't hele huis opnieuw ingericht had enzovoorts, echt heel vreemd!
3 dagen na hun vertrek fikte 't huis af! En hebben ze alleen maar ellende mee gemaakt, en nog steeds!!
Glaasje draaien, niet doen!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zorg er voro dat je met eem vol glas wdk draait dan
succes gegarandeerd
Probeer het nu maar gewoon vanavond, als je het allemaal maar onzin vind.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zon pauper geest kan met doden communiceren, kan hakenkruizen in een peuk maken, kan mensen gek maken, kan krassen op mensen maken, kan meubels verzetten, gooit met stoelen, MAAR HIJ KAN NIET UIT EEN GLAS KOMEN?!
Wie zegt dat ik nooit serieus genomen word?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Neemt iemand je eindelijk eens serieus is het weer niet goed... tss
Oh en voor jou: meneer Flapdrol graag.
En waarom is hij binnen een glas machteloos?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Probeer het nu maar gewoon vanavond, als je het allemaal maar onzin vind.
Kunnen wij morgen een mooi verhaal op FOK! lezen.
Binnen in het glas, waar een geest overigens altijd vrijwillig ingaat, is zo'n geest verder machteloos.
Je wil een keer echt serieus, genomen worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nooit serieus genomen word?
Ja, nu kennissen, vroeger was ik er goed bevriend mee! We trokken elke dag wel met elkaar op!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Toch altijd vreemd dat het 'kenissen' of 'vage vrienden' zijn
okquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Probeer het nu maar gewoon vanavond, als je het allemaal maar onzin vind.
Kunnen wij morgen een mooi verhaal op FOK! lezen.
Binnen in het glas, waar een geest overigens altijd vrijwillig ingaat, is zo'n geest verder machteloos.
And again, wie zegt dat ik nooit serieus genomen wordquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je wil een keer echt serieus, genomen worden?
Als je het koud krijgt zitten er zeker geesten. Je moet nu zo snel mogelijk zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef persoon14362 het volgende:
Ik ben bang dat er geesten in me kamer zitten nu ik erover denk. Het word hier helemaal koud en ik begin te trillen.![]()
Ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
And again, wie zegt dat ik nooit serieus genomen word
My ideaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:12 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Als je het koud krijgt zitten er zeker geesten. Je moet nu zo snel mogelijk zelfmoord plegen.
ooh ja tijdens dit gebeuren viel het glas kapot...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef PeZu het volgende:
bij mijn oude huis zaten er lijken in de muur vd schuur gemetseld
weet je hoe vreemd dat wel niet is
maar toen kwam iemand na een avondje flink doorhalen ook op het briljanet idee te gaan glaasje draaien
ik was er op tegen en deed dus ook niet en ging lekker verder spacen op de bank
die idioten gaan in de achterkamer aan de tafel zitten, waar vandana je uitklijk hebt op de schuur en desbtreffende muur
ik weert niet wat ze deden maar plots een vreemd hard gelach en er donderen buiten gewoon stenen uit die muur...
ik zo wtf?
1 van de idoten zit aan tafel met 1 van die stenen in zijn hand terwijl ie niet naar buiten is geweest
echt te bizar...
dus iedereen gaat naar buiten naar de muur en plots komt er een raar kermend geluid uit de muur
van de schrik gaan we snel naar binnen toe en heb ik besloten te verhuizen
echt te maf
Je bent op het glas gevallen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:12 schreef Rupsje het volgende:
Ik heb nog steeds krassen op mijn rug van het glaasje draaien, 8 jaar terug.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:13 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je bent op het glas gevallen?
Jij weet helemaal niets van mijn seksleven, flapdrolquote:
Ik denk dat je nu aids hebt en doodgaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja tijdens dit gebeuren viel het glas kapot...
tegenwoordigs slapen wij allen bizar slecht en hebbn evaak dezelfde dromen
kan dat verband met elkaar houden?
Welk seksleven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mijn seksleven, flapdrol
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu aids hebt en doodgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |