Ik zou ze idd even bellen. Zal wel een foutje zijn of zoquote:Op zondag 1 mei 2005 08:59 schreef Mr._Incredible het volgende:
Mail/bel ze even, en dien je klacht in..
Betalen zou ik in ieder geval ook niet doen.
Toen ze nog een filiaal in het centrum van Rotterdam hadden, ging ik er regelmatig even langs voor wat kleine dingen zoals audio- of computerkabeltjes, microfoontje, lampjes, dat soort dingen. Sommige dingen waren moeilijk ergens anders in de buurt te krijgen. Ze waren ook nog eens niet duur...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:13 schreef Classic-PC het volgende:
Wie koopt er dan ook bij Conrrad hahahaha, achterlijk bedrijf.
quote:Op zondag 1 mei 2005 09:17 schreef tonks het volgende:
Misschien haten hun ook mensen die nog met bestuurbare autotjes spelen
Wantquote:Op zondag 1 mei 2005 12:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]![]()
die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor.
Ik krijg normaal gesproken een acceptgiro ongeveer na ruim een week pas toegezonden nadat ik het pakje heb gehad.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:35 schreef Kippetje3 het volgende:
Bij Conrad zit de acceptgiro op de doos, altijd...
Ik speel alleen met powerbootjes en vliegtuigenquote:Op zondag 1 mei 2005 09:17 schreef tonks het volgende:
Misschien haten hun ook mensen die nog met bestuurbare autotjes spelen
Heb je ze al geprobeerd te bellen? Werkt vaak veel beter.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef gammapooka het volgende:
Ondertussen ben ik al weer 2 weken verder en heb 4 emails verstuurd, 3 nette emails en 1 die nu niet zo netjes was !
Er word totaal niet op mijn mails gereageerd !
Klootzakken
YAY erkenningquote:Op zondag 1 mei 2005 12:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]![]()
die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor. kneus.
je leert wel erg veel van electronica.
ik heb trouwens rembours zendingen gedaan en day is prima gegaan.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef murasame het volgende:
oh ja, zo ding heeft mn oom gesloopt toen ie ff wou laten zien dat ie ermee kon rijden............recht tegen een paaltje aan... lamme worst
als h goed is heeft een maat van me er eentje. maar offfie rijklaar is weet ik niet. ligt volgens mij een beetje uit elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
YAY erkenning![]()
![]()
..
Psst, weet jij wat een serpent impact is?![]()
dat is een andere tokoquote:
Met die waardebon had je een ander ongetwijfeld heel gelukkig kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:59 schreef gammapooka het volgende:
Na vele ellende en vele emails heb ik een email van Conrad gekregen dat de verhoging niet betaald hoefd te worden !
Ik kreeg vandaag ook nog een waardebon van 10 euro maar die heb ik gelijk verscheurd !
Ben niet van plan om deze ellende nog een keer mee te maken
Je kan toch gewoon een acceptgiro via internet bankieren betalen?quote:[b]Op donderdag 28 juli 2005 13:24Mijns inziens timmeren ze leuk aan de weg, alleen die "handlingskosten" in de vorm van de kosten van de acceptgiro en geen keus om via internetbankieren over te maken, zijn niet van deze tijd. (Alleen rembours of acceptgiro)
meer bereiken is niet zo moeilijk bij Tonks en behalve dat , je moet wel wat van mechanica wetenquote:
Nou, ik ga de dagen tellenquote:Geachte heer van der Linde,
Hartelijke dank voor uw reactie.
We doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk te reageren.
Met vriendelijke groet,
Customer Contact Center
Conrad Electronic Benelux BV
Leg je speelgoed eens weg en leer Nederlands.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]![]()
die mensen DIE er mee spelen hebben over het algemeen veel meer bereikt dan jij hoor. kneus.
je leert wel erg veel van electronica.
ik heb trouwens rembours zendingen gedaan en day is prima gegaan.
Aah, da's dan opgelost.. of...quote:Geachte heer ...,
Hartelijk dank voor uw email.
Onze excuses dat u een aanmaning van ons heeft ontvangen.
Wij hebben het bedrag al op 15.01.2007 van u binnen gekregen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Petra de Jong
Customer Contact Center
Conrad Electronic Benelux B.V.
Tja, niet dus.. of toch wel? Ik heb in ieder geval weer melding gemaakt van het feit dat mijn eerdere email simpelweg niet beantwoord is en dat dit dus absoluut geen goede zaak is voor een nieuwe klant die dit voor zijn kiezen krijgt.quote:Geachte heer ..,
Ik verzoek u vriendelijk aan mij door te geven op welke datum de betaling
heeft plaats gevonden en wat het precieze bedrag is geweest. Aan de hand
van deze gegevens kan ik uw betaling opzoeken en koppelen aan uw
klantnummer.
Met vriendelijke groet,
Nienke Ros
Customer Credit Administrator
Conrad Electronic Benelux B.V.
Windmolenweg 42
7548 BM Boekelo
Ik ben benieuwd ...quote:Hierbij dan nogmaals de gegevens zoals ik deze reeds op 1 februari, na
de 1e aanmaning heb toegestuurd. Tevens krijg ik zonet een emailtje
van de klantenservice dat alles gewoon netjes is afgerond. Mij is
inmiddels duidelijk dat als er bij Conrad iets niet goed gaat, de
klant het zelf maar mag uitzoeken. Jammerlijk, zeker voor iemand die
zijn eerste bestelling heeft gedaan bij jullie.
LOL die norrod zijn oplichters, ik wou toen iets omruilen.. probeerde ze me te naaienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wilde ik bij conrad iets bestellen twv 9 euro, komt er 8 euro kleine orderkosten bij en 10 euro verzendkosten
Maar niets besteld dus
Wachten op de volgende aanmaning? Ik ben benieuwd en wacht afquote:Aan de hand van de door u gemailde gegevens, heb ik uw betaling kunnen
vinden en kunnen koppelen aan uw klantnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |