We hebben het over glaasje draaien, niet over 'te diep in het glaasje kijken'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je door middel van groepshypnose de lampen aan en uit kunt laten knipperen, barsten in spiegels kunt veroorzaken of zelfs de stoelen door de lucht kan laten vliegen, maar anders zijn er toch echt wel echt andere krachten die dit veroorzaken.
Ja, ik probeerde ook mensen te vervloeken, maar lukte nooitquote:
Dit was zelfs nog vóór mijn drugsperiodequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Riiiiiiight... Waren het mexicaanse of hawaiaanse paddo's ?
Had je ook wierook op je kamer, zo'n paarse puntmuts, en een boek met spreuken/rituelen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde ook mensen te vervloeken, maar lukte nooit
Begin maar vast te krabben danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit was zelfs nog vóór mijn drugsperiode
We waren allemaal stuk voor stuk nuchter.
Maar zoals al gezegd, mij zal het jeuken of je het gelooft of niet
Na.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef wadgem het volgende:
[..]
Hoorde je dat vóór of nadat ze verongelukt was![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Begin maar vast te krabben dan.
Wierrook sowieso, nog steedsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Had je ook wierook op je kamer, zo'n paarse puntmuts, en een boek met spreuken/rituelen?
Is dat echt gebeurt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef vosss het volgende:
Nouja, nog maar een keer mijn verhaal dan. Of mensen het geloven of niet zal me worst wezen, ik weet samen met alle andere mensen die er toen bijwaren wat we hebben gezien.
Glaasje draaien, jaren geleden, blablbla, geest enzo, wij allemaal sceptisch.
Iemand vroeg of meneer de geest zin had in een sigaret en dat haddie wel.
Wij een sigaret aangestoken en bovenop het glas gelegd.
Die peuk werd binnen ongeveer 15 seconden helemaal opgerookt. Dus dat de punt begon te gloeien zoals je er normaal aan trekt zegmaar. Alle rook zat in dat glas en in de filter verscheen een donker hakekruis.
Nou weet ik dat als je hard aan een filter trekt dattie donker word en dat als je tegen een sigarettenpunt blaast dattie dan ook opgloeit, maar dat verklaart niet de rook in het glas en het duidelijk zichtbare hakekruis.
Wij haden toen allemaal zoeits van WTF??!?!
Toen hebben we maar vriendelijk gevraagd of de beste man weer wilde vertrekken en zijn we ermee gestopt.
Ik doe het nooit meer iig
Was trouwens daarna wel nog lachen, we hadden dit gedaan bij een meid die alleen in huis was en we waren elkaar gek aan het maken dat die geest best eens in dat huis kon blijven hangen, dus die meid had het er niks op dat ze over een uurtje ofzo alleen thuis zat.
Toen we met zn allen weggingen, gingen een vriend van me en ik nog even terug, 5 minuten later.
Heel zachtjes door de voortuin gekropen en ineens kei, maar dan ook echt KEIHARD op het raam bonken en tegen de muur schoppen
Je had dat wijf moeten horen gillen binnen.....priceless
Ja dat is echt. Geesten wachten allemaal tot iemand glaasje gaat draaien en happen gelijk omdat ze niets beters te doen hebben, en dan gaan ze hun hele spokenleven besteden aan het bang maken van mensen. Allemaal, bij iedereen. Niets gemerkt? Nooit een klop gehoord? Nooit ineens een koud gevoel? Nooit wind gevoeld terwijl t windstil was? En thats only the beginningquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurt.Ik word gelijk bang dat er geesten in me kamer zitten misschien zitten ze nog achter me aan!!
Dat is echt gebeurd ja, anders zou ik het niet vertellen.quote:
Whahahha, raap me op!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef JediMindTricks het volgende:
En wat dacht je van traptreden die kraken als je erop loopt? Dat heeft echt niet met je eigen gewicht te maken hoor, dat zijn de geesten die je bij je voeten willen pakken.
Oh kut, helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef JediMindTricks het volgende:
En wat dacht je van traptreden die kraken als je erop loopt? Dat heeft echt niet met je eigen gewicht te maken hoor, dat zijn de geesten die je bij je voeten willen pakken.
Een te zwaar spook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:54 schreef LXIV het volgende:
Hiervoor woonde ik in een wat ouder huis uit de jaren 50 ofzo. Daar lag een houten vloer in de woonkamer, die nogal kraakte.
Toen ik een avond alleen thuis was hoorde ik overduidelijk voetstappen over die vloer, maar er was niks te zien. Na zes passen, toen 'het' vlak bij me was, hield het weer op. Wat dat nu geweest is?
OMG je bent serieus he ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat is echt. Geesten wachten allemaal tot iemand glaasje gaat draaien en happen gelijk omdat ze niets beters te doen hebben, en dan gaan ze hun hele spokenleven besteden aan het bang maken van mensen. Allemaal, bij iedereen. Niets gemerkt? Nooit een klop gehoord? Nooit ineens een koud gevoel? Nooit wind gevoeld terwijl t windstil was? En thats only the beginning![]()
Heeey, dat lijkt over mijn post te gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef TeChNo2 het volgende:
OMG je bent serieus he ?
Wel eens van krimp/uitzetten van huizen gehoord?
wel eens van tocht gehoord?
Wel eens van een rilling gehoord?
Wel eens van een windvlaag gehoord?
Wel eens van bangmakerij gehoord?
Wel eens van hysterie gehoord? (of waanideeen)?
Hehequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef JediMindTricks het volgende:
1650quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Piovan het volgende:
Ik woon in een oud huis (1650 ongeveer) en ik heb een zolderkamer. Echt wel pwn wat ik hier allemaal zag.
Werd jij gewpned? Of de betreffende geest in kwestie?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Piovan het volgende:
Ik woon in een oud huis (1650 ongeveer) en ik heb een zolderkamer. Echt wel pwn wat ik hier allemaal zag.
Glaasje draaienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Trouwens, dit is ook echt gebeurd. Serieus:
Afgelopen week heeft een maat van mij een pandje gekraakt waar vroeger een cafe zat. De voormalig eigenaar van dit cafe had een moeilijke periode met zijn relatie, en heeft toen zijn cafe in de fik gezet, en is daarna daar op de dansvloer gaan slapen. Een zelfmoord dus.
Nu ben ik zelf niet zo snel gelovig wat dat soort dingen betreft, maar een andere maat van me is bang als de tering om die geest tegen te komen. Hoe komen we erachter of die kerel nog rondzweeft daar?
nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou posten
Bwoehahahahaquote:
Nee vaker hangen er ineens touwen aan het plafond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Werd jij gewpned? Of de betreffende geest in kwestie?
Zeg dan in dat pand 'geest geest bent u daar'. Zo deden wij dat vroeger met geesten oproepen maar wel met een glaasje en bord erbij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Trouwens, dit is ook echt gebeurd. Serieus:
Afgelopen week heeft een maat van mij een pandje gekraakt waar vroeger een cafe zat. De voormalig eigenaar van dit cafe had een moeilijke periode met zijn relatie, en heeft toen zijn cafe in de fik gezet, en is daarna daar op de dansvloer gaan slapen. Een zelfmoord dus.
Nu ben ik zelf niet zo snel gelovig wat dat soort dingen betreft, maar een andere maat van me is bang als de tering om die geest tegen te komen. Hoe komen we erachter of die kerel nog rondzweeft daar?
nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou posten
dat heb je heel goed aangevoeld !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heeey, dat lijkt over mijn post te gaan.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Whahahha, raap me op!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
!!!!!111
Dat hebben we al geprobeerd, maar meer dan wat aan en uitspringende lampen gebeurde er nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Zeg dan in dat pand 'geest geest bent u daar'. Zo deden wij dat vroeger met geesten oproepen maar wel met een glaasje en bord erbij.
Hoe groot is de kans dat dit kraken precies op het ritme van voetstappen gaat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
OMG je bent serieus he ?
Wel eens van krimp/uitzetten van huizen gehoord?
wel eens van tocht gehoord?
Wel eens van een rilling gehoord?
Wel eens van een windvlaag gehoord?
Wel eens van bangmakerij gehoord?
Wel eens van hysterie gehoord? (of waanideeen)?
En jij bent heel achterlijk dat jij die posts als serieus op vatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:58 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
dat heb je heel goed aangevoeld !
Dat was dan misschien een teken van de geest. Misschien wilde hij die dag niet praten om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar meer dan wat aan en uitspringende lampen gebeurde er niet
Fuckin typo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef vosss het volgende:
Kut, weer verkeerd getypt!
Dat gebeurd me elke keer als ik para-anaalnormaal wil typen
ooooohh, dan is ie aanwezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar meer dan wat aan en uitspringende lampen gebeurde er niet
Oh ja dat kan best, hij had die dag volgens mij een vergaderingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Dat was dan misschien een teken van de geest. Misschien wilde hij die dag niet praten om wat voor reden dan ook.
en als je dan je potlood vergeten bentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja aflsuiten, je moet jezelf in een cirkel tekenen ofzo
Doe je heus met krijtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef Piovan het volgende:
[..]
en als je dan je potlood vergeten bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik eerder dood ben dan jij kom ik je pwnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:04 schreef JediMindTricks het volgende:
Als je echt wil weten of het werkt, moet je het gewoon doen, en op het moment dat je denkt contact te hebben, moet je roepen: "Hahah fuck you man neppe kutgeest, jij bent lekker dood. Wahaha wat kan je me nu doen dan, niks hè mannetje. Zielig kutspookje, tief een eind op joh. Mietje." Ook flink erbij lachen en wijzen.
Als er dan niets gebeurt weet je dat het onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |