abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46370873
Het bericht is trouwens van de Telegraaf en dus vraag ik me af hoe waar het allemaal is. Kan me niet voorstellellen dat onderwijzers het goedkeuren dat hun leerlingen zoiets kijken onder schooltijd.

De andere kant van het hele verhaal moet ook nog gehoord worden.
pi_46370878
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:56 schreef MrVVD het volgende:
de sahara waar ie vandaan komt.
Wat een racistische opmerking.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:04:52 #203
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46370924
Waarom wordt er eigenlijk niet eens chill gedaan? En waarom moeten brugklassers dit soort dingen zien
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_46370994
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef MrVVD het volgende:

[..]

en dan is dit nog je beste reactie.

lees jij alleen de allerlaatste post ?
Nee, niet je allerlaatste post, maar ik kan ook je edit inzien.. daarbij kom je plus je laatste post erg gefrustreerd over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2007 16:08:25 ]
pi_46371002
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef LENUS het volgende:

[..]

het politiek correcte juk.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:09:29 #206
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_46371053
zoals ik op de fp al schreef snap ik wilders niet, hij provoceert de allahtone medemens te pas en te onpas door tegen alles aan te schoppen wat ze lief is(in dit geval staat hun geloof nogal eens centraal).
vervolgens worden die mensen al dan niet terecht boos, komt er een reactie waarop geert met zijn vinger riichting door hem aangevallen doelgroep wijst.
kennelijk staat deze ubermensh boven de rest van de mensheid(in zijn ogen heeft hij duidelijk meer rechten dan wie dan ook) want anders snap ik niet dat hij daarna uberhaubt verbaasd is als hij wordt bedreigt , actie reactie noemt men zoiets.
wilders voert zijn haathetze jegens alles wat anders is dan hem omdat hij gewoon bang is, niet meer en niet minder.
erger me als nederlander al jaren aan die man, zijn werknemers, en die schaapjes van een kiezers die 'hun' geert volgen, tijd dat ze de hele handel een enkele reis naar syberië aanbieden.....

De PVV, de meest intollerante kutclub die DenHaag rijk is, je ziet het alleen al op de manier waarop deze partij een 'discussie' voert in de 2e kamer!
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_46371097
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
zoals ik op de fp al schreef snap ik wilders niet, hij provoceert de allahtone medemens
pi_46371101
Een naam voor Wilders om op te reageren: Gregorius Nekschot.
pi_46371113
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef MrVVD het volgende:

[..]

maar even wat anders jij was toch joods ?

ben jij zelf ook anti israel als joods zijnde ?
joods bloed, maar niet joods opgevoed, en ja, ik ben anti-zionist .. maar wtf heeft dat met de selectieve lange tenen van Wilders te maken ?
pleased to meet you
pi_46371139
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef moussie het volgende:

[..]

joods bloed, maar niet joods opgevoed, en ja, ik ben anti-zionist .. maar wtf heeft dat met de selectieve lange tenen van Wilders te maken ?
Joods als in religie? Dan mag je met een moslim trouwen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:12:45 #211
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_46371141
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef gronk het volgende:
Wilders moet eerst de helft van z'n partijprogramma verscheuren voor-ie verder mag lullen
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:13:09 #212
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_46371154
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

netjes geformuleerd toch?
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_46371169
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

netjes geformuleerd toch?
En aardig droog
pi_46371239
Overigens ben ik deze topic gestart naar aanleiding van nog geen maand geleden de doodsbedreiging aan het adres van een cabaratier die de moslims een heel klein beetje op de hak nam. Dus puur om moslims een spiegel voor te houden. Hieronder het betreffende stuk.

Moskee bedreigt Amsterdamse student
quote:
AMSTERDAM - Cabaretier en rechtenstudent Ewout Jansen 'mag geslagen worden of dood gemaakt volgens de Islam' volgens een woordvoerder van moskee Assoenna aan de Frederik Hendrikstraat in Amsterdam. Morgen brengt universiteitsblad Folia een uitgebreide reportage uit over de cabaretier, die wel vaker bedreigd wordt.

Cabaretier en rechtenstudent Ewout Jansen

Steen des aanstoots is een klein onderdeel van een show die Jansen opvoert in de cabaretzaaltjes in het hele land. Hierin maakt hij enkele grappen over moslims. Dit komt hem vaak op negatieve reacties te staan uit de zaal, variërend van gescheld tot bestorming van het podium. In een poging een reactie te verkrijgen vanuit de moslimgemeenschap toog Folia naar moskee Assoenna in Westerpark.

Van Gogh

Een woordvoerder van de moskee verklaarde aldaar dat Jansen ‘volgens de Islam’ de dood verdient omdat hij grappen maakt over de Islam. De woordvoerder verklaarde ook nog spontaan dat Van Gogh 'gewaarschuwd' was voor het lot hem te wachten stond.

Op de site van Folia is een deel van het interview te beluisteren. Aan het woord is de tolk, een man die zich voorstelt als de heer Kabli. Hij spreekt in het bijzijn van enkele bestuursleden. De imam van de moskee, Mohammed Bouljhaf, was ook bij het interview aanwezig maar vertrok halverwege het gesprek.

Bron: De Telegraaf
pi_46371258
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Joods als in religie? Dan mag je met een moslim trouwen
nah, ik heb geen religie (meer, wel luthers gereformeerd geïndoctrineerd in mijn jeugd), ik vind een goed mens proberen te zijn met respect voor iedereen ruim voldoende en vaak meer dan menige gelovige doet
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:17:53 #216
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46371271
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef moussie het volgende:
omdat de mensen met wie jij tegen de nederlandse samenleving bent de joden niet alleen haten maar hen het liefst ook dood zouden willen zien. arabische moslims zien de joden als het allerslechtste en aller laagste. ga maar lekker verder met je mooie woordjes.
pi_46371298
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overigens ben ik deze topic gestart naar aanleiding van nog geen maand geleden de doodsbedreiging aan het adres van een cabaratier die de moslims een heel klein beetje op de hak nam. Dus puur om moslims een spiegel voor te houden. Hieronder het betreffende stuk.

[..]
Allemaal Televaag bronnen.
pi_46371341
quote:

[..]
En nu?
pi_46371365
quote:

[..]
pff, je snapt het niet of je wil het niet snappen ?
Er is een verschil tussen het beledigen van een persoon/meerdere personen en het beledigen van een ideologie
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:22:05 #220
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46371406
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef Triggershot het volgende:
Nee, niet je allerlaatste post, maar ik kan ook je edit inzien.. daarbij kom je plus je laatste post erg gefrustreerd over.
ja so mag ik niet mijn eigen mening hebben. bovendien is het zo dat ik wel eens iets opschrijf en vervolgens toch maar de scherpe kantjes ervan haal achteraf.

wat voor goed nieuws weet jij dan te brengen over arabieren?
pi_46371418
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Allemaal Televaag bronnen.
Stond in andere kranten ook. Zelf de televisie heeft er uitvoerig aandacht aan besteed. Laat ik maar niet beginnen over Aboutaleb zijn kunsten en deze man wil onbevooroordeeld regeren...............
pi_46371423
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef MrVVD het volgende:

[..]

omdat de mensen met wie jij tegen de nederlandse samenleving bent de joden niet alleen haten maar hen het liefst ook dood zouden willen zien. arabische moslims zien de joden als het allerslechtste en aller laagste. ga maar lekker verder met je mooie woordjes.
Mens hou toch op, je weet bij verre na niet waar je over praat, kerken, moskeeën en synagoge zitten in landen als Syrië naast elkaar, men heeft wat tegen zionisme, niet de Joden.
pi_46371471
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mens hou toch op, je weet bij verre na niet waar je over praat, kerken, moskeeën en synagoge zitten in landen als Syrië naast elkaar, men heeft wat tegen zionisme, niet de Joden.
vertel dat de joden in iran
pi_46371479
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef moussie het volgende:

[..]

pff, je snapt het niet of je wil het niet snappen ?
Er is een verschil tussen het beledigen van een persoon/meerdere personen en het beledigen van een ideologie
Hoe kun je nu een dooie vent beledigen?
pi_46371491
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ja so mag ik niet mijn eigen mening hebben. bovendien is het zo dat ik wel eens iets opschrijf en vervolgens toch maar de scherpe kantjes ervan haal achteraf.
Zei ik dat je geen mening mocht hebben, overigens haal je niet de scherpe kantjes er vanaf, je haalt alles er vanaf.
quote:
wat voor goed nieuws weet jij dan te brengen over arabieren?
Volgens mij gaat dit topic niet over Arabieren? Net zoals elke volk hebben ook de Arabieren goede en slechte kanten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')