Als je er verder geen verstand van hebt, niet doen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Lijkt me niet zo'n verstandig iets om te doen, je weet niet waar je mee te maken krijgt.
Meen je dit nu serieus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
En als je het dan toch doet, nooit, nooit, nooit vragen om de dag waarop je zult sterven. Je krijgt antwoord, maar dat wil je niet. Je weet immers helemaal niet met 'wie' je contact hebt.
Bij ons in het dorp hadden ze in een gezin ook glaasje gedraaid, en deze vraag gesteld. Het meisje kreeg als antwoord haar komende verjaardag.
De tijd ging voorbij, en iedereen was het eigenlijk al weer vergeten. Na haar feestje stapt ze de weg op om wat mensen uit te zwaaien, er komt een bestelbus van links die haar hartstikke dood rijdt. Toen herinnerde iedereen het zich weer....
Ik heb dingen meegemaakt waarbij er echt wel meer gebeurde dan groepshypnosequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef wadgem het volgende:
Soort van groepshypnose, heeft niks met geesten te maken. Of groepshypnose gevaarlijk is, is een ander verhaal.
Ja precies, en een vriend van m'n zus, en daar de vriendin haar moeder's tante broer zijn halfbroer, en daar de schoonouders van hadden ook zoietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
En als je het dan toch doet, nooit, nooit, nooit vragen om de dag waarop je zult sterven. Je krijgt antwoord, maar dat wil je niet. Je weet immers helemaal niet met 'wie' je contact hebt.
Bij ons in het dorp hadden ze in een gezin ook glaasje gedraaid, en deze vraag gesteld. Het meisje kreeg als antwoord haar komende verjaardag.
De tijd ging voorbij, en iedereen was het eigenlijk al weer vergeten. Na haar feestje stapt ze de weg op om wat mensen uit te zwaaien, er komt een bestelbus van links die haar hartstikke dood rijdt. Toen herinnerde iedereen het zich weer....
Ja dit is heel serieus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:34 schreef Piovan het volgende:
OMFG menen jullie dit nu allemaal?
Dat voorspelde dus iemand bij een vriendin van me toen we dat deden .. dat ze binnen een jaar zou sterven. En dat jaar is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
Kooi-hie oid, rustig aub.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja dit is heel serieus.
Dit moet je niet doen.
Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk.
Afscheid nemen nu het nog kan luidt het deviesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef Siriusje het volgende:
[..]
Dat voorspelde dus iemand bij een vriendin van me toen we dat deden .. dat ze binnen een jaar zou sterven. En dat jaar is nog niet voorbij
Dat heb ik even hardop gezegd want ik weet niet of geesten internet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:36 schreef SoupNazi het volgende:
Kom op mensen, het lijkt net of jullie de behoefte hebben om in zulke onzin te geloven. Als het bestaat vraag ik nu aan de geesten of ik een teken mag krijgen.
Doe niet zo dom als je niet eens weet hoe het moet -.-quote:Kom op mensen, het lijkt net of jullie de behoefte hebben om in zulke onzin te geloven. Als het bestaat vraag ik nu aan de geesten of ik een teken mag krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |