Ik doe het welquote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef KopieerMachine het volgende:
wie gaat een V&A meet topic maken. Kutkneuzen
Snever wil jij nu godverdegodver echt eens normaal gaan doen, want mijn geduld raakt nu echt serieus op.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef Snever het volgende:
KUTZOOI! Hijs op slot![]()
Triest dat een gast dit moet doen i.p.v. de DRIE mods die hier rondzwerven. No offense maar schandalig.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Snever wil jij nu godverdegodver echt eens normaal gaan doen, want mijn geduld raakt nu echt serieus op.
Ik kan jouw gedrag in dat topic echt niet waarderen
dit is niet prive hoor, dit gaat over zijn gedrag hier op het forum waar ik hem voor de zoveelste keer op aanspreek. En aangezien ik er al eerder mailtjes en PM aan gespendeerd heb dan nu maar hier..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Handelen jullie deze privé dingen even af via de e-mail ? Dit ka natuurlijk nooit openbaar !
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Snever, tyf op met je bemoei, gebruik TopicReport.Hupsakee. Laatste waarschuwing van mij Kopieermachine. Anders krijg je een V&A verbodt
Modje modus /off
![]()
Hou je bek, en vraag een vrijwillige ban aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Snever, wat ben jij een kneus. Vanaf nu ga ik jou topics ook maar terroriseren en verpesten.
Kleutertje wil je die speen ff uit je mond halen? En ga eens gauw leren, het is al bijna 8 uur.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hou je bek, en vraag een vrijwillige ban aan.
dat zijn twee strepen onder elkaarquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef buzzer het volgende:
Voorbij deze streep doen we allemaal weer LIEV
================================================================ <--Streep
quote:
Dat stelt mij gerust !!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:45 schreef KopieerMachine het volgende:
NEE IK WIL GEEN ANALE SEKS MET BUZZER EN FREDvZ EN ELISAB
ik zit wel een stuk prettiger nuquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:02 schreef Thrackan het volgende:
iets met een barkruk?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee
Zoon kom 's nachts thuis en pa zit nog in dwe woonkamer..
- Pa, ik heb vannacht voor de eerste keer seks gehad..
- Geweldig zoon, ga zitten dan pak ik een biertje voor je'
- Dat biertje is wel lekker pa, maar dat ziten zal voorlopig niet zo makkelijk gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |