Vergeet de stapel boeken niet voor in het park.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef kwib het volgende:
Is Il Mulino weer open? Ik had het nog niet eens gezienStraks ook maar eens even langs
![]()
Het is echt super weer nu. Ben net door het Griftpark wezen rennen. behoorlijk druk moet ik zeggen. Laat het snel nog even wat warmer worden en we kunnen weer met een flesje rosé naar het park![]()

Park Transwijk lijkt me wel leukquote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef Q. het volgende:
Maar kunnen ze die parken niet iets dichterbij mijn huis zetten? Park Transwijk en Park Oog-in-Al zijn toch net iets minder tof..

Mwah ik vind het Wilhelminapark een beetje overrated; goed het heeft geschiedenis, en mooie oude bomen, maar het gras is er kut, en het is er vaak te druk; een beetje voetballen lukt nauwelijks zonder iemand te raken (ok ik moet toegeven dat dat wellicht meer aan mijn skillz ligt...).quote:Op zondag 11 maart 2007 16:35 schreef speknek het volgende:
Ik vind het Wilhelminapark toch net iets meer pwn, maar ik heb nog nooit met een rosetje in het Griftpark gezeten. Is dat ook aan te raden? Wel wat dichterbij namelijk.

Het zat toch overal al vol.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef TMan het volgende:
Is het briljant terrasjes-en-mooie-vrouwen-in-utrecht weer, zit ik ziek bij m'n ouders thuis![]()

Dan moet je eerder gaan zitten.quote:

Theaterfestival Tweetakt was op de Neude aan het bouwen, dus er is veel minder terrasruimte dan normaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef kwib het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan zitten.Er is op De Neude altijd wel ergens een tafeltje vrij joh. En anders een paar seconden rondkijken. Het is er een komen en gaan VAN MOOIE VROUWEN.
Excuses voor de enthousiasme
Net nog een lekker ijsje bij Il Moulino gehaald![]()
Utrecht richting de zomer
![]()
Kan iemand de TT aanpassen? Het woord "bijna" kan eruit![]()

Wat doe je in Amersfoortquote:Op maandag 12 maart 2007 19:38 schreef Q. het volgende:
De Hof wel, op het OLV Plein was nog net een plek te vinden.

In Amersfoort helaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Sommige mensen moeten werken voor hun bier....

Ken je de Jacobkerk in Utrecht?quote:

wait 'ntill you hear minequote:Op maandag 12 maart 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
De wáre Jacobkerk?
- Oh, what a terrible pun...
- But it was my only li-ine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |