Dat is mogelijk inderdaad...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Van VMBO naar HAVO?
Ze verwacht er 50, ze heeft er 100 van brian geleen plus de te winnen 50 punten dan kan ze haar zuster laten komen morgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Charmian het volgende:
Dat worden dus 0 cp's voor Amoebe
ja en toen werd het moeilijk en heeft ze niks meer gedaan alleen de kappersopleiding die ze niet eens heeft afgemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Van VMBO naar HAVO?
een poging tot... die echter jammerlijk mislukt is...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef pronkjewail het volgende:
Amanda heeft HAVO gedaan???
HAVO???
HAVO??
Mijn mond hangt nu zo`n beetje op de grond van verbazing.
ho, in de tweede klas, en TOEN WERD HET MOEILIJK!!!! niet twijfelen aan wat je ziet!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef pronkjewail het volgende:
Amanda heeft HAVO gedaan???
HAVO???
HAVO??
Mijn mond hangt nu zo`n beetje op de grond van verbazing.
in ieder geval meer in de vrouwen dan de mannen denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Cungy het volgende:
Syl is bi volgens mij. Ik hoor haar nooit over jongens praten en nu zegt ze weer: "persoon"
Heb je haar weleens horen tieren als ze boos is of haar gelijk niet krijgt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Cungy het volgende:
Ik krijg wel medelijden met Amanda nu ik dit hoor...
Vind het wel zielig voor haar...
Haha indd dat herinner ik me nog van de basisschoolquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
en toen...
en toen..
en toen...
Dat mag dus niet voor een spreekbeurt.
Wel goed voor de kijkdichtheidquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub weer als laatste. Wat een kutstreek. Het is net De Wedstrijden, waar ze de topwedstrijd altijd als laatste doen.
Sylvia gaat winnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub weer als laatste. Wat een kutstreek. Het is net De Wedstrijden, waar ze de topwedstrijd altijd als laatste doen.
Scan , Hubert heeft en top spreekbeurt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef My_ het volgende:
Dat is mogelijk inderdaad...
hoho, ze vertelde gisteren aan eric dat ze 6 jaar een relatie/samengewoond heeft met een man en dat het toe uitraakte.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
in ieder geval meer in de vrouwen dan de mannen denk ik
hij klinkt niet alsof hij uit heemstede komt, heeft namelijk jammerlijk een behoorlijk amsterdams accentquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
Wat Bart komt bij mij uit de buurt?
Heemstede
College Hageveld? Zat mijn dochter op.
VMBO theoretische leerweg is zoiets als de MAVO van vroeger.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben van het pré VMBO tijdperk, vandaar.
Maar dan nog ... HAVO. Weliswaar één jaartje, maar toch ... HAVO
.
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amandaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef pronkjewail het volgende:
Als het gaat om meest verbazingwekkende spreekbeurt, dan wint Amanda echt dik. Die Havo (ookal was het maar een jaartje) zag ik totaal niet aankomen...
Zielig voor jequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amanda
Vertelde hij niet dat hij uit Hoofddorp kwam?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij klinkt niet alsof hij uit heemstede komt, heeft namelijk jammerlijk een behoorlijk amsterdams accent
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amanda
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje is Lesley hier verliefd op geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |