abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:27:28 #201
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_46620184
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden *
Humor is die
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:38:34 #202
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_46626993
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef neo2000 het volgende:
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?
Connexxion. Ook leuk als je op het station staat en de chauffeurs worden gewisseld. Nu gebeurt het ook nogal eens dat er dan een kwartier geen chauffeur te bekennen is... Gelukkig zijn er genoeg bussen die ik kan nemen, maar toch.
Maar toch niet helemaal.
pi_46627058
ik zat in de bus en een fietser reed bijna tegen de bus aan, werd afgesneden ofzo, weet niet hoe het precies zat. Die ging dus een beetje schelden, buschauffeur terugschelden. Bus stilgezet, deur open, buschauffeur eruit.
Je zag toen alle passagiers al kijken
En buiten matten met die fietser Kwam ie weer naar binnen, ging ie rustig zitten, deur dicht en doodnormaal wegrijden
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:46:06 #204
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46627227
Wat is matten
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46627414
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is matten
Vechten.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_46628393
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is matten
jezus kom je wel eens buiten?
pi_46628430
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef Jett het volgende:

[..]

Vechten.
Waarom?
A little bit hateful
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:42:52 #208
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_46628988
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer ........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
pi_46629430
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer ........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
kon je het vliegtuig niet pakken?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:01:37 #210
150152 Queen_Bee
pi_46629576
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef Repeat het volgende:

[..]

jezus kom je wel eens buiten?
Nee.
I'm super sonic man
pi_46629926
Een vriendje toendertijd had een buisje met sterretjes volgepropt en in de tram aangestoken

heel trammetje vol met rook en reed toen ook 20 minuutjes niet meer
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:21:29 #212
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_46630136
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Mwa, dat probeerde ik ook wel eens, maar erg goed lukte dat niet. Meestal als ik aankwam op HS deed de sneltrein precies zn deuren dicht
Maar toch niet helemaal.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:23:54 #213
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_46634039
lol topic
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_46687869
Vanmorgen kwam bijna mn ontbijt omhoog in de bus
en dat was niet door het rijgedrag van de chaufeur

ik sta in de bus (zoals gewoonlijk) en kijk gangpad door. Zie ik een meisje zitten haar stijl achterover en is enige wat ik zag. Toch wel beetje benieuwd naar de rest als vrijgezel dus ik besluit om beetje opte letten tot ze moest uitstappen.

Nu dus eindelijk was daar het moment daar....
Ze staat op en eerste wat ik zie....
een heup broek en kort truitje. leek op een strakke rug. Maar toen kwam mn ontbijt bijna omhoog
je zag gewoon aan de achterkant haar uit de broek komen
en toen ze helemaal stond zag je de vetrol over de broek komen. en dan nog eens niet het moment dat ze omdraaide

Mn ontbijt kwam bijna omhoog
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_46796666
Afgelopen vrijdag stapte ik met 2 vrienden de bus in. De ene vriend studeert niet, dus heeft geen OV. Ik wilde 'm even plagen met het feit dat 'ie gestopt is met z'n studie .
Vriend loopt de bus in, naar de chauffeur, laat z'n kaartje stempelen
Ik loop de bus binnen en zeg op hardere toon "Hai, hier mijn OV, want ik studeer"
Zegt de chauffeur "Ik kan het bijna niet geloven!"

Gepwnd door de buschauffeur .

Of dat ik laatst in de bus zat en iets aan de chauffeur wilde vragen. Ipv buschauffeur te zeggen, zei ik 2 x "Machinist" .

En een keer was ik onwijs moe in de trein, dus ik viel in slaap, terwijl ik dat nooit doe want ik háát het om zo bekeken te worden als ik slaap . Maargoed, viel in slaap, werd een half uurtje later wakker op de schouder van een vrouw . Ze zei "Ik heb je maar laten liggen, je zag er zo vredig uit" of iets in die trant. WTF, echt, mens had me wakker moeten maken .

[ Bericht 27% gewijzigd door ma_jojo op 01-03-2007 03:39:37 ]
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  donderdag 1 maart 2007 @ 03:55:18 #216
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_46796767
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 16:05:49 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_46796814
Toen ik 12 was had ik een appel tegen een trein aangegooid.
OPeens 3 wouten aan de andere kant van het spoor.

Ik heb kunnen rennen gek,
Als enigste er mee weggekomen
pi_46796970
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Bura het volgende:
Ik heb zo'n vage kerel in mn klas die de trein neemt naar school. De vent was in slaap gevallen, en misde hierdoor het station in Leeuwarden. Hij werdt bij één of andere halte wakker en nam de trein terug maar hij viel WÉÉR in slaap! Hij was ongeveer 10 uur op school (we waren half 9 in).

Geen busverhaal maar toch OV
Je kunt het station in leeuwarden niet missen dat is het eindpunt.
Die trein is vast weer vertrokken op de tegenovergestelde richting toen hij nog lag te pitten haha.
  donderdag 1 maart 2007 @ 06:35:35 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46797009
Gisteren bij Weert:
"Die eikels die in Eindhoven meenden richting Helmond te gaan dienen hier uit te stappen en de trein terug naar Eindhoven te nemen. En waag het niet om zonder kaartje te reizen",

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46798172
Ik had een keer een feestje in eindhoven. Zondagochtend met de eerste trein terug richting Zwolle. Je moet dan overstappen in Utrecht, maar wij waren enigszins moe in de trein, zodat we net iets voor Utrecht in slaap waren gevallen. We werden pas wakker toen we de conducteur "Station Duivendrecht" hoorden zeggen. Toen maar ff rustig blijven zitten tot Amsterdam, daar ff ontbeten en toen als nog terug naar Zwolle.

Een keer met koninginnedag naar Amsterdam geweest. Rond 21.00 terug naar Zwolle, maar door enige alcoholische versnaperingen waren wij opeens zo geinteresseerd in de trein, dat we zoveel mogelijk deurtjes probeerden te openen. Ik heb een kwartier in een hokje gezeten met allemaal knopjes.. oeee, spannend...

Bus Hengelo - Haaksbergen naar mijn stageadres: zo'n man wil uitstappen maar blijkt niet echt op de hoogte te zijn van de procedures in de bus. Dus deze beste man gaat rustig bij de achteringang staan (zonder het stopknopje in te drukken) .. en wacht tot de bus stopt. Werd ie opeens boos dat de chauffeur zijn halte oversloeg.

Ik zat een keer in de trein van Hengelo naar Zwolle rustig in mijn eentje in een coupe. In Almelo wordt het altijd vrij druk en gaat er zo'n stelletje naast mij zitten. Ik ben rustig mijn Babylon 5 boekje aan het lezen als die meid opeens heel geirriteerd tegen die jongen begint te praten en ze vervolgens ruzie krijgen... das echt irritant als mensen naast je ruzie gaan maken.

Ik ben een behoorlijk lange tijd in Curacao geweest waar men ook 'een soort van' openbaar vervoer heeft. In plaats van stopknopjes in de bus schreeuw je daar gewoon naar de chauffeur: "Borchi" (stop bij de bushalte). Terug in Nederland dacht ik hier niet zo gauw aan. Bus bij de desbetreffende bushalte zei ik tegen de chauffeur: "Borchi".. Een verwarde chauffeur zat mij toen enigszins vreemd aan te kijken..
pi_46798218
Een paar jaar geleden viel er een gast naast mij in een diepe slaap. Die gast wou maar niet wakker worden.. Zei de gast heel droog.. nadat de bus mijn halte was gepasseerd.. Oh moest je er daar uit..en viel weer in slaap..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46798440
Vandaag in de bus.

midden deuren zijn meestal dubbele klapdeuren.
deze was nu gescheiden door een leuning dus de bus stopt en ik niet opletten natuurlijk wil doorlopen. Is dat ik met de voet tegen de deur aankwam anders vol tegen aangelopen.

was van de dubbele deur maar 1tje open gegaan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_46800678
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
Of dat ik laatst in de bus zat en iets aan de chauffeur wilde vragen. Ipv buschauffeur te zeggen, zei ik 2 x "Machinist" .
.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:26:04 #224
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_46800850
"Goeiemorgen, zoals u waarschijnlijk gemerkt heeft, is deze trein wat korter dan gebruikelijk. We zijn de helft vergeten in Utrecht."
pi_46801199
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"Goeiemorgen, zoals u waarschijnlijk gemerkt heeft, is deze trein wat korter dan gebruikelijk. We zijn de helft vergeten in Utrecht."
Grapje hoopik?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:45:52 #226
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_46801435
Nee. Spitstrein (sprinter utrecht <-> Rotterdam). Dinsdag was er weer een halve trein, dit keer omdat de andere helft kapot was. (8:16 station Gouda).

Het is namelijk een nieuwe sprinter gekkoppeld aan zo'n ouwe bak.
pi_46801464
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee. Spitstrein (sprinter utrecht <-> Rotterdam). Dinsdag was er weer een halve trein, dit keer omdat de andere helft kapot was. (8:16 station Gouda).

Het is namelijk een nieuwe sprinter gekkoppeld aan zo'n ouwe bak.
Droog
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46802358
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oud Gastel, altijd gezellig..
Kan evengoed Oudenbosch zijn en volgens mij ook Etten-Leur....
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:27:07 #229
103689 ki_ki
echt zo
pi_58649403
schopje!!!

In de trein, vet lang geleden.. Wilde echt wel een kaartje kopen maar geen kleingeld, alleen automaat, pas deed het niet, te laat om te wisselen? Ik weet echt niet meer wat er nou was maar ik koos uiteindelijk voor zwartrijden.. Komt er natuurlijk zo'n conducteurtje een boete schrijven want hoewel ik maar 2 stations moest werd ik uiteraad gepakt. Ik mn paspoort laten zien, hij schrijft een kaartje enz enz. Krijg ik na een tijdje die boete staat er een hele vreemde naam, wel een soort afgeleide van mn achternaam maar echt, héél fout. Mn vader bellen met de NS, "ja luister,. als jullie mensen de naam van mn dochter niet eens kunnen overschrijven gaat ze natuurlijk ook niks betalen,. bedankt.. daag.
Nooit meer van gehoord..
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:38:55 #230
150152 Queen_Bee
pi_58649670
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef ki_ki het volgende:
schopje!!!

In de trein, vet lang geleden.. Wilde echt wel een kaartje kopen maar geen kleingeld, alleen automaat, pas deed het niet, te laat om te wisselen? Ik weet echt niet meer wat er nou was maar ik koos uiteindelijk voor zwartrijden.. Komt er natuurlijk zo'n conducteurtje een boete schrijven want hoewel ik maar 2 stations moest werd ik uiteraad gepakt. Ik mn paspoort laten zien, hij schrijft een kaartje enz enz. Krijg ik na een tijdje die boete staat er een hele vreemde naam, wel een soort afgeleide van mn achternaam maar echt, héél fout. Mn vader bellen met de NS, "ja luister,. als jullie mensen de naam van mn dochter niet eens kunnen overschrijven gaat ze natuurlijk ook niks betalen,. bedankt.. daag.
Nooit meer van gehoord..
Mijn ouders zouden me wel laten betalen. "Niet zeiken, eigen schuld"
I'm super sonic man
pi_58649988
Paar maanden geleden, ik stap de bus in en ga achter de chauffeur zitten met mn muziek op (best hard wel). Na 5 min. doet de chauffeur ineens een noodrem, en loopt boos naar achteren de bus in. Ik doe snel mn geluid zachter om te horen wat ie te melden heeft tegen wat jongens achterin: "WILLEN JULLIE JE MUZIEK UIT ZETTEN, ANDERS GOOI IK JULLIE ERUIT IK KAN HET VOOR IN DE BUS HOREN!!".

Heb maar niks gezegd en heb snel mn Ipod uitgezet!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:36:40 #232
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_58650976
Vriend van me ging achter pissen in een bus, was weliswaar niet het OV maar een bus naar een uitgaansgelegeheid. 5 minuten nadat die klaar was met pissen stopte de bus voor een pispauze

Jammer genoeg stonk die bus wel de hele weg
I never workout
pi_58651056
Bij de NS op Holland spoor:
Helaas kunnen wij nog niet vertrekken. We wachten nog op de machinist.

Op Rotterdam Centraal:
De trein blijft nog even staan inverband met een kapot lampje. De hulpdiensten zijn onderweg.
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:46:17 #234
150152 Queen_Bee
pi_58651177
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef reetveter het volgende:
Vriend van me ging achter pissen in een bus, was weliswaar niet het OV maar een bus naar een uitgaansgelegeheid. 5 minuten nadat die klaar was met pissen stopte de bus voor een pispauze

Jammer genoeg stonk die bus wel de hele weg
Treurig.
I'm super sonic man
pi_58652684
Ik zat zo een keer in de bus en toen weigerde zo een zwarte vrouw haar zitplaats af te staan aan een blanke. Toen werd ze opgepakt!!11!!1 Ik zo helemaal wat een OV blooper!!!!!11! !1
pi_58654192
Ik zat een keer rustig in die bus, zie ik ineens in mn ooghoek iedereen om pleuren. Ik voelde de bus remmen en toen een grote klap. De vrouw naast me kwam met haar hoofd tegen zo´n glazen plaat aan.:) We waren dus op een bestelbusje geklapt. Die was total. De bus had geen voorruit meer en de linker voorkant was kaduuk
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:48:58 #237
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_58656023
De tram was 10 minuten te laat, dus dat moesten we even goedmaken door extra hard te rijden. Opzich geen probleem, maar de chauffeur ging wel erg hard door een S-bocht waardoor een vrouw van haar stoel afdonderde (ik moest mezelf ook goed vasthouden trouwens). Ze werd wel geholpen door degene naast haar die even ging bekvechten met die vent die in het midden kaartjes stempelt. (Hij wou een klacht indienen bij de GVB over de chauffeur maar die kaartjesstempelaar wou het tramnummer niet geven. Hilariteit alom toen het nummer gewoon boven de deur bleek te staan )
Tranquillo
pi_58656328
ja hilarisch
A little bit hateful
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:12:00 #239
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_58656506
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Kan evengoed Oudenbosch zijn en volgens mij ook Etten-Leur....
Sterker nog, het kan Oud Gastel niet zijn, dat heeft geen station.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_58656593
In Zweden stond ik in de rij om in te loggen voor de bus.. Daar werkt namelijk wel de ov-chipkaart.. Opeens doet de buschauffeur de deur dicht, na aandringen van de tweede busschauffeur/controleur. 's-avonds in het weekend gaat er altijd een tweede chauffeur mee... om de (dronken) passagiers in de gaten te houden

2 seconden later gaat er een gast over zijn nek.. tegen de glazen busdeur aan. Even later maakte we ergens een pitstop en stond een ploeg klaar om de deur schoon te maken
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_58656648
Ik was in Utrecht geweest bij mijn toenmalige vriendin en stap in de trein. Ik check 4!!! keer of ik in het goede gedeelte zit. De trein naar den haag die splitst in 2en. Enfin we gaan rijden en tijdje later hoor ik dat de trein dus niet naar den haag gaat maar naar nijmegen........................... Gelukkig zat iedereen in de coupe verkeerd en lag het niet alleen aan mij.

Ik had tentamen en was natuurlijk ruim op tijd weggegaan. Wacht ik daar op de tram zie ik de tram aan komen rijden maar haalt hij mijn halte niet. Was de elktromotor vastgelopen en de tram wilde niet meer voor of achteruit. Ben toen maar snel naar huis gereden om met de auto te gaan.

Ik had een nogal belangrijke afspraak, natuurlijk weer ruim op tijd weggegaan toen de tram ineens stopte. Niets aan de hand volgends de bestuurder alles was onder controle. Na een kwartier toch maar eens naar voren gelopen en vragen wat er aan de hand was. Dat wist hij zelf ook niet. Ik vragen of ik even mocht uitstappen ne dat mocht. Bleek 5 trams voor ons een ongeluk te zijn gebeurt met een tram en die lag nu uit de rails. Achter ons stonden inmiddel ook al 3 trams. Ben toen maar even wat telefoontjes gaan plegen en heb met een lief meisje kunnen liften om toch nog op tijd op het station te komen.

Zo rijden er ook altijd plotseling geen treinen of zijn ze veels te laat als ik tentamen heb. ENORM irritant.

Oh ja, ik zat in de bus was net op een date geweest en was er dus niet helemaal bij. Stond de bus ineens stil, stapt de buschauffeur uit. Bleek het de eindhalte te zijn en dat had hij pas 5 keer omgeroepen. Ik schrok toch wel toen die ineens de bus uitliep.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:30:04 #242
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_58656822
Ik zat een keer in mijn eentje in de bus naar Beverwijk.
Op een gegeven moment stopt de chauffeur bij een supermarkt en doet gewoon rustig even wat boodschappen! Hij stapt weer in en rijdt gewoon weer verder.
Sta je ook wel even raar te kijken kan ik je vertellen.
Toeval is toeval
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:37:22 #243
138448 PeZu
Suspended animation
pi_58656929
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:30 schreef Pyjama het volgende:
Ik zat een keer in mijn eentje in de bus naar Beverwijk.
Op een gegeven moment stopt de chauffeur bij een supermarkt en doet gewoon rustig even wat boodschappen! Hij stapt weer in en rijdt gewoon weer verder.
Sta je ook wel even raar te kijken kan ik je vertellen.
wat een gast hee die bustjappie _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:40:51 #244
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_58656978
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:37 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat een gast hee die bustjappie _!
Hahaha ja en daarna gaf ie ook flink plankgas om de verloren tijd in te halen
Toeval is toeval
pi_58657299
Goed topic!

Ik wilde uitstappen bij een bushalte in Tilburg. De bus reed nog, dus ik wil alvast gaan staan, maar ik zat met mijn rug naar de voorkant, en zag niet dat een vrachtwagen vóór ons opeens rechtsaf wilde slaan. Die bus vol in de rem en ik struikel zeg maar voorover, met mijn kruis op nog geen 5 cm afstand van het gezicht van een goed uitziende meid tegenover me, IPH'tje dus. Dus zij kijkt mij geil aan, trekt m'n rits open en begint me subtiel te pijpen. "Pardon Jongedame", zei ik. ... Zij: "Maakt nie uit joh, tot ziens". Ik liep nog ff rood aan voordat ik daadwerkelijk de bus uitstapte.
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_58657376
Een van me blunders was vorig jaar, nam op Den Haag CS de bus, moest aan andere kant van Den Haag eruit...ben in slaap gevallen en werd wakker gemaakt door de chauffeur toen ie in Rotterdam op zijn eindhalte was Dus toen maar terug gegaan met de bus, val ik weer in slaap, word ik op Den Haag CS wakker gemaakt

Toen heb ik maar iemand gebeld om me te komen halen
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:28:47 #247
138448 PeZu
Suspended animation
pi_58657384
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een van me blunders was vorig jaar, nam op Den Haag CS de bus, moest aan andere kant van Den Haag eruit...ben in slaap gevallen en werd wakker gemaakt door de chauffeur toen ie in Rotterdam op zijn eindhalte was Dus toen maar terug gegaan met de bus, val ik weer in slaap, word ik op Den Haag CS wakker gemaakt

Toen heb ik maar iemand gebeld om me te komen halen
dat deed je ook al eens in de trein broeder luipaard
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_58657398
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat deed je ook al eens in de trein broeder luipaard
Ja bij de grens wakker worden
pi_58657796
tvp, nog wel verhaaltje van vorig jaar na RHCP concert, maar nu te moe om alles te typen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_58657820
tvp
Xbox Live: koenpijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')