heb je ze ooit inhoudelijke punten zien geven?quote:
Nee, hij is een etnopoliticus die extremisme bagatelliseert. Onaanvaardbaar, net als Miss Armenocide.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
Dus er is geen enkele manier waarop hij minister kan worden, in jouw optiek?
[wilders] Ja dat mag, want het zijn geen moslims[/wilders]quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hongaren mogen gewoon naast de Nederlandse hun Hongaarse nationaliteit behouden.
hehe.. eindelijk een racist die er gewoon voor durft uit te komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij is een etnopoliticus die extremisme bagatelliseerd. Onaanvaardbaar, net als Miss Armenocide.
Jij zou het goed doen als stand-up comedianquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij is een etnopoliticus die extremisme bagatelliseerd. Onaanvaardbaar, net als Miss Armenocide.
Ik bedoel niet: steun je hun kandidatuur. Ik bedoel: hoe zouden ze het moeten doen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toch is het voor de Marokkaanse wet een Marokkaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Hoever gaat dat automatisch toekennen van de Marokkaanse of Turkse nationaliteit eigenlijk?
Stel het mannetje is Marokkaans van oorsprong (nu ook 5 jaar in NL en NL paspoort) en huwt een Nederlandse en krijgen een zoontje. Die krijgt de Nederlandse nationaliteit. Krijgt dit halfbloedje (half Marokkaans en half Nederlands) ook een Marokkaanse nationaliteit van Marokko?
Ik nam specifiek een zoontje als voorbeeld, want zoals we kennen in Nederland neem je veelal de achternaam van je vader over. Stel dat dit zoontje de Marokkaanse nationaliteit ook mee krijgt en vervolgens ook weer een Nederlandse trouwt en een kind krijgt. Krijgt ook deze dan weer een Marokkaanse nationaliteit er bij? Dit kereltje (of nu dan misschien dochter) is dan ondertussen allang geen volbloed Marokkaan meer.
Die mag je gaan uitleggen. Waarschijnlijk baseer je dit op een verkeerde lezing van het woord "etnopoliticus".quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef teamlead het volgende:
hehe.. eindelijk een racist die er gewoon voor durft uit te komen
In principe blijf je de Marokkaanse nationaliteit via de mannelijke bloedlijn tot in het oneindige overerven. Ik weet niet zeker hoe het met een vrouwelijk bloedlijn zit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Hoever gaat dat automatisch toekennen van de Marokkaanse of Turkse nationaliteit eigenlijk?
Stel het mannetje is Marokkaans van oorsprong (nu ook 5 jaar in NL en NL paspoort) en huwt een Nederlandse en krijgen een zoontje. Die krijgt de Nederlandse nationaliteit. Krijgt dit halfbloedje (half Marokkaans en half Nederlands) ook een Marokkaanse nationaliteit van Marokko?
Ik nam specifiek een zoontje als voorbeeld, want zoals we kennen in Nederland neem je veelal de achternaam van je vader over. Stel dat dit zoontje de Marokkaanse nationaliteit ook mee krijgt en vervolgens ook weer een Nederlandse trouwt en een kind krijgt. Krijgt ook deze dan weer een Marokkaanse nationaliteit er bij? Dit kereltje (of nu dan misschien dochter) is dan ondertussen allang geen volbloed Marokkaan meer.
Wie wil er nu als verrader van z'n eigen mensen te boek staan?quote:
Vermoeiend hè?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:32 schreef Tokamak het volgende:
ohw, gaat het nog steeds over die dubbele nationaliteit? is het nog steeds niet doorgedrongen dat het niet mogelijk is?
Bewijs dan eens dat hij dat in Amsterdam deed, dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Wie wil er nu als verrader van z'n eigen mensen te boek staan?
Ik acht de kans levensgroot dat hij vooral "sociaal" gaat doen richting z'n eigen mensen.
nee hoor, ik baseerde dit op je opmerkingen dat mensen die per ongeluk van Turkse of Marokkaanse afkomst zijn geen lid van de regering zouden mogen worden (ff vrij vertaald)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die mag je gaan uitleggen. Waarschijnlijk baseer je dit op een verkeerde lezing van het woord "etnopoliticus".
Maar hier gaat het uiteindelijk om he? Lekker etiketjes plakken, iemand racist noemen?
Dát argument geldt dan toch ook voor zo'n Veerman op Landbouw en Natuurbeheer, een boer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Wie wil er nu als verrader van z'n eigen mensen te boek staan?
Ik acht de kans levensgroot dat hij vooral "sociaal" gaat doen richting z'n eigen mensen.
Dat zegt niks.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bewijs dan eens dat hij dat in Amsterdam deed, dan?
Dat staat er niet, hoor. Dat verzin je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:40 schreef teamlead het volgende:
nee hoor, ik baseerde dit op je opmerkingen dat mensen die per ongeluk van Turkse of Marokkaanse afkomst zijn geen lid van de regering zouden mogen worden (ff vrij vertaald)
Jammer dat je nu toch weer terugkrabbelt
Waarom niet? Telt de etnische achtergrond van een politicus voor jou meer dan z'n track record? Dat laatste lijkt me toch meer van belang om een capabel politicus te selecteren.quote:
Hirsi Ali heeft maar 1 paspoort en maakt zich niet schuldig aan etnopolitiek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef Floripas het volgende:
Mag Hirsi Ali ook niet, PJO?
Volgens mij minstens twee, namelijk de Amerikaanse en de Nederlandse (nog steeds). En als ik Kenia en/of Somalië een beetje ken, ook nog de Keniaanse en/of Somalische. Daar komt ze met de beste wil van de wereld niet weer vanaf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hirsi Ali heeft maar 1 paspoort en maakt zich niet schuldig aan etnopolitiek.
Hoe kan ze de Amerikaanse nationaliteit hebben? Ze woont er nog maar net. Somalie heeft nauwelijks een regering om paspporten uit te delen, van een Keniaans paspoort weet ik niks. Ik zie dus geen enkele grond om haar een ministerschap te onthouden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij minstens twee, namelijk de Amerikaanse en de Nederlandse (nog steeds). En als ik Kenia en/of Somalië een beetje ken, ook nog de Keniaanse en/of Somalische. Daar komt ze met de beste wil van de wereld niet weer vanaf.
Mag ze dan van jou ook geen minister worden, nog afgezien van inhoud?
Je wilt het niet begrijpen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dát argument geldt dan toch ook voor zo'n Veerman op Landbouw en Natuurbeheer, een boer?
Je kunt niet van twee walletjes tegelijk eten. Klaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens grenzen aardig wat posts in deze topics aan laster en smaad. Er wordt op voorhand al van uit gegaan dat een persoon niet loyaal kan zijn aan Nederland omdat hij toevallig ook een ander paspoort ernaast heeft. En dat die persoon dat andere land wel zal voortrekken als hij een beslissingsbevoegdheid krijgt. Alsof er geen Tweede Kamer is, die dat controleert. Of een WRR. Of een CPB. Of een Raad van State.
op wat voor manier eet hij dan van twee walletjes!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Je kunt niet van twee walletjes tegelijk eten. Klaar.
Oh, en als minister/staatssecretaris is het al helemaaaaaaaaaal absurd. Bij wet verbieden dus.
Beatrix kunnen we niks maken want die staat boven de wet.
Van twee walletjes eten? Dus onze verse staatssecretarissen zijn ook in dienst van de Turkse danwel Marokkaanse overheid ofzo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Oh, en als minister/staatssecretaris is het al helemaaaaaaaaaal absurd. Bij wet verbieden dus.
Ghighi, ben je echt zo dom of doe je expres alsof?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
pas erop, of hij gaat jouw speltechnieken op de korrelnemen... hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ghighi, ben je echt zo dom of doe je expres alsof?![]()
Volgens die regeringen min of meer wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van twee walletjes eten? Dus onze verse staatssecretarissen zijn ook in dienst van de Turkse danwel Marokkaanse overheid ofzo?
Ja, hoe dan volgens die regeringen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Volgens die regeringen min of meer wel.
Zie je wel, je boekt al vooruitgang!
Ten allen tijde direct opeisbare loyaliteit aan het koningshuis. Vooral in Marokko zijn ze daar erg strikt in.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, hoe dan volgens die regeringen?
Die duim van jou is ook onuitputbaar is het niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ten allen tijde direct opeisbare loyaliteit aan het koningshuis. Vooral in Marokko zijn ze daar erg strikt in.
Ik houd je er anders erg gemakkelijk onder....quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die duim van jou is ook onuitputbaar is het niet?
Ja, brrrrr, en dalijk staan ze met kromzwaarden bij je in de straat. Brrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het enge aan de Pvda is dat ze steeds verder gaan. Nu zijn het nog twee staatssecretarissen, straks de eerste hoofddoek in het parlement en voor je het weet zitten de eerste tulbanden in de regering. Moslims zijn een minderheidsgroep en horen dat ook te blijven.
Ach, dus het gaat je werkelijk puur en alleen om het stuk papier? Waarom heb ik het er nou zo moeilijk mee om dat te geloven?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe kan ze de Amerikaanse nationaliteit hebben? Ze woont er nog maar net. Somalie heeft nauwelijks een regering om paspporten uit te delen, van een Keniaans paspoort weet ik niks. Ik zie dus geen enkele grond om haar een ministerschap te onthouden.
Welke twee walletjes dan? Wat voor voordeel heeft hij van zijn dubbele nationaliteit? Een tweede salaris vanuit Rabat of zo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en sinds wanneer is er een turks koningshuis?![]()
Voorlopig ben je me nog steeds een bron verschuldigd over buitenlanders die geen onroerend goed mogen kopen in Marokko.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik houd je er anders erg gemakkelijk onder....
En in Turkije?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ten allen tijde direct opeisbare loyaliteit aan het koningshuis. Vooral in Marokko zijn ze daar erg strikt in.
Hoe eet Albayrak dan van twee walletjes?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Niet.
In Turkije zien ze al langer de gevaren van de Mullahs. Het is niet voor niets dat het leger daar het land bestuurd en hoofddoekjes en de Islam strikt beperkt blijven tot de moskee's.
De door jouw genoemde bepaling maakt deel uit van hoofdstuk 8 van het Reglement, genaamd 'de plenaire vergadering', paragraaf 3, genaamd 'de beraadslaging'. De bevoegdheid genoemd in deze bepaling ziet dus uitsluitend op de situatie waarin het betrokken Kamerlid gedurende de plenaire vergadering aan het woord is. Dat heeft echter niets te maken met het indienen van een motie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Artikel 58, lid 2:
Indien een lid of een minister beledigende uitdrukkingen gebruikt, de orde verstoort, zijn plicht tot geheimhouding schendt of instemming betuigt met dan wel aanspoort tot onwettige handelingen, wordt hij door de Voorzitter vermaand en in de gelegenheid gesteld de woorden die tot de waarschuwing aanleiding hebben gegeven, terug te nemen.
http://www.tweedekamer.nl(...)-06_tcm118-74366.pdf
Dubbele nationaliteit. Weet je wel....quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe eet Albayrak dan van twee walletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |