Stiekem ben je heel cheylquote:Op zondag 18 februari 2007 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat, en waarom weet ik dat niet
Je bent zeker in de war met Rotterdamquote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef Dizer het volgende:
Gaan we nou echt serieus een meet houden?.
En waarom in Zwolle? Amsterdam is veel meer centraal.
Dat heb ik 1x gehad en wil ik nooit meer meemakenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je bent zeker in de war met Rotterdam
Waar woon je dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:20 schreef Thrackan het volgende:
Pff als je naar Zwolle of Amersfoort wil laat het dan maar hangen heur, veelstever ja!
JE hebt een OV, lul !quote:Op zondag 18 februari 2007 19:20 schreef Thrackan het volgende:
Pff als je naar Zwolle of Amersfoort wil laat het dan maar hangen heur, veelstever ja!
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:05 schreef Snever het volgende:
[..]
ow... in dat geval moet hij gewoon zijn bek houden
jij wil zo graag mijn cheyle kopske zien... niet mijn probleemquote:Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou je bek, niet ons probleem
lolboy
Ik kan ook niet op Zaterdag want dan moet ik werkenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:39 schreef Thrackan het volgende:
Ja en dan zal je altijd zien dat het op zaterdag is
Trouwens, mijn verbinding terug is zwaar kutjemutje, bussen gaan veel te vroeg niet meer
En die OV heb ik na Juni niet meer dus je zal in ieder geval moeten opschieten!
it's mondayquote:
Alsof het helptquote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Adelante het volgende:
zoooo, sportschool gedaan na twee dagen bier zuipen en polonaise
Carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ga dan goffertpark feest vieren man!
en nu brak ?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Adelante het volgende:
zoooo, sportschool gedaan na twee dagen bier zuipen en polonaise
nu een flinke lunch om weer voedingsstoffen aan m'n lichaam te geven en dan straks even rust (dvd-tje kijken o.i.d.) en dan vanavond weer vrolijk verder op "en nou die handjes, de lucht in"....quote:
dan mag je er ook geen vakantie voor krijgen... ga lekker wat doen of zoquote:
haha, ik zit al de hele dag achter me playstation 1quote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dan mag je er ook geen vakantie voor krijgen... ga lekker wat doen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |