Ja alleen maar goede eigenlijk, snel en betrouwbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Steijn het volgende:
Zijn er nog mensen die ook ervaring hebben met die tent?
Nee dat kan niet meer. Ik heb ook nooit problemen met ze gehad, altijd prima service.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:46 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij kan je ook gewoon langs bij opus toch?
ja, ze leveren snel en goedkoop... 100 dvdtjes voor 65 eur ex. en dan krijg je er gratis 100 amaray cases bij en dat binnen 2 of 3 dagen op de stoep...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Steijn het volgende:
Zijn er nog mensen die ook ervaring hebben met die tent?
Dat mogen ze dan wel op hun website zetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:54 schreef Vodka_Lime het volgende:
gehugenkaartjes zjin erg schaars. daarom maybe langere levertijd
Over een paar dagen uitloop zul je mij niet horen, maar ik had el meer dan een week geen enkele reactie of ander teken van leven gezien. Gek dat dat alleen bij mij het geval is. En 1 incident is er gewoon een teveel, zeker als je snelheid voorop hebt staan. Ik heb bij talloze andere zaken bestelt en dat is altijd foutloos gegaan, het kan dus wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:28 schreef LEiPiE het volgende:
We hebben al jaren lang een goede band met Opus, amper problemen mee... is knap dat de TS op basis van 1 incident meteen de hele zaak in de grond wil boren.
Hier een 4 MP en een 8 MP camera dus die 512 MB kaartje heb ik wel nodig.quote:(niet dat ik 't niet begrijp ofzo, ik hoop nu ook nog snel van alles binnen te krijgen voor ik op vakantie gaGelukkig heb ik m'n compact flash ruim van te voren gehaald (3x128 is ruim voldoende voor een 2MP camera
)
Bestelling geplaatst, bevestiging binnen, precies volgens de voorgeschreven betaalwijze (direct) betaald. Volgens mij ligt de fout bij hun.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:17 schreef R0elio het volgende:
Alleen maar goede ervaringen met Opus .. weet je zeker dat het niet aan jezelf ligt
En er zullen ook mensen zijn die bij die zaken eens langer hebben moeten wachten. Dat is nou eenmaal ook het (kleine) risico van het bestellen van spullen. Als je 100% zeker wilt weten dat je iets op tijd in huis hebt, dan kun je het beter in een winkel kopen, en niet bestellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef Steijn het volgende:
Ik heb bij talloze andere zaken bestelt en dat is altijd foutloos gegaan, het kan dus wel.
Als ze op hun site hadden staan dat de levertijd een week ofzo was had ik ze daar niet bestelt. Ze liegen op de website en dan zou dat mijn risico zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En er zullen ook mensen zijn die bij die zaken eens langer hebben moeten wachten. Dat is nou eenmaal ook het (kleine) risico van het bestellen van spullen. Als je 100% zeker wilt weten dat je iets op tijd in huis hebt, dan kun je het beter in een winkel kopen, en niet bestellen.
Ze weten zelf van te voren niet exact hoe lang het duurt. Als ze zelf niks meer hadden en moeten bestellen, dan duurt het iets langer, dat staat trouwens ook op de site. En ja, dat is jouw risico.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ze op hun site hadden staan dat de levertijd een week ofzo was had ik ze daar niet bestelt. Ze liegen op de website en dan zou dat mijn risico zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |