Dankquote:
Ik weet wel iets andersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen drop en ik hou niet van zoetigheid.
Nog maar een kwartier te gaan.
Dat lijkt me een minimumeis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:30 schreef Autodidact het volgende:
Vier bier per uur gemiddeld, zes keer vreemdgaan, gaat dat me lukken deze carnaval?
Iets bedenken maakt je creatief. Je bedenken maakt je een twijfelaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
En dat ik dan ook nog bedenk wat ST:TNG is. Ben ik een nerd?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:30 schreef Autodidact het volgende:
Vier bier per uur gemiddeld, zes keer vreemdgaan, gaat dat me lukken deze carnaval?
Nou dan sloop ik de lay out nog even met die fokke en sukke canonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef sigme het volgende:
Ik trek mij terug op de bank met een boekje.
[afbeelding]
Zo is dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
Lekker hossen op mongoluh muziek. Maar zeg maar zo: je bent niet de enige mongool.
Wat een gezeik op m'n topic zeg...quote:
De wat? Wat een zooi gebruiken jullie allemaal!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef wimmel_1 het volgende:
PS2 poorten zijn met KVM switches anders ook behoorlijk handig ....
Daarom is het ook raar dat je maar 4 poorten achter hebt. Dat moet minstens 6 zijn, en dan 2 in de front van de pc.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef du_ke het volgende:
Zolang je maar genoeg USB poorten hebt komt alles goed.
Te snel, te langzaam of prima. Net afhankelijk van hoeveel geduld je hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is de overdrachtssnelheid voor een canon eos 400d op USB?
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is de overdrachtssnelheid voor een canon eos 400d op USB?
Ja ik heb er volgens mij ook 6 of 8 ofzo. En voor mij is dat ruim voldoende.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom is het ook raar dat je maar 4 poorten achter hebt. Dat moet minstens 6 zijn, en dan 2 in de front van de pc.
Oh God, wat geniet ik opeens meer van tv-series als ze 1920x1080 zijn!quote:In Amerika is HDTV al jaren een hit. Waar wij nog steeds kijken naar TV-beelden met een standaardresolutie van maximaal 720 bij 576 pixels, ontvangt men aan de andere kant van de wereld de nieuwste films en series in een resolutie van niet minder dan 1920 bij 1080 pixels, uiteraard met bijbehorend digitaal surround geluid.
Hmmm, nog net te doen, 1 pic is al heel veel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.
Is dat een soort externe HDD?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Napalm het volgende:
koopt een cardreadert
ontzet 'm maar uit zijn functie, er zijn nog Moszkowiczjes zatquote:Erven Endstra bevestigen lekken Moszkowicz
ANP
HAARLEM - Hett kantoor van advocaat Bram Moszkowicz heeft stukken gelekt naar de media om een toenmalige cliënt, de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra, zwart te maken. Dat blijkt uit een rapport van de rijksrecherche, zo bevestigt de advocaat van de nabestaanden van Endstra, Hans Koets, vrijdag.
Koets heeft deze en andere informatie gebruikt in een klacht die hij namens de erven Endstra heeft ingediend tegen Moszkowicz bij de deken van de Orde van Advocaten.
De nabestaanden van Endstra willen dat de Amsterdamse Orde van Advocaten Moszkowicz gaat verbieden om nog als raadsman van de vermoedelijke afperser van Endstra, Willem Holleeder, op te treden. Zij vinden dat de advocaat niet voor Holleeder kan werken omdat hij ook de belangen van ‘het slachtoffer’ Endstra heeft verdedigd. Daardoor is er sprake van een ongewenste belangenverstrengeling, vinden de nabestaanden.
De deken van de Orde van Advocaten in Amsterdam sprak al eerder met Moszkowicz over zijn dubbelrol. Het ging volgens de deken niet alleen om tegenstrijdige belangen, maar ook om het beginsel van de geheimhouding. Moszkowicz mag niet ter verdediging van Holleeder uit de school klappen over zaken waarvan hij als vertrouwensman van Endstra heeft kennisgenomen.
Moszkowicz geeft maandag een persconferentie, waarin hij zal reageren op de stroom berichten over zijn positie als raadsman van Willem Holleeder. Dat heeft hij vrijdag medegedeeld. Tot aan het moment van de persbijeenkomst onthoudt hij zich volgens eigen zeggen van commentaar. De persconferentie is drie uur ‘s middags in hotel Holiday Inn aan de De Boelelaan in Amsterdam.
Heb inderdaad niet het gevoel dat ik daadwerkelijk wat misquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh God, wat geniet ik opeens meer van tv-series als ze 1920x1080 zijn!
NOT!
Ik heb een mp3 speler, die is USB2.0... alleen is hij retesloom met 2mb/s... maar dat ligt aan het kut-slome-geheugen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm, nog net te doen, 1 pic is al heel veel.
* USB externe HHD is voor losers. Firewire for teh w1n!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gezeik op m'n topic zeg...
[..]
De wat? Wat een zooi gebruiken jullie allemaal!
Normale users gebruiken:
1 toetsenbord, 1 muis op USB
1 printer USB
1 mp3 speler USB
1 digitale camera USB
1 USB flash stick of 1 USB externe HD
en een DVI connector voor het beeldscherm en LAN voor internet.
Das de standaard! Of ben ik seniel?
dvd-kwaliteit is prima genoeg. Zelfs op een 22" beeldscherm.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb inderdaad niet het gevoel dat ik daadwerkelijk wat mis.
Nee maar dan kan je van de kaart van je camera aflezen en dat gaat sneller dan via de usbpoort van die camera. Geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat een soort externe HDD?
en die cardreadert kan ik weer aansluiten op usb?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar dan kan je van de kaart van je camera aflezen en dat gaat sneller dan via de usbpoort van die camera. Geloof ik.
kwats; je camera gooit het eruit op usb 1,1 (max) dus de snelheid van je pc`s USB is niet relevant.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.
Wat een crapzooi. CPU belasting is echt niet boeiend te noemen bij USB2.0 apparaten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
* USB externe HHD is voor losers. Firewire for teh w1n!
* USB toestelen vreten CPU tijd. Daarom heerscht PS/2 nog altijd. Mijn muis blijft PS/2.
* Verder lijk het mij vreemd om permanent je MPspeler en digicam in te pluggen (waarom heb je geen interne card reader?!)
* Afsluitend heeft mijn tobo 2 USB doorlusgaten en mijn monitor 4. Dat is ook het idee erachter; doorlussen tot in het oneindige.
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en die cardreadert kan ik weer aansluiten op usb?![]()
?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Permanent je mp3speler pluggen is helemaal niet vreemd. Ik luister altijd muziek via m'n mp3speler.
Zelfs microsoft heeft daar software voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
?
Daar heb je software voor, berends.![]()
Die ik uiteraard ook braaf gebruik. Gewoon de meegeleverde shitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zelfs microsoft heeft daar software voor.
Ja ik ook maar ach voor een keertje is het wel weer leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lasergamen, daarvan kan ik nu zeggen dat ik dat bijna 10 jaar geleden deed.![]()
Gebruiken ze nu eindelijk eens echt dodelijke beams?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ach voor een keertje is het wel weer leuk.
Wat lul jij nou weer? Ik upload de liedjes die ik wil luisteren voor die dag naar m'n mp3speler. Die unplug ik zodat ik zonder de pc kan luisteren, en als ik met de pc wil luisteren pleur ik dat ding erin en speel het via dat ding af. Das toch niet vreemd? Ik mot die iPot bagger niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
?
Daar heb je software voor, berends.![]()
ja, das wat anders, maar je zei dat die continue plugged was. Ipot vind ik ook hype-rotzooi. Alles behalve de macs van apple vind ik hype-rotzooi.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik upload de liedjes die ik wil luisteren voor die dag naar m'n mp3speler. Die unplug ik zodat ik zonder de pc kan luisteren, en als ik met de pc wil luisteren pleur ik dat ding erin en speel het via dat ding af. Das toch niet vreemd? Ik mot die iPot bagger niet.
Wat bedoel je met continue geplugged? Hij is praktisch continue geplugged, behalve als ik 'm mobiel bij me heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, das wat anders, maar je zei dat die continue plugged was. Ipot vind ik ook hype-rotzooi. Alles behalve de macs van apple vind ik hype-rotzooi.
http://www.rawstory.com//(...)ive_new_US_0216.htmlquote:The US Department of Justice has implemented a secretive new prison program segregating "high-security-risk" Muslim and Middle Eastern prisoners, tightly restricting their communications with the outside world in apparent violation of federal law, according to documents obtained by RAW STORY.
Quietly implemented in December, the special "Communications Management Unit" (CMU) at a federal penitentiary in Indiana targeting Muslim and Middle-Eastern inmates was not implemented through the process required by federal law, which stipulates the public be notified of any new changes to prison programs and be given opportunity to voice objection. Instead, the program appears to have been ordered and implemented by a senior official at the Department of Justice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |