VMBO theoretische leerweg is zoiets als de MAVO van vroeger.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben van het pré VMBO tijdperk, vandaar.
Maar dan nog ... HAVO. Weliswaar één jaartje, maar toch ... HAVO
.
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amandaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef pronkjewail het volgende:
Als het gaat om meest verbazingwekkende spreekbeurt, dan wint Amanda echt dik. Die Havo (ookal was het maar een jaartje) zag ik totaal niet aankomen...
Zielig voor jequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amanda
Vertelde hij niet dat hij uit Hoofddorp kwam?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij klinkt niet alsof hij uit heemstede komt, heeft namelijk jammerlijk een behoorlijk amsterdams accent
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Lol. Ik ken genoeg Havo-meisjes alla Amanda
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje is Lesley hier verliefd op geworden![]()
Klopt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is toch een Bijbelse verhaal dit verhaal met het geld van de vader....?
Ti s nog veel erger op mij word zelfs niemand verliefd als het een "mooie" foto isquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?![]()
Komt nog bij dat ik het een mooie foto vondquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
bestaan er van jou geen lelijke foto's dan?![]()
oops, sorryquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat ik het een mooie foto vond
De bewoners moesten 'm niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Nasp het volgende:
Weet iemand waarom Huub de eerste keer de villa moest verlaten?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ow god, Eric dramaqueen... Hij wilde graag vertellen dat ie in zijn vrije tijd zich verkleed als vrouw etc.
Waarom mochtie terug dan?quote:
Sterker nog, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Nasp het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vond het sprookje van Huub toch geloofwaardiger dan dat van Natasia eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vond het sprookje van Huub toch geloofwaardiger dan dat van Natasia eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sterker nog, dat weet iedereen.
Hij werd er uit gestemd. Er moest gekozen worden tussen Sylvia, Huub en Noussyarquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Nasp het volgende:
En dat wil zich staande houden in DGK?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Day het volgende:
Jezus, Eric klinkt nu net als een verontwaardigd pubertje.
Dat is nog steeds niet duidelijk eigenlijk. Geen geschikte kandidaten toen? Geen idee!quote:
het gaat uiteindelijk toch over de presentatie an sich? en niet of het verhaal wel of niet klopt, want er zitten er wel meer verhaaltjes uit hun duim te zuigenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:58 schreef Katewalker het volgende:
Leuk verzonnen verhaal van huub hoor, maar de eigen verhalen vond ik leuker...
vind ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft ergens wel een punt.
Ja toch!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
GO ERIC
Hij heeft volkomen gelijk.
Hij heeft geen gelijk. Eric wist al dat hij niet mee mocht doen voor cp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
GO ERIC
Hij heeft volkomen gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |