Ja, en dan nu het van twee walletjes eten daardoor.....graagquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit. Weet je wel....
Een motie hoeft niet langs de voorzitter. Een motie dient echter wel uitgesproken te worden. Op het gesproken woord is mijn citaat van toepassing. Het heeft dus alles te maken met een motie, die kan je alleen tijdens een vergadering indienen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Argento het volgende:
[..]
De door jouw genoemde bepaling maakt deel uit van hoofdstuk 8 van het Reglement, genaamd 'de plenaire vergadering', paragraaf 3, genaamd 'de beraadslaging'. De bevoegdheid genoemd in deze bepaling ziet dus uitsluitend op de situatie waarin het betrokken Kamerlid gedurende de plenaire vergadering aan het woord is. Dat heeft echter niets te maken met het indienen van een motie.
Kortom, vooralsnog kunnen we niet met recht zeggen dat de Voorzitter invloed heeft op de tekst van de motie. Mij is overigens ook niet bekend dat de teksten van moties eerst ter goedkeuring aan de Voorzitter moet worden voorgelegd alvorens zij ter stemming aan de Kamer worden voorgelegd, dus de vraag is dan tevens hoe de Voorzitter feitelijk in de gelegenheid zou zijn om, voordat de motie ter stemming wordt voorgelegd, de inhoud ervan te toetsen.
Ik moet er wel bij zeggen dat we volgens mij onterecht over een motie spreken. Het ging immers om een voorstel. Als dat voorstel tijdens de plenaire vergadering is gedaan, wijs jij terecht op bovenstaande bepaling.
Neemt niet weg dat ik zo mijn twijfels heb over de stelling dat een Kamervoorzitter de inhoud van een motie kan toetsen voordat deze aan de Kamer wordt voorgelegd, maar dat valt dan buiten het bestek van deze discussie.
Het maakt geen fuck uit hoe je het noemt. Een dubbele nationaliteit betekend simpelweg risico's op inlichtingen-werkzaamheden aan het land van herkomst. Zolang er geen unanieme loyaliteitsverklaring aan Nederland is afgelegd, blijft het riskant. Om nog maar te zwijgen van een Albayrak die gepeperde zaken als gepleegde genocide niet openlijk afkeurt.quote:Trouwens als Marokko en Turkije dingen gaan van Abu en Alba...hoe is dat dan van twee walletjes eten door die twee?
Een eed is een eed. Wanneer is het genoeg?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe je het noemt. Een dubbele nationaliteit betekend simpelweg risico's op inlichtingen-werkzaamheden aan het land van herkomst. Zolang er geen unanieme loyaliteitsverklaring aan Nederland is afgelegd, blijft het riskant. Om nog maar te zwijgen van een Albayrak die gepeperde zaken als gepleegde genocide niet openlijk afkeurt.
Jij en jouw instelling geven eigenlijk perfect weer waarom landen als Nederland zo kwetsbaar zijn voor de Islam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en dan nu het van twee walletjes eten daardoor.....graag
Dus na elke vakantie bel jij de aivd even op?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe je het noemt. Een dubbele nationaliteit betekend simpelweg risico's op inlichtingen-werkzaamheden aan het land van herkomst. Zolang er geen unanieme loyaliteitsverklaring aan Nederland is afgelegd, blijft het riskant. Om nog maar te zwijgen van een Albayrak die gepeperde zaken als gepleegde genocide niet openlijk afkeurt.
Jezus, lees jij teveel van die koude oorlogsspionnen pocketboekjes ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit hoe je het noemt. Een dubbele nationaliteit betekend simpelweg risico's op inlichtingen-werkzaamheden aan het land van herkomst.
Acda en de Munnik:quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Jij en jouw instelling geven eigenlijk perfect weer waarom landen als Nederland zo kwetsbaar zijn voor de Islam.
Het verleden en de vaderlandse cultuur interesseren je geen fuck zolang ze geen betrekking hebben op jezelf. Lekker multicultureel lullen, Wilders een veeg om de oren en het eigen land beschimpen. En terwijl jij je Acda en de Munnik cd'tje nog maar eens grijs draait, zijn in Saudi Arabie de lijnen al uitgezet voor de Islamitische overheersing.
En nu heeeeeeeeeeel hard schreeuwen: "comploooooooooot!"![]()
peeuw, peeuw, paniekquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:35 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Jij en jouw instelling geven eigenlijk perfect weer waarom landen als Nederland zo kwetsbaar zijn voor de Islam.
Het verleden en de vaderlandse cultuur interesseren je geen fuck zolang ze geen betrekking hebben op jezelf. Lekker multicultureel lullen, Wilders een veeg om de oren en het eigen land beschimpen. En terwijl jij je Acda en de Munnik cd'tje nog maar eens grijs draait, zijn in Saudi Arabie de lijnen al uitgezet voor de Islamitische overheersing.
En nu heeeeeeeeeeel hard schreeuwen: "comploooooooooot!"![]()
Zalig zijn de simpelen van geest....quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:42 schreef Slayage het volgende:
wat een gezwets zeg, maarja extreem rechts kennende![]()
ik heb zelf ook een dubbele nationaliteitwat verandert dat eigenlijk aan mij als persoon?
wat zou er veranderen als abu taleb en albayrak hun nationaliteit zouden opgeven?
mijns inziens niets
dat zeg iets over de staat van het landquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het te idioot voor woorden dat Aboutaleb dit nog met een officieel antwoord verwaardigt
V.
altijd vermakelijk dit soort typetjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:45 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Zalig zijn de simpelen van geest....![]()
Hij zal wel moeten, de minister moet antwoord geven op vragen vanuit de kamer. Hoewel Aboutaleb nog geen minister is moet hij toch laten zien dat hij de kamer respecteert.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het te idioot voor woorden dat Aboutaleb dit nog met een officieel antwoord verwaardigt
Dat geldt van twee kanten. Hij heeft niets misdaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, de minister moet antwoord geven op vragen vanuit de kamer. Hoewel Aboutaleb nog geen minister is moet hij toch laten zien dat hij de kamer respecteert.
Hoe bedoel je? De kamer hoeft geen verantwoording af te leggen aan een minister.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef Verbal het volgende:
Dat geldt van twee kanten.
Het respect. Of vind je dat dat rapalje van de PVV respectvol handelt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De kamer hoeft geen verantwoording af te leggen aan een minister.
Ach jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:52 schreef Jurgen21 het volgende:
Je leest aan het gezicht van Verbeet af dat ze walgt van Wilders en z'n fractiegenoten. Verbeet heeft haar positie als voorzitter misbruikt om een door de bevolking gekozen kamerlid de mond te snoeren. Dat noem ik dictatoriaal. Typisch weer van die PvdA-streken.![]()
De PVV stelt gewoon terecht voor om de dubbele nationaliteit voor bewindslieden onmogelijk te maken en meteen grijpt de NOS dat aan om van Aboutaleb een slachtoffer te maken van de "aanval van de PVV".quote:Aboutaleb verbaasd over aanval PVV.
jemig man, je lijkt wel een servier die over een moslim praat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |