Niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo hoor wat Brian allemaal gedaan heeft kan ik het echt NIET geloven. Dat bestaat niet.
En jij gelooft de cv van Braaaaaaaaaaajenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:28 schreef Sense het volgende:
Hoe kan iemand met zo'n c.v. toch zo dom zijn?
Waarom gebruikt hij die intelligentie dan niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Een HBO diploma en een jaar lang een project bij Unilever.
Dan heeft Brian toch wel iets van intelligentie.
ik eigenlijk ook niet. Hij kan niet 1 zin in fatsoenlijk nederlands uitspreken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo hoor wat Brian allemaal gedaan heeft kan ik het echt NIET geloven. Dat bestaat niet.
Zou hij daar echt over liegen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft de cv van Braaaaaaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Ja, op zijn pumps getrapt inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Ik vond Eric nogal zeuren daarnet. Hij trok zelfs een pruillip.
Hij is er gek zat voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Huub echt dat lulverhaal vertellen, dat hij is gekidnapped door een sjeik ofzo?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Huub echt dat lulverhaal vertellen, dat hij is gekidnapped door een sjeik ofzo?
Eric ging toch voor hoofd huishouding ?quote:
nee hoor, dit heeft ze gisteren ook allemaal tegen eric verteld, toen zei ze duidelijk met een man.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Cungy het volgende:
Syl is bi volgens mij. Ik hoor haar nooit over jongens praten en nu zegt ze weer: "persoon"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eric ging toch voor hoofd huishouding ?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
oja sorry, je hebt gelijk Ashrakquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
So what?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:33 schreef Cungy het volgende:
Syl is bi volgens mij. Ik hoor haar nooit over jongens praten en nu zegt ze weer: "persoon"
Sorry, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, dit heeft ze gisteren ook allemaal tegen eric verteld, toen zei ze duidelijk met een man.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat Natasia ging zeggen "en ik doe woody woodpecker na" , maar helaas..
Brainless had daar volgens mij ook echt last van hoor .... Sylvia is dus niet de enige.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel uh's maar wel mooi verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |