Je bandjes een beetje laten piepen is nog geen burnout..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !
vertelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef lipje het volgende:
Feli M5, succes met pendelen(woonruimte vinden is een ramp daar)
Enne vandaag maar ff een 6-cilinder de sporen gegeven
nep alfistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef lipje het volgende:
Alfa onder garantie naar de garage gebracht en een 6-cilinder BMW meekrijgen
Dat gaat met een Sierra echt perfect..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
'n echte burnout gaat al helemaal niet met dat ding.
Vergeet je fototoestel nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:51 schreef LaCie het volgende:
zo maar eens even op zandvoort koekeloeren denk ik
Jou kennende is dat best een OK telefooncam. In dat geval: vergeet niet die functie te gebruikenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:54 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik heb alleen nog een telefoon cam![]()
Haalt die knakenbak van je dat wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef Fugie het volgende:
ik rij te hard op het woonerf volgens al de buren
quattro® vierwielaandrijving. daarmee kun je geen burnout maken, en wielspin bij wegtrekken is alleen mogelijk als je echt veel vermogen/koppel hebt. (193 pk/280 Nm zijn daarvoor niet eens genoeg).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !
in de tuinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De keer dat ik mn banden liet gieren was ik vergeten de handrem er af te doen
heb één keer per ongeluk m'n handrem er een klein beetje er op laten staan, dan krijg ik een irritante pieptoon en op de boordcomputer staat dan "Handbremse Angezogen!"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De keer dat ik mn banden liet gieren was ik vergeten de handrem er af te doen
En op je laatste dag met de Passar flink de banden oproken... clutchdumppen en met de handrem er vol op gasgevenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:29 schreef M5 het volgende:
[..]
heb één keer per ongeluk m'n handrem er een klein beetje er op laten staan, dan krijg ik een irritante pieptoon en op de boordcomputer staat dan "Handbremse Angezogen!"
't enige wat ik dan doe is m'n koppelig op rokenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:40 schreef lipje het volgende:
[..]
En op je laatste dag met de Passar flink de banden oproken... clutchdumppen en met de handrem er vol op gasgeven
Hangt er helemaal vanaf met welke 'normale' digicam je die telefooncam mee vergelijkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook al blijf ik vinden dat degene die de telefooncam heeft bedacht een achtelrijke mongool is die waarschijnlijk alleen maar in badhokjes wilde gluren
bij gebrek aan TF zelf de gum maar even gepakt jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
Man man wat een eppo's in je visa project topic alex![]()
Afschieten![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Tijdens de sex met je voet in de cactus terecht komen, die je net daarvoor zo leuk decoratief op het tafeltje aan het voeteneind van het bed hebt geplaatst, is nooit grappig.
En dan daarna heel romantisch je vriendin die met een pincet de naalden uit je tenen trekt terwijl je kermend over het bed heen en weer rolt![]()
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Alexxxxx de politie, ambu en brandweer hebben een zeer grote oefening gehad in engeland.
En andere speciale eenheden zoals een speciaal team dat slachtoffers onder het puin vandaan haalt.
Nu was mijn pa er bij en heeft foto's gemaakt. Als je wil kan ik wat overzicht foto's mailen van de voertuigen
die van uit nederland aanwezich waren. Waar onder ladder wagen brandweer den haag, zooi ambu's verdeeld uit heel nederland. Andere brandweer wagens zooi politie wagens en 1 ambu motor.
Ik heb bv een foto waar zo goed als alle voertuigen op staan bij elkaar.
stuur maar een PM als je intresse hebt. Ik zit bijna niet meer op fok namelijk. Heb het te druk en wat andere dingen.
je hebt dan toch een nieuwequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
't enige wat ik dan doe is m'n koppelig op roken
Mijn nieuwschierigheid wint het (as usual): waar gaat dit over ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg
Je gezicht interesseert me niet
Ga voorover gebukt staan
Een tweebenige op alle vier
Ik neem hem mee uit wandelen
Kuierend door de gang, over de vloer
Ik ben teleurgesteld
Nu komt hij vanachteren naar me toe
Honing blijft vastzitten aan de kouseband
Ik ben teleurgesteld, vreselijk teleurgesteld
Ga voorover gebukt staan
De tweebenige is voorover gebukt gaan staan
En in een goed licht gepositioneerd
Laat ik hem zien, wat men doen kan
En ik begin te huilen
De tweevoetige stamelt een gebed
Uit angst, omdat het nog slechter met mij gaat
Probeert hij nog dieper te bukken
Tranen gaan over de rug
Ga voorover gebukt staan...
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg
Ga nog een keer voorover gebukt staan
Ga voorover gebukt staan...
Tsja, ik zit niet genoeg op CitFo, jij niet op BB, want dan had je het geweten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn nieuwschierigheid wint het (as usual): waar gaat dit over ?
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe je bent in meer opzichten dan je denkt de nieuwe Renesite
Met honing ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik zit niet genoeg op CitFo, jij niet op BB, want dan had je het geweten.
Maar het gaat dus over het vernederen van een vrouw door haar achterlangs te nemen
Rammstein - buck dichquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rammstein - buck dich
http://video.google.com/videoplay?docid=-2055072461512956200
Uberhaupt heerlijke muziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Populaire meezinger bij lasaulec
Een wat kromme vernederlandsing van Bück dich van Ramms+einquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn genoeg betere nummersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Uberhaupt heerlijke muziek
Sehnsucht
Du hast
Engel![]()
Ze is er weer!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, mijn andere kat krijgt maandag meteen een chip. En een kokertje met ons adres of telefoonnummer erin.
({)(})quote:Op zondag 18 februari 2007 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel mijn andere kat. En het is een hij
..
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef LaCie het volgende:
Zo dat was weer erg fijn vandaag op Zandvoort!![]()
Nog een Elise verschalkt op het rechte stuk voor de Tarzan![]()
r&b == sex duhquote:Op zondag 18 februari 2007 01:35 schreef PeuRac het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar een feest ga zonder dat ik weet wat voor n feest t is
Iedereen helemaal enthousiast, blijken we daar als 15 kakkers in een hip-hop/R&B club te zijn met alleen maar negersk ben met iemand ander na 2u alweer vertrokken.
daar doet Peu helemaal nog niet aan, dat weet ge toch?quote:
En bij de Tarzan kwam hij er weer voorbij?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef LaCie het volgende:
Zo dat was weer erg fijn vandaag op Zandvoort!![]()
Nog een Elise verschalkt op het rechte stuk voor de Tarzan![]()
Zoals Vlad waarschijnlijk wel kan beamen, zijn de Finse vrouwen niet zo moeilijk, dus daar heb je niet die kut R&B muziek voor nodigquote:
Hier zit ik nog in de achtervolging van de Elisequote:Op zondag 18 februari 2007 01:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die blik
[afbeelding]
En bo, je moet ze geen tikkie mee geven natuurlijk
[afbeelding]
Kon zo snel geen andere pics van je vinden
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En bij de Tarzan kwam hij er weer voorbij?![]()
Was het druk?
Wat is het e-mailadres van je vriendin!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals Vlad waarschijnlijk wel kan beamen, zijn de Finse vrouwen niet zo moeilijk, dus daar heb je niet die kut R&B muziek voor nodig
beetje vroeg, of heb je een warme lunchquote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders!! Straks lekker eten!
!
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.
Na de Tarzan heb ik een gat geslagen op die Elise, ik heb getuigen![]()
4 banden, een setje remblokken en een hoop benzinequote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
20 euro , kan je 20 min rijden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
weet niet zeker want dan is alles in 2 uurtjes gepropt ipv 4 uur.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
Je kan denk als je lekker rustig wil rijden, beter op een maandag of woensdag gaan![]()
Warme lunch!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje vroeg, of heb je een warme lunch?
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doequote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doe![]()
Nog nooit van obervatie gehoordquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!! Dus of je lult uit je nek, of je gaat vreemd !
!
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Flirten moet kunnen vind ik en mn vriendin vind dat ook. Zolang je maar duidelijk afspreekt waar de grens ligt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!! Flirten als je een relatie hebt vind ik niet netjes !
!
obervatie is inderdaad nieuw voor mequote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |