En jij ook van harte gefeliciteerd Jorien !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet dat ik hier iemand nog ken![]()
Was in maart vorig jaar begonnen.
En eindelijk eindelijk vanmiddag heeft Jorientje het gehaald![]()
![]()
Ruim voldoende aldus de examinator![]()
Wat een opluchting zeg
Mooi, dan leer ik het in het moeilijkste deelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
en rotterdam noord, ik haat het echt, zoveel straatjes die onoverzichtelijk zijn, vergelijken met zuid, en alles is zo verdomde smal.
Dank jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
feli voor de geslaagden, ben altijd laat.
en rotterdam noord, ik haat het echt, zoveel straatjes die onoverzichtelijk zijn, vergelijken met zuid, en alles is zo verdomde smal.
je kent mij toch nog wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet dat ik hier iemand nog ken![]()
Was in maart vorig jaar begonnen.
En eindelijk eindelijk vanmiddag heeft Jorientje het gehaald![]()
![]()
Ruim voldoende aldus de examinator![]()
Wat een opluchting zeg
Ja jou welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je kent mij toch nog wel?
maar gefeliciteerd jongen, ben trots op je![]()
![]()
Hij ligt niet automatisch op het gemeentehuis hoor, dus je zult er morgen sowieso heen moeten om hem aan te vragen en je hoeft verder niks meer mee te nemen dan een pasfotoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja jou wel![]()
Maar in de OP staat mijn avatar als 1e![]()
Rest allemaal geslaagd ?
Iedergeval volgende week woensdag haal ik hem op.
Moet ik morgen dan nog daarheen om wat in te leveren ofzo ?
Duurt hier 5 werkdagen
ow oke bedankt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij ligt niet automatisch op het gemeentehuis hoor, dus je zult er morgen sowieso heen moeten om hem aan te vragen en je hoeft verder niks meer mee te nemen dan een pasfotoDat je geslaagd bent dat staat wel gewoon in de computer daar
Eerst kreeg je altijd formulier mee dat je mee moest nemen, maar dat hoeft nou dus niet meer
Jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
np
en owja, geld meenemen is ook wel handig
ook een leuke route ja. vorige keer (bij ttt) had ik van cbr naar ridderkerk, snelweg op, bij feyenoord snelweg af, dan rechtsaf wijk in, bijzondere verrichtingen daar doen en daarna terug naar cbr.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dank je
Ik moest afrijden bij Slinge daar en Charlois. En dan nog zo 30 km wijk in. Waar allemaal auto's geparkeerd stonden. 2x kwam er zo auto te gemoed. Ik ging maar lekker aan de zijkant staan.
Was deze keer niet zenuwachtig tijdens het examen.
Maar van morgen thuis wel zeg![]()
Thnxsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pino_666 Gefeliciteerd!![]()
EnJorien!
Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik het je kan adviserenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DakDuuf het volgende:
donderdag avond rijbewijs halen, vrijdag ochtend met de auto naar oostenrijk:).
Het zal me wat worden, gefeli Pino_666
Ik was dan iig niet bij jou in de auto gaan zitten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DakDuuf het volgende:
donderdag avond rijbewijs halen, vrijdag ochtend met de auto naar oostenrijk:).
Het zal me wat worden, gefeli Pino_666
Ik ga dat ook doen met me vaderquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef matthendriks het volgende:
Groningen - Feyenoord: prettige wedstrijd!
Maar inderdaad, je zou kunnen oefenen in de buurt eerst. En dan vooral hoe de auto werkt. Is natuurlijk allemaal net even anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |