De Oscaruitzending gaat wél gewoon door, toch? Die 10 dagen gratis kijken niet, maar de live-uitzending van de Oscars wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Moot point beste mensen, dit verscheen twee minuten geleden op het ANP:
Oscars toch niet rechtstreeks op televisie
AMSTERDAM (ANP) - De uitreiking van de Oscars is toch niet rechtstreeks op televisie te volgen voor de nederlandse tv-kijker. De commerciële filmzender Film1 (vroeger canal Plus) maakte vrijdag bekend een aangekondigde tiendaagse gratis kijkperiode voor digitale tv-abonnees in te trekken.
V.
Ik ook, maar dat gaat nog moeilijk wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben bezig om ze allemaal te zien...
Ik vond zijn rolletje overdreven maar wel leukquote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef speknek het volgende:
Apart dat the Departed wel als beste film is genomineerd, terwijl het een remake is, maar geen herkenning krijgt voor de acteurs die dan weer heel goed waren. Mark Wahlberg is wel genomineerd, maar dat was dan weer de minst overtuigende.
Komt denk ik omdat men Scorcese toch eens een Oscar wil geven, hetzij voor directing hetzij voor de film. Het is toch ook een beetje verdelen verder... Leonardo heeft al een nominatie voor Blood Diamond, Jack is oud en Wahlberg heeft ook een nominatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef speknek het volgende:
Apart dat the Departed wel als beste film is genomineerd, terwijl het een remake is, maar geen herkenning krijgt voor de acteurs die dan weer heel goed waren. Mark Wahlberg is wel genomineerd, maar dat was dan weer de minst overtuigende.
En ik wil ze allemaal gezien hebben voor de Oscar uitreiking!!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat gaat nog moeilijk worden
Wil iig. deze week nog Letters From Iwo Jima zien
Thanx Lonewolf2003! Ik zat te zoeken op Days of glory.....quote:Op zondag 18 februari 2007 10:03 schreef Sokolsky het volgende:
Moeilijk te pakken te krijgen? Mwah, alleen Iwo Jima, Notes on a Scandal en Indigènes, maar Iwo Jima kun je gewoon in de bios zien; die andere twee draaien slechts zeer beperkt.
Ga ik vanavond en morgenavond kiekenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Last King of Scotland en Babel nog liggen, maar die zijn wat zwaar voor de zondagmiddag denk ik
Is een goeie film idd, en is meer dan alleen leuk...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb net the Queen opgezet, ideale zondagmiddagfilm. Erg leuk!
IDat niet, maar in grote lijnen klopt het wel. Hoe die prive gesprekken precies gingen weet niemand, maar vindik wel geloofwaardigquote:Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me wel steeds af wat er waar is, bedoel, ze zullen geen info van Blair, Charles of The Queen hebben gehad.
Volgens mij heb je het 1 en ander gemistquote:Op zondag 18 februari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
Was het niet de bedoeling dat je vanaf de 16e weer film1 kon kijken, vanwege de oscars en oscarfilms ?!
kan alleen maar sport1 ontvangen nu
Nou, dat film1 vrijdag op het laatste moment besloot om de 10 dagen gratis film niet te gaan doen en vervolgens werd er hier veel over gescholden en werd het in diverse draadjes besprokenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:24 schreef linebear het volgende:
wat dan ?!?
Oké, die categorieën skip ik altijdquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanx Lonewolf2003! Ik zat te zoeken op Days of glory.....
Enne, Iwo Jima ga ik mss uiteindelijk wel in de bios kijken, als het niet anders kan.
Water en West bank story zijn inmiddels ook in da pocket, ben benieuwd. Maar goed mijn project is dus dat ik echt alle genom9neerde films wil zien voor de uitreking, dus ook alle korte, alle docs etc. En die draaien simpelweg niet in de bios
Ik krijg nog een drukke week. Nog 13 films te gaan in 7 dagen en dan zou ik alle genomineerden voor de Oscars gezien hebben, behalve documentaires en shorts.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niet eens de helft van de genomineerden gezien.
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Lefkos het volgende:
Je kan nu alleen gratis sport1 10 dagen zien en de Oscars met de altijd vervelende
uitgerangeerde Rene *ik ben zo geweldig* Mioch zien op zondagnacht.![]()
Wat ik ervan begreep is dat hij ook in de reclame onderbrekingen gaat zitten kletsen en dan gaat het vaak mis, dan zit hij nog te kletsen terwijl de show alweer verder gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Rene Mioch zoals het op mij is overgekomen is alleen te zien voorafgaande
de Oscarshow.Dus niet tijdens de live-uitzending als ik het goed heb begrepen.
Maar als je een schotel hebt zoals ik,dan kun je op de E-channel (E-online) vanaf
00:00 uur of was het nou 18:00 uurzoals ze nu elke keer via een reclame-spot laten zien
de red-carpet show meemaken en daarmee Mioch's praatje lekker overslaan.![]()
De enige overeenkomst tussen Dreamgirls en Chicago is dat er muziek in voor komt. Verder zijn het twee compleet verschillende films.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Uit de belangrijkste categorieën heb ik alleen Indigènes en Dreamgirls niet gezien.Indigènes ga ik nog zeker kijken deze week,maar Dreamgirls niet.Die kan me echt gestolen worden,dat hele genre licht me gewoon niet.Ik heb Chicago tot op heden ook nog steeds niet gezien...
En daarom gaat Scorcese dus een Oscar krijgen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet wat ik moet hopen bij regie. Gebaseerd op repertoire en gezien de recente geschiedenis, gun ik het Scorsese wel, het lijkt me ook gewoon een sympathieke vent,
Ach, Scorsese had met Goodfellas nooit mogen verliezen van Costner en zijn wolven en het jaar van Taxi Driver was hij niet eens genomineerd toen Avildsen won met Rocky. Al vind ik Rocky geen slechte film
, maar het is geen vergelijking.
Waarschijnlijk doen die op dezelfde manier 'live' verslag als CNN: af en toe de winnaars bekend maken. Want tja, rechten hebben ze niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:53 schreef sanni het volgende:
Trouwens ik hoorde gisteravond op BBC World de presentator seggen dat zij ook op
25 februari live verslag zullen doen van het Oscar Gala. Iemand daar iets meer over
gehoord?![]()
![]()
wordt door SKY movies uitgezondenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:08 schreef Lefkos het volgende:
Als ik op de gids van bbc1 en bbc 2 kijk zie ik niks staan over een oscar uitzending.
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef sanni het volgende:
eeeehm... heb jij netzo als ik het Skypakket
Nee.quote:of seg je nou zomaar wat![]()
Heb ik gekeken en daar staat een heleboel zenders die de Oscars gaan uitzenden uit allerlei landen. Erg interessant.quote:Kijk eens in de pic van de
TS en seg mij eens welke tv-zender daar bij staat die De Oscars uitzenden...![]()
Chicago was een stuk beter, de liedjes in DG vond ik maar saai. Alleen Jennifer Hudson en Eddy Murphy sprongen er bovenuit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:52 schreef Mike het volgende:
Dreamgirls is best een aardige film en ik vind de reacties op FOK! maar matig. Geef gewoon elke film een kans en je zult zien dat je je nog best vermaakt.
Dan krijgt Scorsese over 10 jaar 'n Academy Honorary Award.Net zoals oa Altman en Hitchcock.Die wonnen wonder boven wonder ook nooit 'n Oscar voor Beste Regisseur.Dat hij daar toendertijd voor Taxi Driver niet eens voor werd genomineerd is mij 'n compleet raadsel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet wat ik moet hopen bij regie. Gebaseerd op repertoire en gezien de recente geschiedenis, gun ik het Scorsese wel, het lijkt me ook gewoon een sympathieke vent, maar op basis van The Departed zelf vind ik dat hij 'm niet verdiend. Het sterkste aan die film is toch het acteergeweld (met uitzondering van die matige Wahlberg, toevallig dan de enige met een nominatie).
Ach, Scorsese had met Goodfellas nooit mogen verliezen van Costner en zijn wolven en het jaar van Taxi Driver was hij niet eens genomineerd toen Avildsen won met Rocky. Al vind ik Rocky geen slechte film
, maar het is geen vergelijking.
Chaplin ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:06 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dan krijgt Scorsese over 10 jaar 'n Academy Honorary Award.Net zoals oa Altman en Hitchcock.Die wonnen wonder boven wonder ook nooit 'n Oscar voor Beste Regisseur.
Als geheel vond ik DG niet buitengewoon goed, maar wel gewoon een goede film om je bij te vermaken. Vooral van Jennifer Hudson is het natuurlijk als American Idol erg knap en ik vond Jamie Foxx dan weer beter dan Eddie Murphy die toch getypcast is. Ik hou niet zo heel erg van musical-films, maar qua liedjes vond ik met namequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Chicago was een stuk beter, de liedjes in DG vond ik maar saai. Alleen Jennifer Hudson en Eddy Murphy sprongen er bovenuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg goed. De aanwezigheid van Beyonce vond ik eigenlijk storend, ondanks dat ze redelijk op de achtergrond bleef.
Chicage heb ik eigenlijk nooit gezien, maar Moulin Rouge vond ik dan weer erg goed en origineel.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Leuk? Vond het een beetje suffe vragen... Heb je die zes aan tafel, ga je vragen wat voor vreemde baantjes ze hadden voordat ze acteur wilden worden...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef SCH het volgende:
Er staat een leuk interview (volgens mij uit newsweek) met de genomineerde actreutels in de Nieuwe Revu.
Vond t niet echt boeiend, als ze t nu op tv lieten zien maar dit was wat saai overschrijfwerkquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef SCH het volgende:
Er staat een leuk interview (volgens mij uit newsweek) met de genomineerde actreutels in de Nieuwe Revu.
Ik vond Little Children tof, maar het gaat niks winnen vrees ik...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Notes on a scandal en Last King of Scotland gezien vandaag - red het allemaal wat minder dan afgelopen jaren om de boel op tijd te zien - zal nog even kijken wat ik nog kan doen voor de uitreiking.
Is Little Children een must?
Mwah, ik heb het ergens op het forum omschreven als een extra lange aflevering van Desperate Housewives.quote:
was vrij goed geacteerd, maar qua verhaal vond ik het niet echt vernieuwend of zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het ergens op het forum omschreven als een extra lange aflevering van Desperate Housewives.
Ik vind heel veel,quote:
Wat een B-filmjournalist ben je tochquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Woodpecker het volgende:
Letters nog niet grzien, ben bang dat het er ook niet van gaat komen...
De Oscar-uitreiking is net als een WK-finale van het voetbal: als je niet live kijkt en de uitslag weet, dan is er weinig aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef Dos37 het volgende:
het hele gebeuren zal vast wel op usenet komen te staan.
Oscars zijn van 02.00 tot 05.20 ongeveer, volgens de Prosieben site.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef Patvs het volgende:
Film1 programma:
2:00 - Red Carpet Arrival (30 min)
2:30 - 5:00 - 79th Academy Awards Telecast (Nederlands ondertitelden van commentaar voorzien door Rene Mioch)
5:00 - Nabeschouwing
Live Nederlands ondertiteld gaat bijzonder kut worden en afleiden, maar wat ik niet begrijp:
er staat overal 2:30 - 5:00, terwijl de uitreiking toch echt 3.5 uur gaat duren.
Foutje van Film1, en hun nabeschouwing begint pas om 6:00??
Uhuh, Film1 koopt voor veel geld de rechten en zenden het dan niet live uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Oscars zijn van 02.00 tot 05.20 ongeveer, volgens de Prosieben site.
Ze ondertitelen het, dus is het niet live te volgen bij Film1.
Ik raad daarom nog steeds aan, Prosieben of Star!![]()
Live uitzenden is bij mij dat ze ook om 02.00 beginen met uitzenden en dat doen ze niet, dus is het niet live, anders kunnen ze het ook niet ondertitelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Uhuh, Film1 koopt voor veel geld de rechten en zenden het dan niet live uit.Gewoon wel dus.
Voor veel mensen zijn die andere zenders niet te ontvangen.
Film1 ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef Mike het volgende:
Voor veel mensen zijn die andere zenders niet te ontvangen.
Film1 begint om 2:00 ook gewoon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Live uitzenden is bij mij dat ze ook om 02.00 beginen met uitzenden en dat doen ze niet, dus is het niet live, anders kunnen ze het ook niet ondertitelen.
Als je film1 kan kijken dan heb je ook Prosieben of Star! in je pakket zitten, of is UPC zo erg?![]()
Ik zou niet zo uitgaan van die ondertiteling, want dat lijkt me ook onmogelijk. En anders hoop ik dat het uit te zetten is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Live uitzenden is bij mij dat ze ook om 02.00 beginen met uitzenden en dat doen ze niet, dus is het niet live, anders kunnen ze het ook niet ondertitelen.
Bij Casema is dit niet het geval.quote:Als je film1 kan kijken dan heb je ook Prosieben of Star! in je pakket zitten, of is UPC zo erg?![]()
Dan geef `t aan mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb sinds vandaag tijdelijk Film1, maar ik ga niet kijken.
Mja, ik ken iemand die speciaal hiervoor een abbo op Film1 wilde nemen, en het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het persoonlijk wat overdreven voor een Hollywood-show. Ik zal eens aan haar vragen of we het op DVD moeten opnemen, misschien vind ze dat iets.quote:
Ja. Redelijke film, goede acteerprestaties. Maar geen Oscar waard voor Gosling.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef SCH het volgende:
Iemand Half Nelson al gezien?
Eenschquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja. Redelijke film, goede acteerprestaties. Maar geen Oscar waard voor Gosling.
Volgens my seg je maar watquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:01 schreef sanni het volgende:
Voor Schotel bezitters/abonnees
E-Online/Star TV
18:00 - 00:00 uur : pre-Red Carpet show from The Kodak Theatre
00:00 - 02:30 am : Red Carpet arrivals from The Kodak Theatre
Pro Sieben/ Film 1/ Sky Movies/One etc..
02:30 - 06:30 uur : Oscar broadcast
Op jouw aanraden bekeken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef SCH het volgende:
Iemand Half Nelson al gezien?
Ik had niks aangeraden hoor want nog niet gezien - jouw vrouwtje doet gewoon alles wat ik ook doequote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Op jouw aanraden bekeken.
Viel mij een beetje tegen.
Goede rol van dat meisje, maar snap niet dat de hoofdrolspeler voor een Oscar is genomineerd.
Wat denk jij dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Is er ergens een toppic voor Babel?
http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=babel&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Film, Tv & Radio + Ctrl-F.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=babel&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
En die is niet makkelijk om zonder subs te volgen. Naast dat-ie ontzettend saai is.quote:
Ja, zonder subs is kut.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik twijfel om nu Good Shepherd of Last King op te zetten, maar beide zonder subs en daare heb ik niet zon geduld voor
TGS is sowieso al 3 uur lang
Was er al aan begonnen, maar zapte toen al naar andere hoofdstukken.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
En die is niet makkelijk om zonder subs te volgen. Naast dat-ie ontzettend saai is.
Ook gebarentaal??quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Ik had Babel met NL subs, vond t erg knap dat iemand gewoon vier talen had zitten analiseren. Knap voor een amateur
quote:
Misschien eens zoeken danquote:Op zondag 25 februari 2007 02:45 schreef sanni het volgende:
@Fliepke:
Voorzover bekend geen live internetstreams tenzij je een van de
tv-zenders die in het plaatje vd openingspost voorkomen kunt vinden.
Mss bedoeld voor doven...... maar hoeveel daarvan dan kijken en hoeveel dat dan kost...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Myers het volgende:
Ondertiteling, alsof de mensen die de hele nacht hiervoor opblijven geen engels kunnen zeg.
Ook niet iets van een Chineze stream ofzo. Voetbal kan ook altijd via duistere kanalen uit China live gevolgd worden. Misschien de oscars ook wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:45 schreef sanni het volgende:
Voorzover bekend geen live internetstreams tenzij je een van de
tv-zenders die in het plaatje vd openingspost voorkomen kunt vinden.
Vorig jaar was er een of andere aftandse filipijnse webcast die na 3 minuten compleet geflood werd.. Word er wel een beetje gestoord van dat je als gewone kabel-bezitter al 2 of zelfs 3 jaar lang niet fatsoenlijk meer de oscars kan zien..quote:Op zondag 25 februari 2007 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ook niet iets van een Chineze stream ofzo. Voetbal kan ook altijd via duistere kanalen uit China live gevolgd worden. Misschien de oscars ook wel.
Mn collega heeft digitale tv, zal m eens vragen of ie de stream kan doorsturen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Arcee het volgende:
Het leukste was toen het überhaupt nog ergens uitgezonden werd.
Ja, ik ga denk ik vannacht niet eens opblijven om ergens een 2-pixel webcam cast direct van de tv te zien..quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Arcee het volgende:
Het leukste was toen het überhaupt nog ergens uitgezonden werd.
Je kan altijd nog hier op de LCD-tv komen kijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik vannacht niet eens opblijven om ergens een 2-pixel webcam cast direct van de tv te zien..
Echt jammer dat de BBC het heeft laten vallen.
Te duur denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik vannacht niet eens opblijven om ergens een 2-pixel webcam cast direct van de tv te zien..
Echt jammer dat de BBC het heeft laten vallen.
Ja, daar zit ZOVEEL belastinggeld dat ze de eredivisie niet kunnen uitzenden.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef SunChaser het volgende:
Al snap iki ook niet dat de publieken t niet uitzenden, daar zit belastinggeld genoeg
Maar ze kunnen wel dure HBO series kopen die ze midden in de nacht pas uitzendnequote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, daar zit ZOVEEL belastinggeld dat ze de eredivisie niet kunnen uitzenden.
Die zullen dan stiekem wel niet zo heel duur zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel dure HBO series kopen die ze midden in de nacht pas uitzendne
Dat is echt te duur, en in de meeste landen is het betaald kijken... Ik hoop maar dat Film1 er iets aan verdient/overhoudt, anders kan ik volgend jaar, net als vorig jaar, een vage turkse zender op internet gaan zoeken...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Overigens vind ik het natuurlijk wel schandalig dat er geen enkel open net in NL die show uitzendt.
Ik vind het op zich ook wel iets voor pay-per-view...ik zou er in ieder geval wel iets voor over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Dat is echt te duur, en in de meeste landen is het betaald kijken... Ik hoop maar dat Film1 er iets aan verdient/overhoudt, anders kan ik volgend jaar, net als vorig jaar, een vage turkse zender op internet gaan zoeken...![]()
Er zal heus wel ergens een stream zijn, dat was vorig jaar ook zo en ik hoop dat het nu weer zal zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Ik sterf van de kiespijn en het kan best zijn dat ik vannacht door het huis dool omdat ik niet kan slapen. Ik heb geen sport 1 en geen pro7 dus ik verwacht dat jullie me dan hier van minuut tot minuut op de hoogte houden
ik kijk er op dit moment naar en het is een combinatie van echt en nep. Veel dingen heeft Borat eerder ook gedaan zoals die etiquette. Film is niet nieuw cker qua script, maar toch leuk genoegquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ze Borat konden nomineren voor script. Ofwel was alles in scène gezet en mist de film enigszins zijn doel. Dit wordt uiteraard ontkend door de makers.
Dus stond er gewoon "Borat gaat naar X en doet Y" en in dat geval stelt het script eigenlijk helemaal niets voor.
http://www.salon.com/ent/(...)_to_borat/index.htmlquote:Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ik kijk er op dit moment naar en het is een combinatie van echt en nep. Veel dingen heeft Borat eerder ook gedaan zoals die etiquette. Film is niet nieuw cker qua script, maar toch leuk genoeg
Ik heb nog beter nieuws voor je: Ik zit vanaf 18:00 uur live te kijken naar de pre-Redquote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Ik sterf van de kiespijn en het kan best zijn dat ik vannacht door het huis dool omdat ik niet kan slapen. Ik heb geen sport 1 en geen pro7 dus ik verwacht dat jullie me dan hier van minuut tot minuut op de hoogte houden
Bijna alle genomineerde films draaien of hebben al gedraaid in de bioscoop hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef sanni het volgende:
[..]
Ik heb nog beter nieuws voor je: Ik zit vanaf 18:00 uur live te kijken naar de pre-Red
Carpetshow via Star TV of E-online . Voor diegenen die een schotel hebben,ff zoeken.
Ik zal iig van elk moment een screencap maken zodat je 1 minuut later een image hebt
hoe het eraan toegaat daar buiten en binnen het Kodak Theatre.
Oh..enne ik lees her en der mensen die allerlei genomineerde films hebben gezien,of
momenteel zien... Hebben jullie een of andere illegale camversie gedownload via het web?![]()
Nee, gewoon DVD screeners of retail dvds met NL subsquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef sanni het volgende:
Hebben jullie een of andere illegale camversie gedownload via het web?![]()
Dan zou ik nog maar snel ff proberen te kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef washandje het volgende:
Gisteren Venus gezien. Wat mij betreft mag Peter O'Toole die oscar mee naar huis nemenal heb ik The Last King of Scotland niet gezien
Doos aspirines inslikken en naar Amersfoort verkassenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Geen nachtmerries over Degeneresquote:Op zondag 25 februari 2007 20:37 schreef Arcee het volgende:
Nou, vannacht is 't dan zo ver... geen Oscars kijken.
Wat zei je?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef Satchmo het volgende:
Ik baaaaaaaaaaaaaaaaal dat ik t dus niet kan kijken..
kan geen fokker even met een tv kaartje een streampje maken??:P
ABC...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef most_wanted het volgende:
Op welke Amerikaanse zender komt dit?
Misschien kan ik nog iets regelen.
Daar had ik me vorig jaar ook helemaal te pleuris naar gekocht, maar nee hoorquote:
Als dat plaatje zou kloppen, zou het handig zijn. Maar VTM staat er tussen en die zenden bijvoorbeeld al helemaal niets uit. Dus van de rest geloof ik dan ook maar weinig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
Als jullie nou eens wat meer terug scrollen ipv als een blinde maar wat te posten dat
wist je nog wat. Welke zenders zenden het uit? Kijk even op het plaatje in de OP.
Nouja, er zijn wel 50 schrijvers die haar grappen bedenken dus als ze t een beetje goed brengtquote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Degeneres, al zou ik de opstand van het publiek en het lynchen van Ellen wel live willen zien.
VTM heeft de rechten gekocht, zoals elk jaar, maar besliste het niet live uit te zenden. (wat ze anders wel deden op hun tweede net Kanaal2)quote:Op zondag 25 februari 2007 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
En daar staat geen VTM tussen, dus klopt het plaatje niet en heeft SoK gelijk.
Belgen...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
VTM heeft de rechten gekocht, zoals elk jaar, maar besliste het niet live uit te zenden. (wat ze anders wel deden op hun tweede net Kanaal2)![]()
Tja, dat is ze tijdens haar hele carrière nooit in geslaagd, dus het zou wel verrassend zijn als ze 't nu plots wel kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, er zijn wel 50 schrijvers die haar grappen bedenken dus als ze t een beetje goed brengt
Ik vond Ellen een leuke show, vooral toen Jeremy Piven erbij kwamquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, dat is ze tijdens haar hele carrière nooit in geslaagd, dus het zou wel verrassend zijn als ze 't nu plots wel kan.
Als de hele wereld meekijkt dan zal t wel snel down zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wwitv.com/televisie/246.htm
New York New York .WABC 330K Lokale Televisie.
Daar komt het ook op. Of de stream dan ook nog actief is, weet ik niet...
Kan meevallen, wellicht zijn er veel meer US-zenders. Je moet alleen maar net weten welke en hoe je die online bekijkt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Als de hele wereld meekijkt dan zal t wel snel down zijn
Klik hier.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Dank.quote:
Heheh, toevallig zat ik net even een hoop streams af te gaan, en kwam ik bij deze terecht. Misschien zet ik vannacht even m'n wekker om te checken of het lukt maar ik ga m'n hoop niet hoog houden. Gelukkig heeft de preview tv van Home sinds gisteren Star!, dan kan ik in ieder geval de Red Carpet meepikken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Op `t Empire forum schreef iemand (dus weet niet of het klopt) dat deze Georgische zender het ook gaat uitzenden: http://wwitv.com/tt/7123.asx
Weet nief of het klopt maar je kunt `t proberen
3 uur? Ik hoopte 2 uur.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Maar blijven jullie nu op om om 3 uur te prpoberen of t werkt?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Maar blijven jullie nu op om om 3 uur te prpoberen of t werkt?
Kloptquote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de preview tv van Home sinds gisteren Star!, dan kan ik in ieder geval de Red Carpet meepikken.
TVUPlayer?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit nu geloof ABC te kijken op TVUPlayer.
Het enige historische is het feit dat er nog steeds 5 films een echte kanshebber zijn voor best picture. Dat is zeldzaam.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Arcee het volgende:
Sowieso heb ik niet 't idee dat dit een historische editie is. Maar misschien wordt 't dat juist wel.
Is dat het "Academy Awards!" Kanaal ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit nu geloof ik ABC te kijken op TVUPlayer.
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef Theebag het volgende:
[..]
Is dat het "Academy Awards!" Kanaal ?
Die doet het nu nog goed iigquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Auditieve screencaps zou wel aardig zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef sanni het volgende:
Goed, dus ik begrijp dat ik mij de moeite kan besparen van het posten van visuele
screencaps van het Gala gedurende de live-uitzending aangezien mensen liever
het via de radio volgen of hopen op een of andere miniscule livestream?![]()
USA site, neem ik aan?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Theebag het volgende:
Iedereen TVUplayer gebruiken, p2p dan knalt de stream er niet uit ...
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een top stream! bedank he! Ik hoop dat deze redelijk goed blijft, anders moet ik toch overschakelen naar streams uit Chili en bolivia
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
pfff ik krijg een error.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Oeeee promo spoilers van lost... ik moet die nieuwe afleveringen nog zien!![]()
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet gezien
Er is nu NBA op
klopt dat?
Yup. Tja, b-ball populaire sport he.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet gezien
Er is nu NBA op
klopt dat?
Ja dat weet ik dat ze het uizenden. Maar ben benieuwd of we ook de show zelf kunnen zien. Heb je dit al eerder gebruikt?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Theebag het volgende:
Ja die heb ik , maar het is ABC en die zend de oscars is de VS uit.
OKquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Yup. Tja, b-ball populaire sport he.
Ik durf deze stream haast niet uit te zetten. Bang dat ie vannacht niet meer aan wil.
Hier ookquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Het loopt hier als een zonnetje.
Handig!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Theebag het volgende:
De stream in TVUplayer zou in theorie niet mogen haperen. Hoe meer kijkers, hoe meer bandbreedte. Bij de Superbowl bleef hij in iedergeval goed werken...
Omdat `t waar isquote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Nouk het volgende:
"De uitreiking van de Oscars is in de nacht van zondag 25 op maandag 26 februari recht- streeks te volgen op Film1, ook voor niet-abonnees. Alle digitale kabel- en satellietkijkers kunnen de show volgen."
Waarom beweert Rene Mioch dit dan.
Dat is ABC 7 blijkbaar, daar komt die dus allicht niet op ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
Ik heb digitale TV via KPN, vertel me dan maar s hoe ik die zender erop krijg.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat `t waar is
Je moet alleen wel digitale tv hebben (en dan niet via Tele2)
Maar geen stream dusquote:Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef Timo20 het volgende:
http://www.vrtnieuws.net/(...)CARSlive/index.shtml
Blijkbaar zou je `m zometeen gewoon moeten kunnen krijgen, rond een uur of twaalfquote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb digitale TV via KPN, vertel me dan maar s hoe ik die zender erop krijg..
Zo ineens? Nou ik ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Blijkbaar zou je `m zometeen gewoon moeten kunnen krijgen, rond een uur of twaalf
quote:
Waar? ik zie nog steeds NBA, de commentators zeiden trouwens net zelf dat hier vanavond de oscar show met Ellen degenerous wordt uitgezonden, dus dat zit goedquote:
Was reclamequote:
ja hoorde ik ookquote:ik zie nog steeds NBA, de commentators zeiden trouwens net zelf dat hier vanavond de oscar show met Ellen degenerous wordt uitgezonden, dus dat zit goed
Nou heb wel voetbal 1 en voetbal 2, maar allebei geen toegang tot. Geen sport 1 te vindenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar dat is wat ik heb gelezen. Je moet eens kijken of je nu Sport1 door krijgt. Zo ja, dan krijg je straks ook Film1 door
Inderdaad, schijnt nu weer dubieus te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ABC 7 blijkbaar, daar komt die dus allicht niet op ?
Ja, veel vaker dan hier en dan ook nog steeds dezelfden...quote:Op zondag 25 februari 2007 23:23 schreef CherryLips het volgende:
wat een verschrikkelijke reclames hebben ze daar zeg.
Dat is Amerika hequote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, veel vaker dan hier en dan ook nog steeds dezelfden...
En van het geven van verkeerde info over zenders die het uitzenden.........quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef sanni het volgende:
Goed, dus ik begrijp dat ik mij de moeite kan besparen van het posten van visuele
screencaps van het Gala gedurende de live-uitzending aangezien mensen liever
het via de radio volgen of hopen op een of andere miniscule livestream?![]()
Been there, done that.quote:
Die ontvang ik gewoon op mijn tv. Maar die zend de oscaruitreiking zelf niet uit volgens mij.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef sanni het volgende:
Niks E-Online,gewoon STAR TV met Joan Rivers die heerlijk grof alle
celebrities op de hak neemt en zelf spot drijft met de genonineerde films
zoals hier met Babel.
[afbeelding]
Installeer TVUPlayer dan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef Nouk het volgende:
Nou niks geen ontvangst hoor. Ik baal ervan.
Ik kijk naar CBS (oftewel Academy Awards!) op de TVU Player maar daar is het nieuws bezig.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:22 schreef sanni het volgende:
Klopt! Dat doen alleen eerder genoemde TV Zenders zoals Sky One/Movies/Film 1/Pro 7 etc.
Voor de goede orde: De pre-show= aankomst van de sterren= red carpet is NU aan de gang
en duurt tot 02:00 uur! Dus zie je nog niks op je kanaal dan heb je een probleem.
Mooi dan kijk ik dus ook het goede..quote:Op maandag 26 februari 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk naar CBS (oftewel Academy Awards!) op de TVU Player maar daar is het nieuws bezig.
je downloadt hem, opent hem, zoekt de zender Academy Awards! et voilaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe ik nu. Kleine uitleg asjeblieft?
2 uur geloof ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:32 schreef ThijsThijs het volgende:
hoelaat begint de uitreiking?
Academy Awards! , niet de 2007 L versie.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Welke zender? Ik heb alleen nog zwart beeld..
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je downloadt hem, opent hem, zoekt de zender Academy Awards! et voila. Doodsimpel.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Nouk het volgende:
WAAAAAAAAH hij doet het!
Thanx iedereen.
Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Yup al een 30 minuten geleden en ik ben klaar voor Oscar avond.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07091/oscareten26022007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Babel vond ik wel aardig maar ik snap werkelijk de hele hype rondom The Departed niet. Het is een 'your average Scorsese film'....niet bepaald Oscar waardig wat mij betreft.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ach,zolang Babel maar niet wint.Dan heb ik nog liever The Departed.
Mijn voorkeur gaat uit naar Letters from Iwo Jima.Maar ja,een "Japanse" film die de belangrijkste Oscar gaat winnen,zie ik (helaas) niet gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Babel vond ik wel aardig maar ik snap werkelijk de hele hype rondom The Departed niet. Het is een 'your average Scorsese film'....niet bepaald Oscar waardig wat mij betreft.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Yup al een 45 minuten is de preshow aan de gang geleden en ik ben klaar voor Oscar avond.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07091/oscareten26022007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |