Wel een leuke variatiequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
geen top TT wist het niet zo snel
Ja, ik draaf weer een beetje door. Ik weet hetquote:
en dan dat vraagteken op amandel haar gezicht......onbetaalbaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Volgens Judith is Amandel 'onbewust onbekwaam'
maar ze wordt nu bewust onbekwaam. Oftewel, praat iemand een pedagogisch verantwoord complex aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Volgens Judith is Amandel 'onbewust onbekwaam'
Dit is niet alleen een spel, maar ook misschien jarenlang hun leven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dát vind ik dus belachelijk. Laat iedereen lekker zijn wat hij/zij is. Nena IS geen succesvol zakenvrouw. Ze deed mee aan een SPEL! Het gaat echt helemaal nergens over.
Geeft niet, je hebt wel gelijk vind ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik draaf weer een beetje door. Ik weet hetIk laat het los nu.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is niet alleen een spel, maar ook misschien jarenlang hun leven.
De charme van dit programma is dat het niet alleen maar spel is, maar ook een deel zelfontwikkeling.
Waarom zouden ze niet iets doen waar ze iets van opsteken. Net zo als de rijlessen en pianolessen en zo.
Nena wilde WEL een succesvolle zakenvrouw worden
En Nel en Bart willen in de toekomst WEL presentaties goed kunnen houden
Mooi toch dat het programma hen deze kansen biedt?
En wij kijken lekker mee.
Ik verwacht eigenlijk dat Judith nogal weinig punten zal uitdelen
miereneukerquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
het is btw minnen mennen mannen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef GoldenGuy het volgende:
Voor de ongelovigen ... Aan deze workshop zou je zelfs IN het spel iets kunnen hebben door met meer overtuigingskracht miljonairs aan jouw kant te krijgen bij stemmingen oid Wat hebben ze nu eigenlijk aan auto/motorrijlessen en vlieglessen in het spel??? Ze mogen de villa toch niet verlaten voor een tochtje als ze eenmaal dat papiertje of brevet hebben.
hebben, hebben hebben, lijkt voor de meeste toch een belangrijker motivatie dan persoonlijke ontwikkelingquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef GoldenGuy het volgende:
Voor de ongelovigen ... Aan deze workshop zouden ze zelfs IN het spel iets kunnen hebben door met meer overtuigingskracht miljonairs aan jouw kant te krijgen bij stemmingen oid Wat hebben ze nu eigenlijk aan auto/motorrijlessen en vlieglessen in het spel??? Ze mogen de villa toch niet verlaten voor een tochtje als ze eenmaal dat papiertje of brevet hebben.
Lieve schat, , je bent zo serieus, we worden gefuckt waar we bij zitten, en we kijken ook nog.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is niet alleen een spel, maar ook misschien jarenlang hun leven.
De charme van dit programma is dat het niet alleen maar spel is, maar ook een deel zelfontwikkeling.
Waarom zouden ze niet iets doen waar ze iets van opsteken. Net zo als de rijlessen en pianolessen en zo.
Nena wilde WEL een succesvolle zakenvrouw worden
En Nel en Bart willen in de toekomst WEL presentaties goed kunnen houden
Mooi toch dat het programma hen deze kansen biedt?
En wij kijken lekker mee.
Ik verwacht eigenlijk dat Judith nogal weinig punten zal uitdelen
Ik kijk juist om die redenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve schat, , je bent zo serieus, we worden gefuckt waar we bij zitten, en we kijken ook nog.
Dat Eric niet mee mag doen om de puntenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef Cungy het volgende:
Want Judith net zegt, heb ik niet meegekregen!
Dat weet ik ook. Maar die bewering van Judith dat Eric had gezegd: "Ik hoef niet mee te doen, omdat ik nieuw ben"quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat Eric niet mee mag doen om de punten
Hij kan ook heel goed meisjes bevredigen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef Cungy het volgende:
Brian kan wel aardig tennissen als ik dit hoor....
Dat maakt hij zichzelf tenminste wijs.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij kan ook heel goed meisjes bevredigen.
Dat denkt hij,maar of dat echt zo isquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Inderdaad.......quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo hoor wat Brian allemaal gedaan heeft kan ik het echt NIET geloven. Dat bestaat niet.
En dat vliegbrevet is na het spel alleen maar handig als je het spel ook gewonnen hebt....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef GoldenGuy het volgende:
Voor de ongelovigen ... Aan deze workshop zou je zelfs IN het spel iets kunnen hebben door met meer overtuigingskracht miljonairs aan jouw kant te krijgen bij stemmingen oid Wat hebben ze nu eigenlijk aan auto/motorrijlessen en vlieglessen in het spel??? Ze mogen de villa toch niet verlaten voor een tochtje als ze eenmaal dat papiertje of brevet hebben.
Niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo hoor wat Brian allemaal gedaan heeft kan ik het echt NIET geloven. Dat bestaat niet.
En jij gelooft de cv van Braaaaaaaaaaajenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:28 schreef Sense het volgende:
Hoe kan iemand met zo'n c.v. toch zo dom zijn?
Waarom gebruikt hij die intelligentie dan niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Een HBO diploma en een jaar lang een project bij Unilever.
Dan heeft Brian toch wel iets van intelligentie.
ik eigenlijk ook niet. Hij kan niet 1 zin in fatsoenlijk nederlands uitspreken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Zou hij daar echt over liegen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft de cv van Braaaaaaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Ja, op zijn pumps getrapt inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Ik vond Eric nogal zeuren daarnet. Hij trok zelfs een pruillip.
Hij is er gek zat voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Huub echt dat lulverhaal vertellen, dat hij is gekidnapped door een sjeik ofzo?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Huub echt dat lulverhaal vertellen, dat hij is gekidnapped door een sjeik ofzo?
Eric ging toch voor hoofd huishouding ?quote:
nee hoor, dit heeft ze gisteren ook allemaal tegen eric verteld, toen zei ze duidelijk met een man.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Cungy het volgende:
Syl is bi volgens mij. Ik hoor haar nooit over jongens praten en nu zegt ze weer: "persoon"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eric ging toch voor hoofd huishouding ?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
oja sorry, je hebt gelijk Ashrakquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
So what?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Cungy het volgende:
Syl is bi volgens mij. Ik hoor haar nooit over jongens praten en nu zegt ze weer: "persoon"
Sorry, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, dit heeft ze gisteren ook allemaal tegen eric verteld, toen zei ze duidelijk met een man.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat Natasia ging zeggen "en ik doe woody woodpecker na" , maar helaas..
Brainless had daar volgens mij ook echt last van hoor .... Sylvia is dus niet de enige.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel uh's maar wel mooi verteld
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat Natasia ging zeggen "en ik doe woody woodpecker na" , maar helaas..
Wat is er mis met het gebruiken van je handen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef Sporti het volgende:
Ik had Silvia veel sterker verwacht, veel handen en veel euhhhhh
hahahahahahahhahahahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef Sug4r het volgende:
Djairo was ziek en toen hebben ze gezegd leg maar in de zon dan trekt het wel bij
What else is newquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Natasia benadrukt heel erg hoe zwaar het voor haar is geweest.
Ze zal het ook wel zo schrijven inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:38 schreef Kinga het volgende:
"me ventje"
DAT KAN IK NIET MEER HOREN!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef yellowfirst het volgende:
Dat hassen we ook niet verwacht, Amanda
Dit:quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef yellowfirst het volgende:
Dat hadden we ook niet verwacht, Amanda
Duiidelijke taal..daar houd ik van..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
ik wist niet wat ik wilde doen. Als ik maar iets kon doen voor langere tijd.
En ik wist dat ik het hier kon gaan doen.![]()
Die heeft ze nog niet kunnen vindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Ze houdt van paarden? Ik zie haar bar weinig bij Bolle.
Dat is mogelijk inderdaad...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Van VMBO naar HAVO?
Ze verwacht er 50, ze heeft er 100 van brian geleen plus de te winnen 50 punten dan kan ze haar zuster laten komen morgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Charmian het volgende:
Dat worden dus 0 cp's voor Amoebe
ja en toen werd het moeilijk en heeft ze niks meer gedaan alleen de kappersopleiding die ze niet eens heeft afgemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Van VMBO naar HAVO?
een poging tot... die echter jammerlijk mislukt is...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef pronkjewail het volgende:
Amanda heeft HAVO gedaan???
HAVO???
HAVO??
Mijn mond hangt nu zo`n beetje op de grond van verbazing.
ho, in de tweede klas, en TOEN WERD HET MOEILIJK!!!! niet twijfelen aan wat je ziet!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef pronkjewail het volgende:
Amanda heeft HAVO gedaan???
HAVO???
HAVO??
Mijn mond hangt nu zo`n beetje op de grond van verbazing.
in ieder geval meer in de vrouwen dan de mannen denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Cungy het volgende:
Heb je haar weleens horen tieren als ze boos is of haar gelijk niet krijgt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Cungy het volgende:
Ik krijg wel medelijden met Amanda nu ik dit hoor...
Vind het wel zielig voor haar...
Haha indd dat herinner ik me nog van de basisschoolquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
en toen...
en toen..
en toen...
Dat mag dus niet voor een spreekbeurt.
Wel goed voor de kijkdichtheidquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub weer als laatste. Wat een kutstreek. Het is net De Wedstrijden, waar ze de topwedstrijd altijd als laatste doen.
Sylvia gaat winnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub weer als laatste. Wat een kutstreek. Het is net De Wedstrijden, waar ze de topwedstrijd altijd als laatste doen.
Scan , Hubert heeft en top spreekbeurt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef My_ het volgende:
Dat is mogelijk inderdaad...
hoho, ze vertelde gisteren aan eric dat ze 6 jaar een relatie/samengewoond heeft met een man en dat het toe uitraakte.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
in ieder geval meer in de vrouwen dan de mannen denk ik
hij klinkt niet alsof hij uit heemstede komt, heeft namelijk jammerlijk een behoorlijk amsterdams accentquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
Wat Bart komt bij mij uit de buurt?
Heemstede
College Hageveld? Zat mijn dochter op.
VMBO theoretische leerweg is zoiets als de MAVO van vroeger.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben van het pré VMBO tijdperk, vandaar.
Maar dan nog ... HAVO. Weliswaar één jaartje, maar toch ... HAVO
.
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amandaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef pronkjewail het volgende:
Als het gaat om meest verbazingwekkende spreekbeurt, dan wint Amanda echt dik. Die Havo (ookal was het maar een jaartje) zag ik totaal niet aankomen...
Zielig voor jequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amanda
Vertelde hij niet dat hij uit Hoofddorp kwam?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij klinkt niet alsof hij uit heemstede komt, heeft namelijk jammerlijk een behoorlijk amsterdams accent
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amanda
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje is Lesley hier verliefd op geworden![]()
Klopt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is toch een Bijbelse verhaal dit verhaal met het geld van de vader....?
Ti s nog veel erger op mij word zelfs niemand verliefd als het een "mooie" foto isquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?![]()
Komt nog bij dat ik het een mooie foto vondquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?![]()
oops, sorryquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat ik het een mooie foto vond
De bewoners moesten 'm niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Nasp het volgende:
Weet iemand waarom Huub de eerste keer de villa moest verlaten?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ow god, Eric dramaqueen... Hij wilde graag vertellen dat ie in zijn vrije tijd zich verkleed als vrouw etc.
Waarom mochtie terug dan?quote:
Sterker nog, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Nasp het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vond het sprookje van Huub toch geloofwaardiger dan dat van Natasia eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vond het sprookje van Huub toch geloofwaardiger dan dat van Natasia eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sterker nog, dat weet iedereen.
Hij werd er uit gestemd. Er moest gekozen worden tussen Sylvia, Huub en Noussyarquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Nasp het volgende:
En dat wil zich staande houden in DGK?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Day het volgende:
Jezus, Eric klinkt nu net als een verontwaardigd pubertje.
Dat is nog steeds niet duidelijk eigenlijk. Geen geschikte kandidaten toen? Geen idee!quote:
het gaat uiteindelijk toch over de presentatie an sich? en niet of het verhaal wel of niet klopt, want er zitten er wel meer verhaaltjes uit hun duim te zuigenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Katewalker het volgende:
Leuk verzonnen verhaal van huub hoor, maar de eigen verhalen vond ik leuker...
vind ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft ergens wel een punt.
Ja toch!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
GO ERIC
Hij heeft volkomen gelijk.
Hij heeft geen gelijk. Eric wist al dat hij niet mee mocht doen voor cp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
GO ERIC
Hij heeft volkomen gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |