da's wel raarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op zo'n internet forum is 't toch niet zo raar om ze niet irl te kennen?![]()
nu vind ik het eng wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
ik heb maar een fok!ker ooit ontmoet...
V&A, komt naar je toe deze zomer....quote:
Heb je die Ipods nog?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's wel raar
ik heb maar een fok!ker ooit ontmoet...
Via V&A heb ik de meeste fokkers ontmoet, maar de 1e was Conflict toen die om de hoek woonde bij mijn schoonmoeder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
V&A, komt naar je toe deze zomer....
Aan jouw de taak om even lekker te searchenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:54 schreef KopieerMachine het volgende:
zitten er leuke dames op V&A dan Geen ouwe taarten enzo
buzzer is in het geheel niet ergquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:45 schreef Thrackan het volgende:
buzzer is in het echt lang niet zo eng
Komende 5 maanden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:04 schreef Adelante het volgende:
ik heb er dan ook nog een, kopen?
maar oke, dan wordt het dus een geforce 6200 installeren en ook maar meteen windows vista er op, zijn die mensen weer voorbereid op de komende 5 jaar
Tsssskkk... je liegtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
buzzer is in het geheel niet erg
buzzer is een schatje een een topvent
om te internetten, mailen en beetje foto's bewerken (als in mapjes zetten en printenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Thrackan het volgende:
Snever komt...dan ben ik er dus niet
Dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
buzzer is in het geheel niet erg
buzzer is een schatje een een topvent
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef Snever het volgende:
Aight respect for life homie!
Hmm oke!quote:Op zondag 18 februari 2007 09:53 schreef KopieerMachine het volgende:
In Zwolle *kuch* Trackan heeft toch een OV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |