Dat zou ik ook zeggen jaquote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel roept iets over duizend liter tanks en altijd minimaal 2 / 3 50 liter fusten als reserve
Toch weer lekker gewerkt bij de Hofman![]()
die was leuk, met die stomme nep palmbomen enzoquote:
Huisgenootje met haar vriendin ging erheen, en ik wilde wel eens meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:12 schreef DennisMoore het volgende:
Is 't heus? Hoe kwam u daar zo terecht dan?
Op 5 mei weer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:05 schreef ioko het volgende:
Huisgenootje met haar vriendin ging erheen, en ik wilde wel eens mee. Het is me zeker niet tegengevallen.
Ik denk dat het tijd is voor de zomer. Utrecht is het mooiste in de zomerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef Q. het volgende:
Au3 zit niet meer in dit topic, dat is er gebeurt. En dat voor zo'n groot dorp. Zunde..
Florin, bij Janskerkhof in de buurt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef The6thgate het volgende:
nadat ik gister wederom tot de ontdekking kwam dat o'connels toch niet echt een gezellige irish pub is zoals ie hoort te zijn, bedacht ik me dat ik ooit ergens had gelezen dat er 2 in utrecht zaten. klopt dit? en zo ja waar zit die andere ergens?
gister t eerste terrasje dit jaar in utrecht gepaktlekker bij de dom in t zonnetje gezeten
Er zijn er nog wel meer. Op de Adelaarstraat zit er ook een, maar da's niet echt in het centrum.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef The6thgate het volgende:
nadat ik gister wederom tot de ontdekking kwam dat o'connels toch niet echt een gezellige irish pub is zoals ie hoort te zijn, bedacht ik me dat ik ooit ergens had gelezen dat er 2 in utrecht zaten. klopt dit? en zo ja waar zit die andere ergens?
gister t eerste terrasje dit jaar in utrecht gepaktlekker bij de dom in t zonnetje gezeten
Vergeet de stapel boeken niet voor in het park.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef kwib het volgende:
Is Il Mulino weer open? Ik had het nog niet eens gezienStraks ook maar eens even langs
![]()
Het is echt super weer nu. Ben net door het Griftpark wezen rennen. behoorlijk druk moet ik zeggen. Laat het snel nog even wat warmer worden en we kunnen weer met een flesje rosé naar het park![]()
Park Transwijk lijkt me wel leukquote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef Q. het volgende:
Maar kunnen ze die parken niet iets dichterbij mijn huis zetten? Park Transwijk en Park Oog-in-Al zijn toch net iets minder tof..
Mwah ik vind het Wilhelminapark een beetje overrated; goed het heeft geschiedenis, en mooie oude bomen, maar het gras is er kut, en het is er vaak te druk; een beetje voetballen lukt nauwelijks zonder iemand te raken (ok ik moet toegeven dat dat wellicht meer aan mijn skillz ligt...).quote:Op zondag 11 maart 2007 16:35 schreef speknek het volgende:
Ik vind het Wilhelminapark toch net iets meer pwn, maar ik heb nog nooit met een rosetje in het Griftpark gezeten. Is dat ook aan te raden? Wel wat dichterbij namelijk.
Het zat toch overal al vol.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef TMan het volgende:
Is het briljant terrasjes-en-mooie-vrouwen-in-utrecht weer, zit ik ziek bij m'n ouders thuis![]()
Dan moet je eerder gaan zitten.quote:
Theaterfestival Tweetakt was op de Neude aan het bouwen, dus er is veel minder terrasruimte dan normaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef kwib het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan zitten.Er is op De Neude altijd wel ergens een tafeltje vrij joh. En anders een paar seconden rondkijken. Het is er een komen en gaan VAN MOOIE VROUWEN.
Excuses voor de enthousiasme
Net nog een lekker ijsje bij Il Moulino gehaald![]()
Utrecht richting de zomer
![]()
Kan iemand de TT aanpassen? Het woord "bijna" kan eruit![]()
Wat doe je in Amersfoortquote:Op maandag 12 maart 2007 19:38 schreef Q. het volgende:
De Hof wel, op het OLV Plein was nog net een plek te vinden.
In Amersfoort helaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Sommige mensen moeten werken voor hun bier....
Ken je de Jacobkerk in Utrecht?quote:
wait 'ntill you hear minequote:Op maandag 12 maart 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
De wáre Jacobkerk?
- Oh, what a terrible pun...
- But it was my only li-ine!
Oeh! Ah! Het voordeel van die nieuwe Grolsch-flesjes is ook dat er minder etiket op zit, en je dus beter kunt zien of er al ijs in drijft.quote:
Ik ben even heel blij dat ik niet meer in Ondiep woon.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:48 schreef Q. het volgende:
Ongeregeldheden in Ondiep
UTRECHT - In de Utrechtse wijk Ondiep zijn ongeregeldheden uitgebroken. Aan de Plantage is brand gesticht in het voormalige politiebureau. De brandweer heeft het vuur inmiddels gedoofd.
Aan het begin van de avond verzamelde zich een grote groep in de buurt van de Thorbeckelaan, waar gisteravond een man werd doodgeschoten door de politie.
Op dit moment is de mobiele eenheid aanwezig in de wijk. Ooggetuigen melden dat op de Boerhaavelaan auto's worden vernield.
quote:
de etniciteit van de etterende jongeren was al bekend.......quote:
quote:Politie sluit Ondiep af
Uitgegeven: 13 maart 2007 18:11
Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 18:12
AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagmiddag de Utrechtse volkswijk Ondiep afgesloten.
Later meer.
Nee, dat is het andere gebouwtje. Heet het bij jou ook al ondiep trouwens?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef ioko het volgende:
Trouwens zit er geen restaurant in het voormalige politiebureau?
Ik zou het pas echt lef vinden als ze het hoofdkantoor Paardenveld in de fik zouden zetten, niet een post waar al in geen 3 jaar meer een politieagent gezien is....
ja ik zag het, het ligt er naast.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere gebouwtje. Heet het bij jou ook al ondiep trouwens?
Ja, dat hebben ze van de ene op de andere dag omgewisseld. Heel handig. Ik m'n deur uitstappen, werd bijna overreden, dus ik die gast zo uitkafferen van mijn leven wat doe je. Blijkt hij van die kant te horen komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:50 schreef Christine het volgende:
Shit, ik ben net te laat verhuisd. Ik mis alle rellen.
Zeg, was de weerdsingel vroeger niet éénrichtingsverkeer de andere kant op?
En ik maar denken dat Overvecht een slechte wijk isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Christine het volgende:
Gezellig, ik hoor net op TV dat er hordes Feyenoordsupporters onderweg zijn naar Ondiep om te rellen.
Ja, ik dacht al dat ik gek geworden was...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze van de ene op de andere dag omgewisseld. Heel handig. Ik m'n deur uitstappen, werd bijna overreden, dus ik die gast zo uitkafferen van mijn leven wat doe je. Blijkt hij van die kant te horen komen.
De echte ghetto's zijn Zuilen en Kanaleneilandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef TMan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Overvecht een slechte wijk is
Geef het volk brood en spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Christine het volgende:
Gezellig, ik hoor net op TV dat er hordes Feyenoordsupporters onderweg zijn naar Ondiep om te rellen.
Nou nou ghetto's, gebruik nou niet een te groot woord. Het zijn eerder een uitgebreidere achterstandswijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef kwib het volgende:
Jemig, waar is de oorlog? Hier in de Vogelenbuurt geen sirenes, rellen, jongeren, allochtonen, gezeik of wat dan ook. Het enige dilemma was of die derde fles wijn nog open moest vanavond. Toch maar vanaf gezien aangezien we morgen nog alle drie moesten werken
Hier in kanaleneiland zullen we geen rellen krijgen tussen rassen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
De echte ghetto's zijn Zuilen en Kanaleneiland. Ondiep valt wel mee
das waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:41 schreef Undergod het volgende:
[..]
Hier in kanaleneiland zullen we geen rellen krijgen tussen rassen.
Er bestaat geen misverstand daarover![]()
Ja! Het is leuk, want niet te hippig, foute eighties muziek, blijft lang open en je mag er gek dansen. Ik heb me d'r een paar keer heel goed vermaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of Derrick wat is?
www.derrick.nl
Mja ik vond het er verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef speknek het volgende:
www.derrick.nl
2 keer geweest, 2 keer niks. Maar smaken verschillen he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef speknek het volgende:
www.derrick.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |