Ik vond Little Children tof, maar het gaat niks winnen vrees ik...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Notes on a scandal en Last King of Scotland gezien vandaag - red het allemaal wat minder dan afgelopen jaren om de boel op tijd te zien - zal nog even kijken wat ik nog kan doen voor de uitreiking.
Is Little Children een must?
Mwah, ik heb het ergens op het forum omschreven als een extra lange aflevering van Desperate Housewives.quote:
was vrij goed geacteerd, maar qua verhaal vond ik het niet echt vernieuwend of zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het ergens op het forum omschreven als een extra lange aflevering van Desperate Housewives.
Ik vind heel veel,quote:
Wat een B-filmjournalist ben je tochquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Woodpecker het volgende:
Letters nog niet grzien, ben bang dat het er ook niet van gaat komen...
De Oscar-uitreiking is net als een WK-finale van het voetbal: als je niet live kijkt en de uitslag weet, dan is er weinig aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef Dos37 het volgende:
het hele gebeuren zal vast wel op usenet komen te staan.
Oscars zijn van 02.00 tot 05.20 ongeveer, volgens de Prosieben site.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef Patvs het volgende:
Film1 programma:
2:00 - Red Carpet Arrival (30 min)
2:30 - 5:00 - 79th Academy Awards Telecast (Nederlands ondertitelden van commentaar voorzien door Rene Mioch)
5:00 - Nabeschouwing
Live Nederlands ondertiteld gaat bijzonder kut worden en afleiden, maar wat ik niet begrijp:
er staat overal 2:30 - 5:00, terwijl de uitreiking toch echt 3.5 uur gaat duren.
Foutje van Film1, en hun nabeschouwing begint pas om 6:00??
Uhuh, Film1 koopt voor veel geld de rechten en zenden het dan niet live uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Oscars zijn van 02.00 tot 05.20 ongeveer, volgens de Prosieben site.
Ze ondertitelen het, dus is het niet live te volgen bij Film1.
Ik raad daarom nog steeds aan, Prosieben of Star!![]()
Live uitzenden is bij mij dat ze ook om 02.00 beginen met uitzenden en dat doen ze niet, dus is het niet live, anders kunnen ze het ook niet ondertitelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Uhuh, Film1 koopt voor veel geld de rechten en zenden het dan niet live uit.Gewoon wel dus.
Voor veel mensen zijn die andere zenders niet te ontvangen.
Film1 ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef Mike het volgende:
Voor veel mensen zijn die andere zenders niet te ontvangen.
Film1 begint om 2:00 ook gewoon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Live uitzenden is bij mij dat ze ook om 02.00 beginen met uitzenden en dat doen ze niet, dus is het niet live, anders kunnen ze het ook niet ondertitelen.
Als je film1 kan kijken dan heb je ook Prosieben of Star! in je pakket zitten, of is UPC zo erg?![]()
Ik zou niet zo uitgaan van die ondertiteling, want dat lijkt me ook onmogelijk. En anders hoop ik dat het uit te zetten is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Live uitzenden is bij mij dat ze ook om 02.00 beginen met uitzenden en dat doen ze niet, dus is het niet live, anders kunnen ze het ook niet ondertitelen.
Bij Casema is dit niet het geval.quote:Als je film1 kan kijken dan heb je ook Prosieben of Star! in je pakket zitten, of is UPC zo erg?![]()
Dan geef `t aan mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef NoSigar het volgende:
Ik heb sinds vandaag tijdelijk Film1, maar ik ga niet kijken.
Mja, ik ken iemand die speciaal hiervoor een abbo op Film1 wilde nemen, en het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het persoonlijk wat overdreven voor een Hollywood-show. Ik zal eens aan haar vragen of we het op DVD moeten opnemen, misschien vind ze dat iets.quote:
Ja. Redelijke film, goede acteerprestaties. Maar geen Oscar waard voor Gosling.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef SCH het volgende:
Iemand Half Nelson al gezien?
Eenschquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja. Redelijke film, goede acteerprestaties. Maar geen Oscar waard voor Gosling.
Volgens my seg je maar watquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:01 schreef sanni het volgende:
Voor Schotel bezitters/abonnees
E-Online/Star TV
18:00 - 00:00 uur : pre-Red Carpet show from The Kodak Theatre
00:00 - 02:30 am : Red Carpet arrivals from The Kodak Theatre
Pro Sieben/ Film 1/ Sky Movies/One etc..
02:30 - 06:30 uur : Oscar broadcast
Op jouw aanraden bekeken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef SCH het volgende:
Iemand Half Nelson al gezien?
Ik had niks aangeraden hoor want nog niet gezien - jouw vrouwtje doet gewoon alles wat ik ook doequote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Op jouw aanraden bekeken.
Viel mij een beetje tegen.
Goede rol van dat meisje, maar snap niet dat de hoofdrolspeler voor een Oscar is genomineerd.
Wat denk jij dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Is er ergens een toppic voor Babel?
http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=babel&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Film, Tv & Radio + Ctrl-F.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=babel&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
En die is niet makkelijk om zonder subs te volgen. Naast dat-ie ontzettend saai is.quote:
Ja, zonder subs is kut.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik twijfel om nu Good Shepherd of Last King op te zetten, maar beide zonder subs en daare heb ik niet zon geduld voor
TGS is sowieso al 3 uur lang
Was er al aan begonnen, maar zapte toen al naar andere hoofdstukken.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
En die is niet makkelijk om zonder subs te volgen. Naast dat-ie ontzettend saai is.
Ook gebarentaal??quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Ik had Babel met NL subs, vond t erg knap dat iemand gewoon vier talen had zitten analiseren. Knap voor een amateur
quote:
Misschien eens zoeken danquote:Op zondag 25 februari 2007 02:45 schreef sanni het volgende:
@Fliepke:
Voorzover bekend geen live internetstreams tenzij je een van de
tv-zenders die in het plaatje vd openingspost voorkomen kunt vinden.
Mss bedoeld voor doven...... maar hoeveel daarvan dan kijken en hoeveel dat dan kost...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:18 schreef Myers het volgende:
Ondertiteling, alsof de mensen die de hele nacht hiervoor opblijven geen engels kunnen zeg.
Ook niet iets van een Chineze stream ofzo. Voetbal kan ook altijd via duistere kanalen uit China live gevolgd worden. Misschien de oscars ook wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:45 schreef sanni het volgende:
Voorzover bekend geen live internetstreams tenzij je een van de
tv-zenders die in het plaatje vd openingspost voorkomen kunt vinden.
Vorig jaar was er een of andere aftandse filipijnse webcast die na 3 minuten compleet geflood werd.. Word er wel een beetje gestoord van dat je als gewone kabel-bezitter al 2 of zelfs 3 jaar lang niet fatsoenlijk meer de oscars kan zien..quote:Op zondag 25 februari 2007 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ook niet iets van een Chineze stream ofzo. Voetbal kan ook altijd via duistere kanalen uit China live gevolgd worden. Misschien de oscars ook wel.
Mn collega heeft digitale tv, zal m eens vragen of ie de stream kan doorsturen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Arcee het volgende:
Het leukste was toen het überhaupt nog ergens uitgezonden werd.
Ja, ik ga denk ik vannacht niet eens opblijven om ergens een 2-pixel webcam cast direct van de tv te zien..quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Arcee het volgende:
Het leukste was toen het überhaupt nog ergens uitgezonden werd.
Je kan altijd nog hier op de LCD-tv komen kijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik vannacht niet eens opblijven om ergens een 2-pixel webcam cast direct van de tv te zien..
Echt jammer dat de BBC het heeft laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |