goed idee welquote:
Dat drink ik nuquote:
nogmaals: "we zijn al weer terug"quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat drink ik nu.
Nogmaals... ben je al in China?
Ah ok, begrijpelijk. Heb je ook foto's?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nogmaals: "we zijn al weer terug"
door omstandigheden is het een iets minder lange reis geworden dan gepland, maar het waren twee super maanden. ik wil erg graag terug (heb ook een baan aangeboden gekregen in nanjing) maar familie omstandigheden laten dat nu ff niet toe.
Triple X, Vin Diesel, jeweets!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie gaat wie xxx'en ?
ligt het aan mij of verdien jij vandaag de dooddoener-smiley-awardquote:
Ik dacht dat ik die al gewonnen hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ligt het aan mij of verdien jij vandaag de dooddoener-smiley-award
Dat was alweer een paar daagjes terug natuurlijk...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al gewonnen had![]()
In ieder geval niet rielekst... nou ja vanmiddag vrij genomen om een laptopje op te halen dus dat valt dan wel weer mee...quote:
wta llu ej?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef KopieerMachine het volgende:
Newibuez
quote:
fuck jouw ouwequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sex met je moeder telt niet.,
Joaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:22 schreef Adelante het volgende:
wil je d'r over praten yori?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |