dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
De 300ste poster is een nutteloze user die niks te doen heeft
Hm... grmmbll.... hoe noemden we dat soort mensen ook alweer 65 jaar terug?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey Fruts
iedereen maakt wel eens een foutje he.. DE en FOT lijkt ook erg veel op elkaar
uhhhh schavuit ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... grmmbll.... hoe noemden we dat soort mensen ook alweer 65 jaar terug?
ach wat doet een beetje mist nouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen foutje, mijn foto's worden bar slecht, check die waas eens, dit ga ik dus echt niet in DE posten
Geen natuurlijke mist, als de orginele bekijkt dan is het een ramp! Ik baal behoorlijk aangezien ik hier de laatste tijden veel last van heb, moet er niet aan denken dat mijn camera er mee op gaat houdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach wat doet een beetje mist nou
Laat Bernard er nou eens buiten, die is allang doodquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... grmmbll.... hoe noemden we dat soort mensen ook alweer 65 jaar terug?
Geluk is eigenlijk heel simpel:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ben nog steeds mijn deel weet ik veel kwijt
precies !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geluk is eigenlijk heel simpel:
het geheim is te willen hebben wat je hebt en niet te willen hebben wat je niet hebt.
Van mijn autopapieren. Deel II is het geloof ik. Dat wat nodig is om de auto over te schrijven op een andere naamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
deel weet ik veel, hoezo heel? beetje scheel?
Ik wil juist niet hebben wat ik wel heb, en nuquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het geheim is te willen hebben wat je hebt en niet te willen hebben wat je niet hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in de vuilnisbak sodemieteren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil juist niet hebben wat ik wel heb, en nu
Dat past nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in de vuilnisbak sodemieteren?
Deel II dus kwijt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mijn autopapieren. Deel II is het geloof ik. Dat wat nodig is om de auto over te schrijven op een andere naam
Heb 2 delen bij mijn papieren 1a en 1b. Het andere deel zoek ik dus, geen idee of het 2 of 3 heet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deel II dus kwijt?
Volgens mij heb je dan deel 3 nodig toch? Deel 1 en 2 heb ik standaard in me autopapieren zitten, deel 3 niet...
Gaat weer lekker zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:![]()
ik heb deel 1 en 2 in me autopapieren.. geen a en b...
in elk geval weet ik wel waar ik deel 3 heb... dat ben ik zelf ook eens kwijt geweest
Ik mag het van de week installeren op mijn werk..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
VMware is trouwens best glibberig VET weet je dat?
dat zijn dure grapjes inderdaad..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef Tally het volgende:
Deel 3 heb je nodig om over te schrijven..
Als je die kwijt ben moet je die opnieuw aanvragen en dat kost serieus centen..
Dan krijg je zo'n 1tje boven op je kentekenplaat..
Ik heb mijn laptop nu even nodig als tweede Exchange server, maar ik heb hem OOK nodig als XP-werkstation. Maar dat is geen probleem dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef Tally het volgende:
Ik mag het van de week installeren op mijn werk..
En in de nabije toekomst gaan we het gebruiken in het buitenland..
Zo dat ik niet voor elke scheet richting België moet rijden
Hoe bedoel je "als een remote desktop"?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef buzzer het volgende:
werkt dat ook als een remote desktop ?
dat is inderdaad leuk spelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu een virtuele XPbak draaien bovenop mijn Server 2003 laptop, en daarvandaan een RDPsessie naar mijn DC, gaat prima
Leuk, spelen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zijn dure grapjes inderdaad..
En de verfbus is ook langsgeweest zie ik![]()
Hoiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik mag 1 maart aan het werk. eindelijk het contract binnen.![]()
Wat ga je dit weekend doen Buzzer.![]()
fliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Jahquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is Internet Explorer 7 toch ook ongelofelijk HOERIG KUT
NIKS werkt meer, en het enige wat je eigenlijk kan doen is gewoon alles opnieuw installeren.
STERF microshit
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
ja, en dan vrolijk even alles rollbacken wat je al gedaan had in een poging om alles TOCH met IE7 aan de praat te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je kan IE 7 gewoon weer verwijderen hoor
als je de volgende keer op bezoek komt, kan je best wel wat langer blijven hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, moet je nagaan dat je in dit land nog 50 jaar moet leven, als je te laf bent om uit het raam te springen, zoals ik
Toffffffffffquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je de volgende keer op bezoek komt, kan je best wel wat langer blijven hoor
drom kan je het toch nog wel vragenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu zeker.![]()
![]()
BuzzerFijne huishouddag.
Jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Hey ongeduldige smiley poster, ken je nog wat meer typen?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
ik ga zo weg
kijken of ik nieuwe schoenen kan vinden
ik heb niet zoveel te vertellenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat zo weg?
Wanneer blijf je weer eens wat langer en duidelijker aanwezig?
Hebben ze de schoenen verstopt bij jullie?![]()
Mwoa valt op zich wel mee, 24,20 voor een dagkaart 2e klas met korting. Maar goed, je halt onderweg ook links en rechts en overal bier bij de Kiosk (2,50 halve liter, en op zo'n dag tik je er zomaar een stuk of 8 inquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
is dat treinen zo duur dan fles?
Ja! Of dat Yudho nou ONS eens komt koloniserenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, ik lees wel dat de toon in de nieuwe regering en 2e kamer inmiddels gezet is.
Wat een farce zeg, dat die rotzooi maar snel in heel veel stukjes mag vallen en dat iemand uit het leger de macht grijpt om het zooitje dat men democratie noemt eens wat in te perken.
Dat in Belgie zijn ze het toch niet helemaal mee eens hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
in Belgie kan je al trouwen als je 13 bent
in Australie krijgt een kat gewoon een creditcard
en in Nederland hebben we Oversight die als Joker op zijn ID staat
Ik noem maar wat
Nee maar goed, dat wegenvignet dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat in Belgie zijn ze het toch niet helemaal mee eens he
Ja, in Zwitserland krijg je er ook iets voor terug namelijk. En dat kost minder dan de helft, ook. 40 CHF over een prachtig wegennet of 60 euro voor wat vervloekte karresporen, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, omdat nu alle Nederlanders er over vallen. In Zwitserland hebben ze ook zoiets.
T is niet netjes. Maar over een tijdje krijgt je in Nederland rekening rijden, zelfde probleem.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in Zwitserland krijg je er ook iets voor terug namelijk. En dat kost minder dan de helft, ook. 40 CHF over een prachtig wegennet of 60 euro voor wat vervloekte karresporen, wat denk je zelf?
vetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
En in het kader van bizar leuk nieuws,
Een kaart die in 1915 vanuit de loopgraven in Belgie is verzonden naar de vriendin van de soldaat is dit jaar bezorgd bij de dochter van de zender (nu ook al 86)
JOurnaal op belgie net. Met interview met die dochter.quote:
Dat is een anderequote:
Las alleen dit stukje in de eerste postquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, twee zulke toevallen op 1 dag. Nee hoor het is dezelfde, check die stempel maar, daar staat idd ook duidelijk 15 in
Ik hou het op 1915, maar ja, is dezelfdequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Op zich heb ik wel mijn twijfels of hij nou uit 1915 of 1917 is, maar het is iig wel dezelfde kaart, en daar ging het om
Ja precies, ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hou het op 1915, maar ja, is dezelfde
Zoiets ja. De datum op zich vind ik wel vrij duidelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, ik ook eigenlijk
En dat die 17 het nummer van het Field Post station is
leuke verhaaltjes altjidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
En in het kader van bizar leuk nieuws,
Een kaart die in 1915 vanuit de loopgraven in Belgie is verzonden naar de vriendin van de soldaat is dit jaar bezorgd bij de dochter van de zender (nu ook al 86)
De kenners gaan ook mee, zie daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja. De datum op zich vind ik wel vrij duidelijk
maar wel een nieuwe dusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:42 schreef qu63 het volgende:
ben dr weer
nieuwe schoenen, nieuwe broek, en een (lege) portefeuille!
deed me denken aan een quote van SLC 2002: "Je kan een keer een off-day hebben, maar er zijn GRENZEN!"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Was niet echt spannend he?
Alleen de afgang van de Jong viel op.
Sjonge jongequote:
Idd, na die foto niet meerquote:
Vond ik dus ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
het WAS best een lekker ding ja
maar dit schiet niet op
Nee ik zal r ook niet ontmoeten of zo, maar plaatjes kijken was wel prettig, vroegerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef leonieke het volgende:
Ah, ik ga ze toch nooit tegen het lijf lopen, dus ik maak met niet te veel zorgen![]()
Dan zoek je toch gewoon een ander knappe vrouw om plaatjes van te kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zal r ook niet ontmoeten of zo, maar plaatjes kijken was wel prettig, vroeger
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef leonieke het volgende:
Dan zoek je toch gewoon een ander knappe vrouw om plaatjes van te kijken
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet ik dat nu ook al beginnen doen ?
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een foto van jouw borsten
Misschien ook verlof vragen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
hier vlakbij, maar ook weer voor eenpaar dagen
en komende week zijn ze dichtzal wel weer gebeld worden voor wat domme klusjes de komende week
Ik dacht nochtans dat je liever dichter bij huis zou werken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nah ik wil gewoon weer een project voor langere tijd. maand of 4 minimaal dus
boeit niet echt of het 5 of 50 km weg is
Dat zouden ze hier nog moeten uitvindenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat wel op zich, maar als het werder weg is dan bijv 50-0 km dan kan ik reisTIJDvergoeding krijgen, en dat is ook wel tof.
ja nou ja, is niet voor niks een beetje achtergebleven gebied hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier nog moeten uitvinden![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed ik ga slapen
morgen beetje vroeg op
Dat is echt wel vroegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed ik ga slapen
morgen beetje vroeg op
Wel oke,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goed hoorDrukke tijden, maar dat is helemaal niet erg
Hoe is het met jou?
Voor mij is ze nu een dikke afknapperquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd, na die foto niet meer![]()
Ik vraag me af of iemand haar nog knap zal vinden![]()
Alles goed ginder?
De architect is druk bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel oke,
weinig nieuws eigenlijk
Hoe gaat het met het huis?
Gaat wel hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor mij is ze nu een dikke afknapper![]()
Met mij is alles goed, met jou?
Mooi zoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel hoor![]()
Gevoelens die enorm opspelen de laatste tijd, maar ik probeer ze aan de kant te schuiven.
Hmz...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi zo
Aan de kant schuiven?? Vergeten die handen![]()
Het gaat nu echt hard hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
De architect is druk bezigDe indeling is klaar (of we zouden opeens nog een nieuw idee moeten krijgen
), nu nog de gevels. De architect heeft al een paar mogelijkheden getekend (wel leuk dat we de architect goed kennen, zodat hij altijd een paar verschillende opties tekent
) maar we zijn er nog niet helemaal uit. Er is één gevel waar ik nog geen supergoed gevoel bij heb (te weinig ramen volgens mij)
Echt hard zal het pas gaan eens de ruwbouw er staat en ze binnen bezig zijnquote:
Dan zal je toch moeten weten welke gevels je neemt jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Echt hard zal het pas gaan eens de ruwbouw er staat en ze binnen bezig zijn
Eerst plan en dan sowieso 8 weken wachten op de bouwvergunning. Alhoewel we dan natuurlijk een aantal knopen zullen moeten doorhakken.![]()
Ik hoop ergens in 2008quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je toch moeten weten welke gevels je neemt ja
En wanneer het feest voor de fokker is natuurlijk
Ik blijf hopen, ik blijf hopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het nog wel dit jaar af zijn?
Wij hopen echt met je mee hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik blijf hopen, ik blijf hopen![]()
Ik ga echt een beetje van mijn melk zijn vrees ik als het niet af zal zijn... Maar ik veronderstel dat we dat al vroeger gaan weten dan op 31 dec...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij hopen echt met je mee hoor
Afwachten is de enige optie voor onsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]thx
Maar jullie willen natuurlijk mijn gezaag niet aanhoren als het niet zal lukken(alhoewel, als ik alles eens natel, zal het waarschijnlijk niet lukken hoor... in het ideale schema moest het plan nu al bijna af zijn...) Maar we zullen wel zien zeker?
Als het plan definitief af is, probeer ik er een paar foto's van te maken of in te scannen zodat ik toch iets kan tonen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afwachten is de enige optie voor onsWel zo nu en dan een update geven als je wil hoor
Aha oke ik snapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz...Ik bedoelde gewoon dat ik die gevoelens even wil vergeten
Ligt een beetje erg stil. Eerst mijn studie af.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als het plan definitief af is, probeer ik er een paar foto's van te maken of in te scannen zodat ik toch iets kan tonen.
Hoe zit het trouwens met jouw zoektocht?
JIj let ook wel lekker op hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:18 schreef buzzer het volgende:
Bengeltje gaat per 1 maart beginnen.
De vakantie van Es weet ik niet.
Ben je nog altijd op dezelfde plaats aan het werk?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt een beetje erg stil. Eerst mijn studie af.
Al kan er nog wel wat gebeuren als ik ineens een hele mooie baan zie.
Ow, fantastisch voor haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj let ook wel lekker op he
Es zit NU in London
Ja, heb al wel iets moois aan baan gezien, maar daar zat helaas een uitzendbureau tussen. En kan hier waar ik nu werk een stagevrijstelling krijgen. Dat kan zomaar een maand of 3 a 4 studie schelenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben je nog altijd op dezelfde plaats aan het werk?
En dat is natuurlijk ook wel de moeite om wat extra op jouw tanden te bijtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb al wel iets moois aan baan gezien, maar daar zat helaas een uitzendbureau tussen. En kan hier waar ik nu werk een stagevrijstelling krijgen. Dat kan zomaar een maand of 3 a 4 studie schelen
Ze had er wel zin inquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, fantastisch voor haar
En voor de eventueel-teruglezende-es: Ik hoop dat je je echt amuseert![]()
Welterusten Leoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook wel de moeite om wat extra op jouw tanden te bijten
Maar ik ga hier eens afsluiten. Al de hele dag hoofdpijn, dus vandaag vroeg gaan slapen![]()
Tot morgen misschien!
welterustenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook wel de moeite om wat extra op jouw tanden te bijten
Maar ik ga hier eens afsluiten. Al de hele dag hoofdpijn, dus vandaag vroeg gaan slapen![]()
Tot morgen misschien!
ik heb wel een hele brede smaak als het om films gaat, maar JC van Damme vind ik inet zo..quote:
ik denk dat ie nu wel slaaptquote:
have funquote:Op zondag 18 februari 2007 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ga even een spel spelen kijken of het wat is "the movies"
bij jou ook al?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
nog altijd lekker rustig hier op de zondag
da's een mooi klusje voor de zondagquote:
Zeker, helaas heb ik bepaalde dingen nu net niet in huis, gat zit er iig inquote:Op zondag 18 februari 2007 17:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's een mooi klusje voor de zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |