dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
De 300ste poster is een nutteloze user die niks te doen heeft
Hm... grmmbll.... hoe noemden we dat soort mensen ook alweer 65 jaar terug?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey Fruts
iedereen maakt wel eens een foutje he.. DE en FOT lijkt ook erg veel op elkaar
uhhhh schavuit ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... grmmbll.... hoe noemden we dat soort mensen ook alweer 65 jaar terug?
ach wat doet een beetje mist nouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen foutje, mijn foto's worden bar slecht, check die waas eens, dit ga ik dus echt niet in DE posten
Geen natuurlijke mist, als de orginele bekijkt dan is het een ramp! Ik baal behoorlijk aangezien ik hier de laatste tijden veel last van heb, moet er niet aan denken dat mijn camera er mee op gaat houdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach wat doet een beetje mist nou
Laat Bernard er nou eens buiten, die is allang doodquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... grmmbll.... hoe noemden we dat soort mensen ook alweer 65 jaar terug?
Geluk is eigenlijk heel simpel:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ben nog steeds mijn deel weet ik veel kwijt
precies !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geluk is eigenlijk heel simpel:
het geheim is te willen hebben wat je hebt en niet te willen hebben wat je niet hebt.
Van mijn autopapieren. Deel II is het geloof ik. Dat wat nodig is om de auto over te schrijven op een andere naamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
deel weet ik veel, hoezo heel? beetje scheel?
Ik wil juist niet hebben wat ik wel heb, en nuquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het geheim is te willen hebben wat je hebt en niet te willen hebben wat je niet hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in de vuilnisbak sodemieteren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil juist niet hebben wat ik wel heb, en nu
Dat past nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in de vuilnisbak sodemieteren?
Deel II dus kwijt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mijn autopapieren. Deel II is het geloof ik. Dat wat nodig is om de auto over te schrijven op een andere naam
Heb 2 delen bij mijn papieren 1a en 1b. Het andere deel zoek ik dus, geen idee of het 2 of 3 heet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deel II dus kwijt?
Volgens mij heb je dan deel 3 nodig toch? Deel 1 en 2 heb ik standaard in me autopapieren zitten, deel 3 niet...
Gaat weer lekker zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:![]()
ik heb deel 1 en 2 in me autopapieren.. geen a en b...
in elk geval weet ik wel waar ik deel 3 heb... dat ben ik zelf ook eens kwijt geweest
Ik mag het van de week installeren op mijn werk..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
VMware is trouwens best glibberig VET weet je dat?
dat zijn dure grapjes inderdaad..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef Tally het volgende:
Deel 3 heb je nodig om over te schrijven..
Als je die kwijt ben moet je die opnieuw aanvragen en dat kost serieus centen..
Dan krijg je zo'n 1tje boven op je kentekenplaat..
Ik heb mijn laptop nu even nodig als tweede Exchange server, maar ik heb hem OOK nodig als XP-werkstation. Maar dat is geen probleem dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef Tally het volgende:
Ik mag het van de week installeren op mijn werk..
En in de nabije toekomst gaan we het gebruiken in het buitenland..
Zo dat ik niet voor elke scheet richting België moet rijden
Hoe bedoel je "als een remote desktop"?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef buzzer het volgende:
werkt dat ook als een remote desktop ?
dat is inderdaad leuk spelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu een virtuele XPbak draaien bovenop mijn Server 2003 laptop, en daarvandaan een RDPsessie naar mijn DC, gaat prima
Leuk, spelen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zijn dure grapjes inderdaad..
En de verfbus is ook langsgeweest zie ik![]()
Hoiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik mag 1 maart aan het werk. eindelijk het contract binnen.![]()
Wat ga je dit weekend doen Buzzer.![]()
fliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Jahquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is Internet Explorer 7 toch ook ongelofelijk HOERIG KUT
NIKS werkt meer, en het enige wat je eigenlijk kan doen is gewoon alles opnieuw installeren.
STERF microshit
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
ja, en dan vrolijk even alles rollbacken wat je al gedaan had in een poging om alles TOCH met IE7 aan de praat te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je kan IE 7 gewoon weer verwijderen hoor
als je de volgende keer op bezoek komt, kan je best wel wat langer blijven hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, moet je nagaan dat je in dit land nog 50 jaar moet leven, als je te laf bent om uit het raam te springen, zoals ik
Toffffffffffquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je de volgende keer op bezoek komt, kan je best wel wat langer blijven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |