Dat is een pci-combo slotquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch denk ik dat geheugen niet uberveel uitmaakt. Toen ze van DDR 333 naar 400 gingen, maakt het ook nauwelijks verschil uit. Maar misschien dat ik in ieder geval naar de 677mhz gaat.
Ik heb nog een ander vraagje:
[afbeelding]
Vaak zie je dat de laaste PCI-poort een speciale kleur heeft. Heeft dat nog enigsinds betekenis?
quote:However, the orange one stands out as it supports 2 masters. That means, if the card you install on it supports it (such as a Wireless LAN card), it can act as a communication slot.
Ah interessant, maar heel vaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is een pci-combo slot
Daar kan je bv een combo kaart opzetten ala:
Firewire en USB 2.0 op 1 kaart.
Dat soort zut.
Je kan m ook als gewone pci-poort gebruiken.
Althans zoiets staat in de manual van mijn Aldimobo. (is ook een MSI)
dit lees ik oook ergens:
[..]
Ik doe het voorlopig met 2 x 1 Gb aan PC6400 DDR2 geheugen, twee reepjes dus. Later dit jaar gooi ik er nog wel 2 reepjes bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heeft 4 latjes DDR PC3200 in zn 939 bordje,
Ja, maar USB en FireWire tegelijk overschrijdt met gemak de bandbreedte van 1 PCI slot. Dus dat oranje slot ondersteund 2 x de bandbreedte, MITS de kaart dat ook aankan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:09 schreef pberends het volgende:
Heeft zo'n pci slot soms dubbele lanes ofzo? En een firewire en usb2.0 kaart kan je toch gewoon op een normaal pci slot doen?
Ah, dank! Handig om te weten inderdaad. Je moet het maar net weten, sodeju zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, maar USB en FireWire tegelijk overschrijdt met gemak de bandbreedte van 1 PCI slot. Dus dat oranje slot ondersteund 2 x de bandbreedte, MITS de kaart dat ook aankan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |