Ten tweede zegt dat meer over de VS dan over Nederland.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Ten eerste heeft onze premier in de verste verte de macht niet die een amerikaanse president heeft, dus die vergelijking is appels=peren, maar allez, als je dat dan toch zo graag wil vergelijken, Arnie heeft met zijn positie als gouverneur anders heel wat meer macht dan Aboutaleb als staatssecretaris.
geen probleem dus aangezien A en A hier allebei zijn geborenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Inderdaad, zo raar is dat standpunt van de PVV niet. Arnold Schwarzenegger - Amerikaans staatsburger - kan ook geen President van de USA worden omdat in de grondwet staat dat alleen mensen die in de US of A geboren zijn in aanmerking komen voor het presidentsschap.
Dit is dus een voorproefje van wat ons staat te wachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:13 schreef rebel6 het volgende:
Kijk eens aan, Wilders wordt gesteund door een hoogleraar staatsrecht.
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:50 schreef mr.vulcano het volgende:
Het niet voeren van de discussie is natuurlijk triest. De kamervoorzitter die partijpolitiek bedrijft nog triester. (En nee, het gaat dus niet om of je het eens bent met Wilders).
[..]
Aboutaleb is hier niet geboren hoor, in 1976 pas naar Nederland gekomen .. en hou je vast, zijn papa is nog imam ook ..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef Re het volgende:
[..]
geen probleem dus aangezien A en A hier allebei zijn geboren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef Re het volgende:
wie zegt eigenlijk dat het speciefiek partij politiek is van de voorzitter?
Driedubbel hilarisch, ja. Pim4President met een huis in Italië.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef moussie het volgende:
Hoe dan ook, hij wil wel graag in Nederland begraven worden hoor ik hem gisteren zeggen, zo verbonden voelt hij zich met de nederlandse bodem .. hoe anders dan onze kale relnicht die deze hele wij-zij cultuur aangewakkerd heeft
goed argument... ik ben benieuwd naar de daadwerkelijke argumentatiequote:
Door Pim Fortuyn hebben we problemen met de multiculturele samenleving gekregen, jahoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef moussie het volgende:
[..]
hoe anders dan onze kale relnicht die deze hele wij-zij cultuur aangewakkerd heeft
ahh ok en ach die kale relnicht neukte ook kleine marokkaantjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Aboutaleb is hier niet geboren hoor, in 1976 pas naar Nederland gekomen .. en hou je vast, zijn papa is nog imam ook ..
Hoe dan ook, hij wil wel graag in Nederland begraven worden hoor ik hem gisteren zeggen, zo verbonden voelt hij zich met de nederlandse bodem .. hoe anders dan onze kale relnicht die deze hele wij-zij cultuur aangewakkerd heeft
Omdat het wel degelijk partijpolitiek is, de PVV heeft wel degelijk een punt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Re het volgende:
[..]
goed argument... ik ben benieuwd naar de daadwerkelijke argumentatie
Hoezo wij-tegen-zij-cultuurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ok en ach die kale relnicht neukte ook kleine marokkaantjes
Sommige paspoorten mogen geeneens afgeschaft worden. Of zijn er alleen maar voor de show.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Omdat het wel degelijk partijpolitiek is, de PVV heeft wel degelijk een punt.
een herbevestiging van je ongefundeerde argument is nog steeds geen argumentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Omdat het wel degelijk partijpolitiek is, de PVV heeft wel degelijk een punt.
Jij bent echt goed he?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
een herbevestiging van je ongefundeerde argument is nog steeds geen argument
ach, sinds pimmetje de islam achterlijk genoemd heeft stikt het in Nederland van islam-deskundige tokkies die je vol overtuiging vertellen hoe achterlijk de islam nou wel is en dat terwijl ze nog geen woord uit hun boek hebben gelezen, laat staan het vergeleken hebben met ons equivalent, de bijbel ..quote:
Ofwel: de emancipatie van de domme, grote bekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:22 schreef moussie het volgende:
[..]
ach, sinds pimmetje de islam achterlijk genoemd heeft stikt het in Nederland van islam-deskundige tokkies die je vol overtuiging vertellen hoe achterlijk de islam nou wel is en dat terwijl ze nog geen woord uit hun boek hebben gelezen, laat staan het vergeleken hebben met ons equivalent, de bijbel ..
dus ja, Pim heeft de polarisatie in gang gezet met zijn uitspraken toen, wij zijn goed en hun zijn achterlijk
het was eerst andersomquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:22 schreef moussie het volgende:
[..]
ach, sinds pimmetje de islam achterlijk genoemd heeft stikt het in Nederland van islam-deskundige tokkies die je vol overtuiging vertellen hoe achterlijk de islam nou wel is en dat terwijl ze nog geen woord uit hun boek hebben gelezen, laat staan het vergeleken hebben met ons equivalent, de bijbel ..
dus ja, Pim heeft de polarisatie in gang gezet met zijn uitspraken toen, wij zijn goed en hun zijn achterlijk
Dat is integratie in optima forma.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ok en ach die kale relnicht neukte ook kleine marokkaantjes
Inderdaad. Of je bijvoorbeeld protestant, gereformeerd, boedistisch of Jood bent, maakt niet uit; je bent een ongelovige.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het was eerst andersom![]()
Zij waren goed, en wij waren achterlijk en begrepen niets van hun cultuur.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het was eerst andersom![]()
Zij waren goed, en wij waren achterlijk en begrepen niets van hun cultuur.
Alleen al uit deze posts blijkt dat jullie inderdaad niets begrijpen van hun cultuur en religiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je bijvoorbeeld protestant, gereformeerd, boedistisch of Jood bent, maakt niet uit; je bent een ongelovige.
Is die net zo goed als de basiscursis van de SP ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Alleen al uit deze posts blijkt dat je inderdaad niets begrijpt van hun cultuur en religie![]()
Misschien eerst eens een basiscursus levensbeschouwing/godsdienst volgen bij de LOI voordat je je weer in deze discussie mengt?
De SP heeft een basiscursus levensbeschouwing?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Is die net zo goed als de basiscursis van de SP ?
Dat weet ik niet. Als je beweert dat beiden eenvoudig te scheiden zijn heb je het volgens mij mis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Alleen al uit deze posts blijkt dat jullie inderdaad niets begrijpen van hun cultuur en religie![]()
Misschien eerst eens een basiscursus levensbeschouwing/godsdienst volgen bij de LOI voordat jullie je weer in deze discussie mengen?
hadden ze wel volgens mij, maar ik ben er dan ook weer 10 jaar geen partij lid meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De SP heeft een basiscursus levensbeschouwing?
Hij dacht dat die ook profeet is misschien ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is integratie in optima forma.
Religie, of juist gebrek aan religie is altijd onderdeel van een cultuur. Maar dat was het punt niet. Het punt is dat jullie je alleen al met die 2 simpele posts diskwalificeren wat betreft kennis over de Islam als godsdienst.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als je beweert dat beiden eenvoudig te scheiden zijn heb je het volgens mij mis.
Ik zou het niet weten wat-ie dacht. Hoewel ,hij dacht dat-ie minister-president zou worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Hij dacht dat die ook profeet is misschien ?
meer met gelijkgestemden bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Religie, of juist gebrek aan religie is altijd onderdeel van een cultuur. Maar dat was het punt niet. Het punt is dat jullie je alleen al met die 2 simpele posts diskwalificeren wat betreft kennis over de Islam als godsdienst.
Wat overigens best is, je hoeft niet overal van af te weten, maar mensen met enige vorm van intelligentie die doen geen uitspraken over dingen waar ze geen verstand van hebben. Het staat trouwens helemaal dom om ook nog een uitgesproken mening te hebben over zaken waar je duidelijk geen verstand van hebt.
Kortom: ga je eerst eens een weekje verdiepen in de Islam en andere godsdiensten voordat je weer mee komt praten met de grote jongens
Vanuit die perceptie plaatste ik wel mijn opmerking.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Religie, of juist gebrek aan religie is altijd onderdeel van een cultuur. Maar dat was het punt niet.
Dus? Het blijft pertinente onzin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vanuit die perceptie plaatste ik wel mijn opmerking.
Je hoeft niet gelijkgestemd te zijn, dat is ook saai. Je moet alleen geen feitelijke onwaarheden gaan verkondigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer met gelijkgestemden bedoel je?
Zo geweldig zijn je argumenten ook niet hoor, meer je persoonlijke overtuiging imho![]()
Ik zie het anders zoals ik al heb laten blijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus? Het blijft pertinente onzin.
Zoiets als mij verwijten, dat ik me niet in godsdiensten of overtuigingen heb verdiept?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijkgestemd te zijn, dat is ook saai. Je moet alleen geen feitelijke onwaarheden gaan verkondigen.
Het is simpelweg hooghartig, maar mogelijk liet je blijken dat je ongelovig bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zoiets als mij verwijten, dat ik me niet in godsdiensten of overtuigingen heb verdiept?
idd, hooghartig zijn, maar wel om een goede discussie vragenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is simpelweg hooghartig, maar mogelijk liet je blijken dat je ongelovig bent.![]()
Nee, de multiculturele samenleving staat nog altijd als een huis in een groot deel van de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Posdnous het volgende:
Jongens toch, dit was toch gewoon iets van Geert om zich even te laten gelden en de boel een beetje op te fokken.
Er is hier toch niemand die echt denkt dat Geert en co. verwacht hadden dat dit plan serieus genomen zou worden in de kamer hoop ik.
Dat sowieso. Eens in de zoveel tijd moet Geert en partij zich even profileren in de media, om zo hun kiezers rustig te houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Posdnous het volgende:
Jongens toch, dit was toch gewoon iets van Geert om zich even te laten gelden en de boel een beetje op te fokken.
Er is hier toch niemand die echt denkt dat Geert en co. verwacht hadden dat dit plan serieus genomen zou worden in de kamer hoop ik.
Zou nogal raar zijn als dat niet zo was. Nogal logisch, we hebben namelijk ook een multiculturele samenlevingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nee, de multiculturele samenleving staat nog altijd als een huis in een groot deel van de Tweede Kamer.
quote:En sinds het debacle over de gekozen burgemeester is het weer taboe om over hervorming van het staatsrecht te praten, dus het was inderdaad te verwachten dat de Kamer geprikkeld zou reageren.
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de huidige multiculturele samenleving waarbij de bestaande cultuur zich steeds meer moet aanpassen aan de cultuur van de nieuwkomers, iets wat door alle partijen behalve de PVV (en een handjevol VVDers) volop gesteund wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zou nogal raar zijn als dat niet zo was. Nogal logisch, we hebben namelijk ook een multiculturele samenleving.
Niet dan?quote:. Wilders lacht zich echt kapot als mensen serieus gaan denken dat dit een echte poging tot hervorming van staatsrecht was.
Wat een gelul. Ik doe gewoon mijn ding. Punt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de huidige multiculturele samenleving waarbij de bestaande cultuur zich steeds meer moet aanpassen aan de cultuur van de nieuwkomers
Dit is juist politiek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Dat mensen zoiets kinderachtigs willen verdedigen.
Dit is toch geen politiek meer.
En, niet meer dan normaal toch ? Integratie houdt toch niet in dat je je eigen identiteit moet opgeven ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de huidige multiculturele samenleving waarbij de bestaande cultuur zich steeds meer moet aanpassen aan de cultuur van de nieuwkomers, iets wat door alle partijen behalve de PVV (en een handjevol VVDers) volop gesteund wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |