quote:
de etniciteit van de etterende jongeren was al bekend.......quote:
quote:Politie sluit Ondiep af
Uitgegeven: 13 maart 2007 18:11
Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 18:12
AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagmiddag de Utrechtse volkswijk Ondiep afgesloten.
Later meer.
Nee, dat is het andere gebouwtje. Heet het bij jou ook al ondiep trouwens?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef ioko het volgende:
Trouwens zit er geen restaurant in het voormalige politiebureau?
Ik zou het pas echt lef vinden als ze het hoofdkantoor Paardenveld in de fik zouden zetten, niet een post waar al in geen 3 jaar meer een politieagent gezien is....
ja ik zag het, het ligt er naast.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere gebouwtje. Heet het bij jou ook al ondiep trouwens?
Ja, dat hebben ze van de ene op de andere dag omgewisseld. Heel handig. Ik m'n deur uitstappen, werd bijna overreden, dus ik die gast zo uitkafferen van mijn leven wat doe je. Blijkt hij van die kant te horen komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:50 schreef Christine het volgende:
Shit, ik ben net te laat verhuisd. Ik mis alle rellen.
Zeg, was de weerdsingel vroeger niet éénrichtingsverkeer de andere kant op?
En ik maar denken dat Overvecht een slechte wijk isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Christine het volgende:
Gezellig, ik hoor net op TV dat er hordes Feyenoordsupporters onderweg zijn naar Ondiep om te rellen.
Ja, ik dacht al dat ik gek geworden was...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze van de ene op de andere dag omgewisseld. Heel handig. Ik m'n deur uitstappen, werd bijna overreden, dus ik die gast zo uitkafferen van mijn leven wat doe je. Blijkt hij van die kant te horen komen.
De echte ghetto's zijn Zuilen en Kanaleneilandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef TMan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Overvecht een slechte wijk is
Geef het volk brood en spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Christine het volgende:
Gezellig, ik hoor net op TV dat er hordes Feyenoordsupporters onderweg zijn naar Ondiep om te rellen.
Nou nou ghetto's, gebruik nou niet een te groot woord. Het zijn eerder een uitgebreidere achterstandswijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef kwib het volgende:
Jemig, waar is de oorlog? Hier in de Vogelenbuurt geen sirenes, rellen, jongeren, allochtonen, gezeik of wat dan ook. Het enige dilemma was of die derde fles wijn nog open moest vanavond. Toch maar vanaf gezien aangezien we morgen nog alle drie moesten werken
Hier in kanaleneiland zullen we geen rellen krijgen tussen rassen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
De echte ghetto's zijn Zuilen en Kanaleneiland. Ondiep valt wel mee
das waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:41 schreef Undergod het volgende:
[..]
Hier in kanaleneiland zullen we geen rellen krijgen tussen rassen.
Er bestaat geen misverstand daarover![]()
Ja! Het is leuk, want niet te hippig, foute eighties muziek, blijft lang open en je mag er gek dansen. Ik heb me d'r een paar keer heel goed vermaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of Derrick wat is?
www.derrick.nl
Mja ik vond het er verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef speknek het volgende:
www.derrick.nl
2 keer geweest, 2 keer niks. Maar smaken verschillen he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef speknek het volgende:
www.derrick.nl
quote:
ik 22quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Die keren dat ik er geweest ben was het inderdaad niet al te vol. Maar ik was met een leuke groep mensen en we waren al hard op weg onszelf voorbij de vergetelheid te drinken.
Dat scheelt, I guess.
btw, ik ben 28![]()
Mja rave is het niet. Meer zo van rythm is a dancer enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:06 schreef speknek het volgende:
Ik ben 24, maar voel me een ouwe lul, en vond raven in de 90s het summum van de muziekgeschiedenis.
Door HC de stad Utrecht beoordelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
Vandaag weer in Utrecht enne ik blijf erbij. Pauper stad en zo snel mogelijk hier weg. Zelfs dat
HC is een triest gebeuren.![]()
![]()
Hoe durf je dat te zeggen, alle Utrechters zijn trots op de parel van de stad! Het geweldige middelpunt, het mooiste bouwwerk van Nederland,quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
Vandaag weer in Utrecht enne ik blijf erbij. Pauper stad en zo snel mogelijk hier weg. Zelfs dat
![]()
Dat is het ook (Als het over 500 jaar wordt opgegraven)quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
sanni serieus nemen, is net zoiets als beweren dat HC een stukje achritectonisch erfgoed is
Ik hoop dat ze het zo afbreken dat je er nooit meer wat van kan terugvindenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is het ook (Als het over 500 jaar wordt opgegraven)
reltoerist?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
![]()
Het liefste vandaag nog.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het zo afbreken dat je er nooit meer wat van kan terugvinden
Zelfsquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
![]()
En blijf ook maar weg. We hebben al genoeg mensen met meerdere persoonlijkheden in de stad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef sanni het volgende:
![]()
Hoi.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En blijf ook maar weg. We hebben al genoeg mensen met meerdere persoonlijkheden in de stad.
Ik herken echt helemaal niks...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef Q. het volgende:
Dit is tof!
http://youtube.com/watch?v=u65xfXBm7Fk
Die dacht ik ook al te herkennen jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Q. het volgende:
de Stadsbuitengracht.
Het station wordt wel okay, HC wordt vooral rechter maar van buiten gaat het niet echt beter worden. Er komt weer water in de Catharijnesingel, dat is al heel wat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... wat is er al bekend van hoe 't gaat worden?
Ze gaan sowieso de singels weer opengooien. Erg goed plan, water en groen kan je nooit genoeg hebben in een stad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Het station wordt wel okay, HC wordt vooral rechter maar van buiten gaat het niet echt beter worden. Er komt weer water in de Catharijnesingel, dat is al heel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |