Zo onzeker rijd ie niet hoor. En zoveel opties ook: velgen, leren bekleding, automatic airco, navigatie, cd speler.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:48 schreef SuperbDeLux het volgende:
[..]
![]()
Altijd die onzekerheid over geld en status, die arme allochtonen toch.
Mooi he, de westerse wereld waar je dat zomaar van je baas krijgt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo onzeker rijd ie niet hoor. En zoveel opties ook: velgen, leren bekleding, automatic airco, navigatie, cd speler.²
Ik twijfel tussen pleb, proleet en pauper.. Hmm.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo onzeker rijd ie niet hoor. En zoveel opties ook: velgen, leren bekleding, automatic airco, navigatie, cd speler.²
Och, ik werk er hard voor en het is inderdaad één van de weinige voordelen die het westen te bieden heeft. Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooi he, de westerse wereld waar je dat zomaar van je baas krijgt?
Wat zijn de voordelen van de niet-westerse wereld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Och, ik werk er hard voor en het is inderdaad één van de weinige voordelen die het westen te bieden heeft. Dat ben ik met je eens.²
Kan ik simpel samenvatten: broederschap.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef SuperbDeLux het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van de niet-westerse wereld?
Geen telecomdienst? Zand? Leemen hutjes? Godsdienst? Honger? Armoede? AIDS?
Ja, kijk maar in Irak!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ik simpel samenvatten: broederschap.²
Nee man, Irak is juist een slecht voorbeeld. Daar vallen ze zelfs elkaar aan!quote:
Ja, in Saudie-Arabie wordt iedereen onthaald als broeder..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ik simpel samenvatten: broederschap.²
Kelder is een uitstekend journalist, met een goed ontwikkeld geweten en een heerlijk grote bek. Meer van dit soort Kuifjes!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:28 schreef 1603 het volgende:
Rechtsstaat op z'n kop. . En Kelder is een schoft.
Potverdorie, je hebt het over mijn familie! Nooit geweten dat dit vooroordelen tegen joden zijn overigens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat een man als deze alle vooroordelen over Joden bevestigd:
- Hij kijkt romig uit zijn ogen
- Altijd op zoek naar geld, waar dit geld vandaan komt is ondergeschikt
- etc.²
Nah...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb nog steeds een licht vermoeden dat het in scène is gezet...
Dat lange haar in een staart en asperge steken maarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:29 schreef multatuli het volgende:
Wat denken ze? Dat het dan wel veilig is omdat die Joegoslaaf door de weeks naar zijn werk moet?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah...
...Ralph Inbar is al jaren dood.![]()
quote:De informatie zou overigens al twee weken bij de recherche bekend zijn. Pas vrijdag werd besloten tot persoonsbeveiliging voor Moszkowicz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |