die zijn te oud!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:05 schreef FredvZ het volgende:
Waarom geen plaatje van buzzer en ElisaB
Sticky overigens
en bedankt hequote:
of bevallen!quote:
"en? beviel het?"quote:
dat zal in mijn geval erg moeilijk gaan, maar ik ben ze wel kwijtquote:
Youre wish is my command!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:14 schreef Thrackan het volgende:
op een ouwe fiets moet je het leren en er staat toch echt OUWEhoeren in de TT!
Geen foto's van te vinden. Buzzer heeft geen FB en ElisaB is te schijterig om haar kop te laten zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:05 schreef FredvZ het volgende:
Waarom geen plaatje van buzzer en ElisaB
Sticky overigens
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef Snever het volgende:
[..]
ElisaB is te schijterig om haar kop te laten zien
1 click op mijn sig was voldoende geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef Snever het volgende:
[..]
Geen foto's van te vinden. Buzzer heeft geen FB en ElisaB is te schijterig om haar kop te laten zien
omdat er nu 4 mannen in de OP staan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Gay
nee he alweerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Adelante het volgende:
dat overhemd
kan die in een [TK] topic
Nee, de fietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
omdat er nu 4 mannen in de OP staan?
jeweettogquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:52 schreef Thrackan het volgende:
ik vindt dat overhemd superlauw gekke!
it's my favoritquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:52 schreef Thrackan het volgende:
ik vindt dat overhemd superlauw gekke!
Heb je ze ook allemaal in 't echt gezien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef ElisaB het volgende:
Goftedomme, wat heb ik toch lekker mannen kwa collega's![]()
- 20 kg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Buzzerjij bent toch niet die rechter dude he
![]()
Tuluk. Ik ben toch niet gek of zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef schvvmert het volgende:
Heb je ze ook allemaal in 't echt gezien?![]()
Op zo'n internet forum is 't toch niet zo raar om ze niet irl te kennen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk. Ik ben toch niet gek of zo
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers (en dat is redelijk begrijpelijk)
da's wel raarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op zo'n internet forum is 't toch niet zo raar om ze niet irl te kennen?![]()
nu vind ik het eng wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
ik heb maar een fok!ker ooit ontmoet...
V&A, komt naar je toe deze zomer....quote:
Heb je die Ipods nog?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's wel raar
ik heb maar een fok!ker ooit ontmoet...
Via V&A heb ik de meeste fokkers ontmoet, maar de 1e was Conflict toen die om de hoek woonde bij mijn schoonmoeder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
V&A, komt naar je toe deze zomer....
Aan jouw de taak om even lekker te searchenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:54 schreef KopieerMachine het volgende:
zitten er leuke dames op V&A dan Geen ouwe taarten enzo
buzzer is in het geheel niet ergquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:45 schreef Thrackan het volgende:
buzzer is in het echt lang niet zo eng
Komende 5 maanden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:04 schreef Adelante het volgende:
ik heb er dan ook nog een, kopen?
maar oke, dan wordt het dus een geforce 6200 installeren en ook maar meteen windows vista er op, zijn die mensen weer voorbereid op de komende 5 jaar
Tsssskkk... je liegtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
buzzer is in het geheel niet erg
buzzer is een schatje een een topvent
om te internetten, mailen en beetje foto's bewerken (als in mapjes zetten en printenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Thrackan het volgende:
Snever komt...dan ben ik er dus niet
Dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
buzzer is in het geheel niet erg
buzzer is een schatje een een topvent
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef Snever het volgende:
Aight respect for life homie!
Hmm oke!quote:Op zondag 18 februari 2007 09:53 schreef KopieerMachine het volgende:
In Zwolle *kuch* Trackan heeft toch een OV
Stiekem ben je heel cheylquote:Op zondag 18 februari 2007 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat, en waarom weet ik dat niet
Je bent zeker in de war met Rotterdamquote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef Dizer het volgende:
Gaan we nou echt serieus een meet houden?.
En waarom in Zwolle? Amsterdam is veel meer centraal.
Dat heb ik 1x gehad en wil ik nooit meer meemakenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je bent zeker in de war met Rotterdam
Waar woon je dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:20 schreef Thrackan het volgende:
Pff als je naar Zwolle of Amersfoort wil laat het dan maar hangen heur, veelstever ja!
JE hebt een OV, lul !quote:Op zondag 18 februari 2007 19:20 schreef Thrackan het volgende:
Pff als je naar Zwolle of Amersfoort wil laat het dan maar hangen heur, veelstever ja!
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:05 schreef Snever het volgende:
[..]
ow... in dat geval moet hij gewoon zijn bek houden
jij wil zo graag mijn cheyle kopske zien... niet mijn probleemquote:Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou je bek, niet ons probleem
lolboy
Ik kan ook niet op Zaterdag want dan moet ik werkenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:39 schreef Thrackan het volgende:
Ja en dan zal je altijd zien dat het op zaterdag is
Trouwens, mijn verbinding terug is zwaar kutjemutje, bussen gaan veel te vroeg niet meer
En die OV heb ik na Juni niet meer dus je zal in ieder geval moeten opschieten!
it's mondayquote:
Alsof het helptquote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Adelante het volgende:
zoooo, sportschool gedaan na twee dagen bier zuipen en polonaise
Carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ga dan goffertpark feest vieren man!
en nu brak ?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Adelante het volgende:
zoooo, sportschool gedaan na twee dagen bier zuipen en polonaise
nu een flinke lunch om weer voedingsstoffen aan m'n lichaam te geven en dan straks even rust (dvd-tje kijken o.i.d.) en dan vanavond weer vrolijk verder op "en nou die handjes, de lucht in"....quote:
dan mag je er ook geen vakantie voor krijgen... ga lekker wat doen of zoquote:
haha, ik zit al de hele dag achter me playstation 1quote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dan mag je er ook geen vakantie voor krijgen... ga lekker wat doen of zo
Ik doe het welquote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef KopieerMachine het volgende:
wie gaat een V&A meet topic maken. Kutkneuzen
Snever wil jij nu godverdegodver echt eens normaal gaan doen, want mijn geduld raakt nu echt serieus op.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Snever het volgende:
KUTZOOI! Hijs op slot![]()
Triest dat een gast dit moet doen i.p.v. de DRIE mods die hier rondzwerven. No offense maar schandalig.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Snever wil jij nu godverdegodver echt eens normaal gaan doen, want mijn geduld raakt nu echt serieus op.
Ik kan jouw gedrag in dat topic echt niet waarderen
dit is niet prive hoor, dit gaat over zijn gedrag hier op het forum waar ik hem voor de zoveelste keer op aanspreek. En aangezien ik er al eerder mailtjes en PM aan gespendeerd heb dan nu maar hier..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Handelen jullie deze privé dingen even af via de e-mail ? Dit ka natuurlijk nooit openbaar !
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Snever, tyf op met je bemoei, gebruik TopicReport.Hupsakee. Laatste waarschuwing van mij Kopieermachine. Anders krijg je een V&A verbodt
Modje modus /off
![]()
Hou je bek, en vraag een vrijwillige ban aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Snever, wat ben jij een kneus. Vanaf nu ga ik jou topics ook maar terroriseren en verpesten.
Kleutertje wil je die speen ff uit je mond halen? En ga eens gauw leren, het is al bijna 8 uur.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hou je bek, en vraag een vrijwillige ban aan.
dat zijn twee strepen onder elkaarquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef buzzer het volgende:
Voorbij deze streep doen we allemaal weer LIEV
================================================================ <--Streep
quote:
Dat stelt mij gerust !!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:45 schreef KopieerMachine het volgende:
NEE IK WIL GEEN ANALE SEKS MET BUZZER EN FREDvZ EN ELISAB
ik zit wel een stuk prettiger nuquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:02 schreef Thrackan het volgende:
iets met een barkruk?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee
Zoon kom 's nachts thuis en pa zit nog in dwe woonkamer..
- Pa, ik heb vannacht voor de eerste keer seks gehad..
- Geweldig zoon, ga zitten dan pak ik een biertje voor je'
- Dat biertje is wel lekker pa, maar dat ziten zal voorlopig niet zo makkelijk gaan
goed idee welquote:
Dat drink ik nuquote:
nogmaals: "we zijn al weer terug"quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat drink ik nu.
Nogmaals... ben je al in China?
Ah ok, begrijpelijk. Heb je ook foto's?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nogmaals: "we zijn al weer terug"
door omstandigheden is het een iets minder lange reis geworden dan gepland, maar het waren twee super maanden. ik wil erg graag terug (heb ook een baan aangeboden gekregen in nanjing) maar familie omstandigheden laten dat nu ff niet toe.
Triple X, Vin Diesel, jeweets!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie gaat wie xxx'en ?
ligt het aan mij of verdien jij vandaag de dooddoener-smiley-awardquote:
Ik dacht dat ik die al gewonnen hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ligt het aan mij of verdien jij vandaag de dooddoener-smiley-award
Dat was alweer een paar daagjes terug natuurlijk...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al gewonnen had![]()
In ieder geval niet rielekst... nou ja vanmiddag vrij genomen om een laptopje op te halen dus dat valt dan wel weer mee...quote:
wta llu ej?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef KopieerMachine het volgende:
Newibuez
quote:
fuck jouw ouwequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sex met je moeder telt niet.,
Joaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:22 schreef Adelante het volgende:
wil je d'r over praten yori?
KeNkah.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Adelante het volgende:
time's up..
ik ga nog even wat drinken met m'n vriendin hier in de stad
En dan denk ik: Zoud die Adelante dan in ieder stadje een ander schatje hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Adelante het volgende:
Je gaat dus slapenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Adelante het volgende:
time's up..
tnxquote:
geen puntquote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef Snever het volgende:
.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Adelante het volgende:
bureau moeilijke zaken, is dat niet gewoon snever en consorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |