Die doet het nu nog goed iigquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wwitv.com/televisie/246.htm
New York New York .WABC 330K Lokale Televisie.
Daar komt het ook op. Of de stream dan ook nog actief is, weet ik niet...
Auditieve screencaps zou wel aardig zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef sanni het volgende:
Goed, dus ik begrijp dat ik mij de moeite kan besparen van het posten van visuele
screencaps van het Gala gedurende de live-uitzending aangezien mensen liever
het via de radio volgen of hopen op een of andere miniscule livestream?![]()
USA site, neem ik aan?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Theebag het volgende:
Iedereen TVUplayer gebruiken, p2p dan knalt de stream er niet uit ...
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een top stream! bedank he! Ik hoop dat deze redelijk goed blijft, anders moet ik toch overschakelen naar streams uit Chili en bolivia
Ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
pfff ik krijg een error.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Oeeee promo spoilers van lost... ik moet die nieuwe afleveringen nog zien!![]()
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet gezien
Er is nu NBA op
klopt dat?
Yup. Tja, b-ball populaire sport he.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat niet gezien
Er is nu NBA op
klopt dat?
Ja dat weet ik dat ze het uizenden. Maar ben benieuwd of we ook de show zelf kunnen zien. Heb je dit al eerder gebruikt?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Theebag het volgende:
Ja die heb ik , maar het is ABC en die zend de oscars is de VS uit.
OKquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Yup. Tja, b-ball populaire sport he.
Ik durf deze stream haast niet uit te zetten. Bang dat ie vannacht niet meer aan wil.
Hier ookquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Het loopt hier als een zonnetje.
Handig!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Theebag het volgende:
De stream in TVUplayer zou in theorie niet mogen haperen. Hoe meer kijkers, hoe meer bandbreedte. Bij de Superbowl bleef hij in iedergeval goed werken...
Omdat `t waar isquote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Nouk het volgende:
"De uitreiking van de Oscars is in de nacht van zondag 25 op maandag 26 februari recht- streeks te volgen op Film1, ook voor niet-abonnees. Alle digitale kabel- en satellietkijkers kunnen de show volgen."
Waarom beweert Rene Mioch dit dan.
Dat is ABC 7 blijkbaar, daar komt die dus allicht niet op ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wwitv.com/televisie/246.htm
New York New York .WABC 330K Lokale Televisie.
Daar komt het ook op. Of de stream dan ook nog actief is, weet ik niet...
Ik heb digitale TV via KPN, vertel me dan maar s hoe ik die zender erop krijg.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat `t waar is
Je moet alleen wel digitale tv hebben (en dan niet via Tele2)
Maar geen stream dusquote:Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef Timo20 het volgende:
http://www.vrtnieuws.net/(...)CARSlive/index.shtml
Blijkbaar zou je `m zometeen gewoon moeten kunnen krijgen, rond een uur of twaalfquote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb digitale TV via KPN, vertel me dan maar s hoe ik die zender erop krijg..
Zo ineens? Nou ik ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Blijkbaar zou je `m zometeen gewoon moeten kunnen krijgen, rond een uur of twaalf
quote:
Waar? ik zie nog steeds NBA, de commentators zeiden trouwens net zelf dat hier vanavond de oscar show met Ellen degenerous wordt uitgezonden, dus dat zit goedquote:
Was reclamequote:
ja hoorde ik ookquote:ik zie nog steeds NBA, de commentators zeiden trouwens net zelf dat hier vanavond de oscar show met Ellen degenerous wordt uitgezonden, dus dat zit goed
Nou heb wel voetbal 1 en voetbal 2, maar allebei geen toegang tot. Geen sport 1 te vindenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar dat is wat ik heb gelezen. Je moet eens kijken of je nu Sport1 door krijgt. Zo ja, dan krijg je straks ook Film1 door
Inderdaad, schijnt nu weer dubieus te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ABC 7 blijkbaar, daar komt die dus allicht niet op ?
Ja, veel vaker dan hier en dan ook nog steeds dezelfden...quote:Op zondag 25 februari 2007 23:23 schreef CherryLips het volgende:
wat een verschrikkelijke reclames hebben ze daar zeg.
Dat is Amerika hequote:Op zondag 25 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, veel vaker dan hier en dan ook nog steeds dezelfden...
En van het geven van verkeerde info over zenders die het uitzenden.........quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef sanni het volgende:
Goed, dus ik begrijp dat ik mij de moeite kan besparen van het posten van visuele
screencaps van het Gala gedurende de live-uitzending aangezien mensen liever
het via de radio volgen of hopen op een of andere miniscule livestream?![]()
Been there, done that.quote:
Die ontvang ik gewoon op mijn tv. Maar die zend de oscaruitreiking zelf niet uit volgens mij.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef sanni het volgende:
Niks E-Online,gewoon STAR TV met Joan Rivers die heerlijk grof alle
celebrities op de hak neemt en zelf spot drijft met de genonineerde films
zoals hier met Babel.
[afbeelding]
Installeer TVUPlayer dan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef Nouk het volgende:
Nou niks geen ontvangst hoor. Ik baal ervan.
Ik kijk naar CBS (oftewel Academy Awards!) op de TVU Player maar daar is het nieuws bezig.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:22 schreef sanni het volgende:
Klopt! Dat doen alleen eerder genoemde TV Zenders zoals Sky One/Movies/Film 1/Pro 7 etc.
Voor de goede orde: De pre-show= aankomst van de sterren= red carpet is NU aan de gang
en duurt tot 02:00 uur! Dus zie je nog niks op je kanaal dan heb je een probleem.
Mooi dan kijk ik dus ook het goede..quote:Op maandag 26 februari 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk naar CBS (oftewel Academy Awards!) op de TVU Player maar daar is het nieuws bezig.
je downloadt hem, opent hem, zoekt de zender Academy Awards! et voilaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe ik nu. Kleine uitleg asjeblieft?
2 uur geloof ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:32 schreef ThijsThijs het volgende:
hoelaat begint de uitreiking?
Academy Awards! , niet de 2007 L versie.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Welke zender? Ik heb alleen nog zwart beeld..
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je downloadt hem, opent hem, zoekt de zender Academy Awards! et voila. Doodsimpel.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Nouk het volgende:
WAAAAAAAAH hij doet het!
Thanx iedereen.
Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Yup al een 30 minuten geleden en ik ben klaar voor Oscar avond.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07091/oscareten26022007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Babel vond ik wel aardig maar ik snap werkelijk de hele hype rondom The Departed niet. Het is een 'your average Scorsese film'....niet bepaald Oscar waardig wat mij betreft.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ach,zolang Babel maar niet wint.Dan heb ik nog liever The Departed.
Mijn voorkeur gaat uit naar Letters from Iwo Jima.Maar ja,een "Japanse" film die de belangrijkste Oscar gaat winnen,zie ik (helaas) niet gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Babel vond ik wel aardig maar ik snap werkelijk de hele hype rondom The Departed niet. Het is een 'your average Scorsese film'....niet bepaald Oscar waardig wat mij betreft.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef sanni het volgende:
Yup al een 45 minuten is de preshow aan de gang geleden en ik ben klaar voor Oscar avond.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07091/oscareten26022007.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |