abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20353135
Ik heb van de week 3 CF kaarten van 512 MB bestelt (voor de digicam) bij Opus Supplies. Er stond bij dat de levertijd 1-2 dagen was. Ik zit nu inmiddels al een week te wachten en aangezien ik ze aanstaande woensdag in huis moet hebben (vakantie) heb ik ze geprobeerd te bellen. Krijg ik een antwoordapparaat aan de lijn dat zegt dat ik maar een e-mail moet sturen, waarom hebben ze dat nummer dan . Dus ik heb 2 dag geleden een e-mail gestuurd en ik heb nog steeds geen reactie. Hoe moet ik gvd met die lui in contact komen.

Verder heeft Opus Supplies op hun website een Thuiswinkel Waarborg staan van de Consumentenbond. Niet dat ik enige waarde hecht aan die club maar deze behandelingswijze kan toch echt geen keurmerk verdienen.

Ik heb inmiddels gelukkig een KvK nummer weten te achterhalen dus ik ga morgen even hun echte telefoonnummer opzoeken en eens een hartig woordje met ze spreken. Maar mijn tip, koop niet bij Opus Supplies.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steijn op 02-07-2004 02:21:05 ]
pi_20353253
Zijn er nog mensen die ook ervaring hebben met die tent?
pi_20353384
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Steijn het volgende:
Ja alleen maar goede eigenlijk, snel en betrouwbaar.
Powered by JanetjeŽ
pi_20353483
Heb ook niks te klagen over Opus , levertijd wil ook niet zeggen dat je het ook binnen 1 a 2 dagen in je huis hebt......
Het moet nog met de post of een postbedrijf , duurt meestal een week... niks raars aan.

Je kan zelfs opzoeken met je bestelnummer bij TPG post waar ie nu ongeveer is

En sluit me bij Dubbeldrank aan , ik heb absoluut niks te klagen over Opus , betrouwbaar , goede prijs/kwailteit verhoudingen , en 1 week heb je het thuis (en ja dat is best snel )
Oh ja joh?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 03:44:42 #5
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_20353540
Opus
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_20353664
met opus heb ik totaal gen problemen. dinsdag 2 spindeltjes dvd's besteld en donderdag in huis.
misschien hadden ze jou spullen niet meer op voorraad . vraag heb je ze al betaald of onder rembours . in het geval van het laatste geval geen probleem gewoon ergens anders die kaarten halen en die van opus worden gewoon terug gestuurd .
  vrijdag 2 juli 2004 @ 07:00:51 #7
5105 Basix
Please go offline.
pi_20353695
Ik heb ook enige ervaring met Opus, en eigelijk niks dan lof. Ik bestel er altijd m'n lege DVD's
én hoesjes en het wordt altijd netjes bezorgd met inachtname van de levertijd. Ik heb 1x een verkeerde levering ontvangen (DVD-R ipv de bestelde DVD+R), gebeld, en de volgende dag werd het hele zooitje per koerier omgeruild... Dus sorry... niks dan lof
Contemplation: If today was perfect there would be no need for tomorrow
  vrijdag 2 juli 2004 @ 07:46:06 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20353861
Volgens mij kan je ook gewoon langs bij opus toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_20353904
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 07:46 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij kan je ook gewoon langs bij opus toch?
Nee dat kan niet meer. Ik heb ook nooit problemen met ze gehad, altijd prima service.
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
pi_20353914
opus prima zaak, bestelde eens 5 spindels en wat dvd hoesjes, kreeg ik gratis een hele doos dvd hoesjes erbij en het was ook nog binnen 3 dagen in huis
Even a broken clock is right twice a day.
pi_20353934
Heb ook goeie ervaring met Opus. Geld overgemaakt en binnen een paar dagen had ik mijn bestelling in huis. Ik had een doos met 100 dvdhoesjes besteld
pi_20354057
Alleen maar goede ervaringen met Opus .. weet je zeker dat het niet aan jezelf ligt
  vrijdag 2 juli 2004 @ 08:19:01 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20354070
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Steijn het volgende:
ja, ze leveren snel en goedkoop... 100 dvdtjes voor 65 eur ex. en dan krijg je er gratis 100 amaray cases bij en dat binnen 2 of 3 dagen op de stoep...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20354175
Dat logo van de consumentenbond mogen ze eigenlijk niet meer gebruiken. De consumentenbond is al zo'n half jaar geleden gestopt met het keuren van Websites. Verder altijd goede ervaringen met Opus al heb ik nu een paar hoesjes besteld die naar 6 dagen nog niet binnen heb. Ik heb gewoon een mailtje gestuurd, meestal komt het dan wel goed.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_20354335
Op die site is toch een help systeem te vinden? Daar had ėk binnen 5 minuten antwoord.
pi_20354358
gehugenkaartjes zjin erg schaars. daarom maybe langere levertijd
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_20354530
Gemiddelde score van de shop survey van Tweakers is toch wel goed te noemen?
If I am not back in 5 minutes.... just wait longer
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:28:05 #18
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_20354708
We hebben al jaren lang een goede band met Opus, amper problemen mee... is knap dat de TS op basis van 1 incident meteen de hele zaak in de grond wil boren.
(niet dat ik 't niet begrijp ofzo, ik hoop nu ook nog snel van alles binnen te krijgen voor ik op vakantie ga Gelukkig heb ik m'n compact flash ruim van te voren gehaald (3x128 is ruim voldoende voor een 2MP camera )
pi_20361775
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 08:54 schreef Vodka_Lime het volgende:
gehugenkaartjes zjin erg schaars. daarom maybe langere levertijd
Dat mogen ze dan wel op hun website zetten.
pi_20361826
Ik heb mail terug gehad, finally. Maar in plaats van zelf het boetenkleed aan te trekken krijg ik een geirriteerd mailtje terug met daar in dat daar afgelopen vrijdag een mail over is verzonden. Ik heb niets van ze gezien dus ze liegen gewoon.

De CF-kaartjes hebben inderdaad vertraging opgelopen. Ze mogen nu wel heel veel vaart gaan zetten want woensdag moet ik ze hebben.
pi_20361927
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:28 schreef LEiPiE het volgende:
We hebben al jaren lang een goede band met Opus, amper problemen mee... is knap dat de TS op basis van 1 incident meteen de hele zaak in de grond wil boren.
Over een paar dagen uitloop zul je mij niet horen, maar ik had el meer dan een week geen enkele reactie of ander teken van leven gezien. Gek dat dat alleen bij mij het geval is. En 1 incident is er gewoon een teveel, zeker als je snelheid voorop hebt staan. Ik heb bij talloze andere zaken bestelt en dat is altijd foutloos gegaan, het kan dus wel.
quote:
(niet dat ik 't niet begrijp ofzo, ik hoop nu ook nog snel van alles binnen te krijgen voor ik op vakantie ga Gelukkig heb ik m'n compact flash ruim van te voren gehaald (3x128 is ruim voldoende voor een 2MP camera )
Hier een 4 MP en een 8 MP camera dus die 512 MB kaartje heb ik wel nodig.
pi_20361978
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 08:17 schreef R0elio het volgende:
Alleen maar goede ervaringen met Opus .. weet je zeker dat het niet aan jezelf ligt
Bestelling geplaatst, bevestiging binnen, precies volgens de voorgeschreven betaalwijze (direct) betaald. Volgens mij ligt de fout bij hun.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:33:44 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_20361993
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef Steijn het volgende:
Ik heb bij talloze andere zaken bestelt en dat is altijd foutloos gegaan, het kan dus wel.
En er zullen ook mensen zijn die bij die zaken eens langer hebben moeten wachten. Dat is nou eenmaal ook het (kleine) risico van het bestellen van spullen. Als je 100% zeker wilt weten dat je iets op tijd in huis hebt, dan kun je het beter in een winkel kopen, en niet bestellen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_20362240
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En er zullen ook mensen zijn die bij die zaken eens langer hebben moeten wachten. Dat is nou eenmaal ook het (kleine) risico van het bestellen van spullen. Als je 100% zeker wilt weten dat je iets op tijd in huis hebt, dan kun je het beter in een winkel kopen, en niet bestellen.
Als ze op hun site hadden staan dat de levertijd een week ofzo was had ik ze daar niet bestelt. Ze liegen op de website en dan zou dat mijn risico zijn.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:09:54 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_20363132
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als ze op hun site hadden staan dat de levertijd een week ofzo was had ik ze daar niet bestelt. Ze liegen op de website en dan zou dat mijn risico zijn.
Ze weten zelf van te voren niet exact hoe lang het duurt. Als ze zelf niks meer hadden en moeten bestellen, dan duurt het iets langer, dat staat trouwens ook op de site. En ja, dat is jouw risico.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')