Als je er verder geen verstand van hebt, niet doen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Lijkt me niet zo'n verstandig iets om te doen, je weet niet waar je mee te maken krijgt.
Meen je dit nu serieus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
En als je het dan toch doet, nooit, nooit, nooit vragen om de dag waarop je zult sterven. Je krijgt antwoord, maar dat wil je niet. Je weet immers helemaal niet met 'wie' je contact hebt.
Bij ons in het dorp hadden ze in een gezin ook glaasje gedraaid, en deze vraag gesteld. Het meisje kreeg als antwoord haar komende verjaardag.
De tijd ging voorbij, en iedereen was het eigenlijk al weer vergeten. Na haar feestje stapt ze de weg op om wat mensen uit te zwaaien, er komt een bestelbus van links die haar hartstikke dood rijdt. Toen herinnerde iedereen het zich weer....
Ik heb dingen meegemaakt waarbij er echt wel meer gebeurde dan groepshypnosequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef wadgem het volgende:
Soort van groepshypnose, heeft niks met geesten te maken. Of groepshypnose gevaarlijk is, is een ander verhaal.
Ja precies, en een vriend van m'n zus, en daar de vriendin haar moeder's tante broer zijn halfbroer, en daar de schoonouders van hadden ook zoietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
En als je het dan toch doet, nooit, nooit, nooit vragen om de dag waarop je zult sterven. Je krijgt antwoord, maar dat wil je niet. Je weet immers helemaal niet met 'wie' je contact hebt.
Bij ons in het dorp hadden ze in een gezin ook glaasje gedraaid, en deze vraag gesteld. Het meisje kreeg als antwoord haar komende verjaardag.
De tijd ging voorbij, en iedereen was het eigenlijk al weer vergeten. Na haar feestje stapt ze de weg op om wat mensen uit te zwaaien, er komt een bestelbus van links die haar hartstikke dood rijdt. Toen herinnerde iedereen het zich weer....
Ja dit is heel serieus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Piovan het volgende:
OMFG menen jullie dit nu allemaal?
Dat voorspelde dus iemand bij een vriendin van me toen we dat deden .. dat ze binnen een jaar zou sterven. En dat jaar is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
Kooi-hie oid, rustig aub.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja dit is heel serieus.
Dit moet je niet doen.
Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk.
Afscheid nemen nu het nog kan luidt het deviesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Dat voorspelde dus iemand bij een vriendin van me toen we dat deden .. dat ze binnen een jaar zou sterven. En dat jaar is nog niet voorbij
Dat heb ik even hardop gezegd want ik weet niet of geesten internet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef SoupNazi het volgende:
Kom op mensen, het lijkt net of jullie de behoefte hebben om in zulke onzin te geloven. Als het bestaat vraag ik nu aan de geesten of ik een teken mag krijgen.
Doe niet zo dom als je niet eens weet hoe het moet -.-quote:Kom op mensen, het lijkt net of jullie de behoefte hebben om in zulke onzin te geloven. Als het bestaat vraag ik nu aan de geesten of ik een teken mag krijgen.
Ik begin er nooit aan. Hoewel ik niet overtuigd ben dat je op die manier geesten kunt oproepen. Maar ik weet wel dat iemand in mijn klas op de middelbare school het met een paar vriendinnen gedaan heeft. Een van die vriendinnen vroeg ook wanneer ze zou sterven. "Binnen een week" was het antwoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Doe niet zo dom als je niet eens weet hoe het moet -.-
Ik wil wel je handje vasthouden hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Lijkt me best eens grappig
Alleen durf ik daarna dan niet meer te slapen
Me dunkt dat het dan juist enger wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil wel je handje vasthouden hoor
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef persoon14362 het volgende:
Zijn al die verhalen echt of zitten ze ons weer voor de gek te houden.![]()
De geesten zitten je te dollen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef persoon14362 het volgende:
Zijn al die verhalen echt of zitten ze ons weer voor de gek te houden.![]()
Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
Of als het wel werkt....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens en kom niet hier huilen als het niet werkt
Dat is echt waar hoorquote:
Wel allemaal je eigen glas meenemen hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Laten we een glaasje draai meet houden![]()
Hoorde je dat vóór of nadat ze verongelukt wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begin er nooit aan. Hoewel ik niet overtuigd ben dat je op die manier geesten kunt oproepen. Maar ik weet wel dat iemand in mijn klas op de middelbare school het met een paar vriendinnen gedaan heeft. Een van die vriendinnen vroeg ook wanneer ze zou sterven. "Binnen een week" was het antwoord.
Een paar dagen later verongelukte dat meisje....
![]()
Oeh, dat klinkt wel erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is echt waar hoor![]()
100 jaar gelden had ik een vriendin die had zoiets ook gedaan, en de zus van die moeder ging toen op dat moment dood aan een spaghetti-vergiftiging. We hebben het glaasje meteen kapot gegooid en in de fik gezet
Nou, ik weet niet of je door middel van groepshypnose de lampen aan en uit kunt laten knipperen, barsten in spiegels kunt veroorzaken of zelfs de stoelen door de lucht kan laten vliegen, maar anders zijn er toch echt wel echt andere krachten die dit veroorzaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef wadgem het volgende:
Soort van groepshypnose, heeft niks met geesten te maken. Of groepshypnose gevaarlijk is, is een ander verhaal.
Ja, en iedereen vodka mee nemen om het mijne te vullenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:42 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Wel allemaal je eigen glas meenemen hoor!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef mmax91 het volgende:
Je gewoon hier aan houden
http://www.witches.nl/Glaasje.htm
![]()
![]()
![]()
quote:Waarom deze pagina:
Sinds de site "live"is heb ik al heel wat vragen gekregen van jonge (toekomstige) heksen.
Ik vruugah ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[..]
Hier hield ik al op met lezen.... M'n zusje wil ook een "heks" worden
Waar gaat de wereld heen
JAquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Piovan het volgende:
OMFG menen jullie dit nu allemaal?
Ik ben best lief in het echt hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Me dunkt dat het dan juist enger wordt
Riiiiiiight... Waren het mexicaanse of hawaiaanse paddo's ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef vosss het volgende:
Nouja, nog maar een keer mijn verhaal dan. Of mensen het geloven of niet zal me worst wezen, ik weet samen met alle andere mensen die er toen bijwaren wat we hebben gezien.
Glaasje draaien, jaren geleden, blablbla, geest enzo, wij allemaal sceptisch.
Iemand vroeg of meneer de geest zin had in een sigaret en dat haddie wel.
Wij een sigaret aangestoken en bovenop het glas gelegd.
Die peuk werd binnen ongeveer 15 seconden helemaal opgerookt. Dus dat de punt begon te gloeien zoals je er normaal aan trekt zegmaar. Alle rook zat in dat glas en in de filter verscheen een donker hakekruis.
Nou weet ik dat als je hard aan een filter trekt dattie donker word en dat als je tegen een sigarettenpunt blaast dattie dan ook opgloeit, maar dat verklaart niet de rook in het glas en het duidelijk zichtbare hakekruis.
Wij haden toen allemaal zoeits van WTF??!?!
Toen hebben we maar vriendelijk gevraagd of de beste man weer wilde vertrekken en zijn we ermee gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |