Laagste divisie Zweden lijkt me ook wel leuk, dat is heel erg diep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef andre347 het volgende:
tvp
Thunquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?
Feedback ff, nog nooit een mod in dit topic gezien...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef sjimz het volgende:
Vergeten topic nummer neer te zetten![]()
Dit moet dus topic nummer 25 zijn![]()
Al gepost in FBquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Feedback ff, nog nooit een mod in dit topic gezien...
Vaduz, 1 divisie lager is ook leukquote:
Netjes hoorquote:
Talenten:quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
Ben met Cambuur begonnen, heb een transfer budget van 180K, welke spelers zal ik gaan halen, enkele tips..
Misschien kunnen we wel een lijst maken voor goeie spelers/talenten die te halen zijn voor divisie 2 en lager want de laatste tijd spelen veel mensen alleen nog maar met dat soort ploegen
Ronaldinho manquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
Ben met Cambuur begonnen, heb een transfer budget van 180K, welke spelers zal ik gaan halen, enkele tips..
Misschien kunnen we wel een lijst maken voor goeie spelers/talenten die te halen zijn voor divisie 2 en lager want de laatste tijd spelen veel mensen alleen nog maar met dat soort ploegen
Misschien moet je gewoon goed scouten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:46 schreef andre347 het volgende:
En hoe pak ik zoiets aan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon goed scouten.
Er zitten er een paar tussen die met Cambuur zeker te halen zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
die spelers zijn ook echt te halen met een LLM team![]()
Cambuur is niet echt een LLM trouwens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef andre347 het volgende:
die spelers zijn ook echt te halen met een LLM team![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |