Humor is diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:23 schreef ryangozer het volgende:
1x in de trein:
dames en heren, we naderen station nieuw-vennep
*rijd heel hard langs nieuw vennep*
dames en heren, dat was station nieuw-vennep
*vervolgens afgeremd en achteruit teruggereden*
Connexxion. Ook leuk als je op het station staat en de chauffeurs worden gewisseld. Nu gebeurt het ook nogal eens dat er dan een kwartier geen chauffeur te bekennen is... Gelukkig zijn er genoeg bussen die ik kan nemen, maar toch.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef neo2000 het volgende:
BBA, of zijn andere maatschappijen ook al complete mongolen op dat gebied geworden..?
kon je het vliegtuig niet pakken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
![]()
Mwa, dat probeerde ik ook wel eens, maar erg goed lukte dat niet. Meestal als ik aankwam op HS deed de sneltrein precies zn deuren dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Steve_I. het volgende:
Vroegah, kon je als je de sneltrein tussen delft en leiden (rotterdam / amsterdam) miste, de stoptrein tot holland spoor nemen, en daar gelijk overstappen in de al klaarstaande sneltrein. Tegenwoordig dus niet meer........... en toen zat ik ineens op schiphol en was ik wreed te laat
![]()
Je kunt het station in leeuwarden niet missen dat is het eindpunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Bura het volgende:
Ik heb zo'n vage kerel in mn klas die de trein neemt naar school. De vent was in slaap gevallen, en misde hierdoor het station in Leeuwarden. Hij werdt bij één of andere halte wakker en nam de trein terug maar hij viel WÉÉR in slaap!Hij was ongeveer 10 uur op school (we waren half 9 in).
Geen busverhaal maar toch OV![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
Of dat ik laatst in de bus zat en iets aan de chauffeur wilde vragen. Ipv buschauffeur te zeggen, zei ik 2 x "Machinist".
Grapje hoopik?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"Goeiemorgen, zoals u waarschijnlijk gemerkt heeft, is deze trein wat korter dan gebruikelijk. We zijn de helft vergeten in Utrecht."
Droogquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee. Spitstrein (sprinter utrecht <-> Rotterdam). Dinsdag was er weer een halve trein, dit keer omdat de andere helft kapot was. (8:16 station Gouda).
Het is namelijk een nieuwe sprinter gekkoppeld aan zo'n ouwe bak.
Kan evengoed Oudenbosch zijnquote:
Mijn ouders zouden me wel laten betalen. "Niet zeiken, eigen schuld"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef ki_ki het volgende:
schopje!!!![]()
In de trein, vet lang geleden.. Wilde echt wel een kaartje kopen maar geen kleingeld, alleen automaat, pas deed het niet, te laat om te wisselen? Ik weet echt niet meer wat er nou was maar ik koos uiteindelijk voor zwartrijden..Komt er natuurlijk zo'n conducteurtje een boete schrijven want hoewel ik maar 2 stations moest werd ik uiteraad gepakt. Ik mn paspoort laten zien, hij schrijft een kaartje enz enz. Krijg ik na een tijdje die boete staat er een hele vreemde naam, wel een soort afgeleide van mn achternaam maar echt, héél fout. Mn vader bellen met de NS, "ja luister,. als jullie mensen de naam van mn dochter niet eens kunnen overschrijven gaat ze natuurlijk ook niks betalen,. bedankt.. daag.
Nooit meer van gehoord..![]()
Treurig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:36 schreef reetveter het volgende:
Vriend van me ging achter pissen in een bus, was weliswaar niet het OV maar een bus naar een uitgaansgelegeheid. 5 minuten nadat die klaar was met pissen stopte de bus voor een pispauze
Jammer genoeg stonk die bus wel de hele weg
Sterker nog, het kan Oud Gastel niet zijn, dat heeft geen station.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Kan evengoed Oudenbosch zijnen volgens mij ook Etten-Leur....
wat een gast hee die bustjappiequote:Op woensdag 14 mei 2008 00:30 schreef Pyjama het volgende:
Ik zat een keer in mijn eentje in de bus naar Beverwijk.
Op een gegeven moment stopt de chauffeur bij een supermarkt en doet gewoon rustig even wat boodschappen! Hij stapt weer in en rijdt gewoon weer verder.
Sta je ook wel even raar te kijken kan ik je vertellen.
Hahaha ja en daarna gaf ie ook flink plankgas om de verloren tijd in te halenquote:
dat deed je ook al eens in de trein broeder luipaardquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een van me blunders was vorig jaar, nam op Den Haag CS de bus, moest aan andere kant van Den Haag eruit...ben in slaap gevallen en werd wakker gemaakt door de chauffeur toen ie in Rotterdam op zijn eindhalte wasDus toen maar terug gegaan met de bus, val ik weer in slaap, word ik op Den Haag CS wakker gemaakt
Toen heb ik maar iemand gebeld om me te komen halen
Ja bij de grens wakker wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deed je ook al eens in de trein broeder luipaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |