Ja, m'n minnaarquote:
welke van de 43?quote:
Ik zou haar neuken als ik de kans had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een subtiele opmerkingen maken de de beste vriendin van je meisje best leuk is valt ook meestal verkeerd
vind je haar leuk? ja he, wat vind je leuk dan aan haar? waarom zeg je niet gewoon dat je haar leuker vind.....
Zo kan ik er ook uit zien hoor...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een subtiele opmerkingen maken dat de beste vriendin van je meisje best leuk is valt ook meestal verkeerd
vind je haar leuk? ja he, wat vind je leuk dan aan haar? waarom zeg je niet gewoon dat je haar leuker vind.....
die is geniaalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
"dat ligt niet aan de broek"en ja topic is ook hier heel herkenbaar
Had je hem geneukt als hij die jurkjes niet gekocht had?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Dit is eigenlijk meer een klassieke mannenzaak. Ik ben druk met kleding en uiteindelijk draait alles om seks.![]()
liever dat dan z'n sizequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
Grappig is dat als ze een verhaal vertelt bijv. over collega's dat ze dan meestal ook vermeldt of deze of gene collega knap is. Dat is echt informatie waarop je zit te wachten, als man zijnde..
Ligt een beetje aan de beroepsgroep van de vrouwquote:
Ben je zelf vrouw, of wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de beroepsgroep van de vrouw
quote:
huisarts bedoel je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de beroepsgroep van de vrouw
Bijvoorbeeld. Of uroloogquote:
Kijk en dat snap ik dan weer niet van sommige mannen. Waarom nu alleen 'tieteh posten', waarom niet gewoon meteen alles: dus tieteh, vagina, gezicht en achterwerk?quote:
?? Ik snap je nietquote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk en dat snap ik dan weer niet van sommige mannen. Waarom nu alleen 'tieteh posten', waarom niet gewoon meteen alles: dus tieteh, vagina, gezicht en achterwerk?
Hij zij toch ook niet dat het tegelijk moest!?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, precies.
Want wat hebben jullie nou aan mijn A-cupje?
En trouwens... dat gaat lastig worden om dat allemaal tegelijk te tonen. Ben geen kubistisch schilderij
Je zit in het verkeerde topic.quote:
Jup, je hebt een piem0l!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef nokwanda het volgende:
En hij zegt het tegen de verkeerde persoon
quote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef valek het volgende:
Zonde dat er in dit topic niet meer gepost wordt. Ik heb me ziek gelachen om de berichten hier.
Die laatste zinquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef zagevent het volgende:
Zij: *heeft net een véél te duur kleedje gekocht, dat ze met wat geluk één keer in haar leven aantrekt* Nou schat, hoe vind je me in deze kledij?
Hij: Tja, je staat er best goed mee eigenlijk
Zij: EN DAT IS NIET WAAR, JIJ HEBT GEEN VERSTAND VAN KLEDIJ, IK STA DAAR NIET MEE, IK BEN LELIJK,
EN NIEMAND HOUDT VAN MIJ![]()
![]()
![]()
*rent al huilend de kamer uit*
Hij:![]()
Zij: *heeft net een véél te duur kleedje gekocht, dat ze met wat geluk één keer in haar leven aantrekt* Nou schat, hoe vind je me in deze kledij?
Hij: Tja, om eerlijk te zijn, vind ik die en die kleur toch beter, ik vind het je niet zo mooi staan
Zij: EN DAT IS NIET WAAR, JIJ HEBT GEEN VERSTAND VAN KLEDIJ, IK STA DAAR WEL MEE, IK BEN WEL KNAP, JIJ HOUDT GEWOON NIET VAN MIJ EN IEDEREEN VINDT ME LELIJK![]()
![]()
![]()
*rent al huilend de kamer uit*
Ook altijd leuk, zijn de bezoekjes naar de kapper. Waar een man hoogstens een half uur over doet, er zo'n 20¤ aan uitgeeft en je de verandering duidelijk kan zien, doet een vrouw er minstens drie uur over, heeft ze minstens 100¤ betaald, en kan je het resultaat vaak amper merken.
Zij: *vrouw komt apetrots thuis met haar nieuw kapsel, en doet niet zo'n subtiele pogingen om het de man erover te laten beginnen zonder dat zij iets zegt*
Hij: *man heeft natuurlijk niets door, en zit verder op z'n gemak de krant te lezen, of iets anders te doen*
Zij: *vrouw geeft het op, en vraagt ten langen leste* Zie je niets aan mij?![]()
Hij: Nou nee, ik zie niet direct iets anders aan je
Zij:Hufter, ik heb drie uur bij de kapper gezeten, zie je dat dan niet. Ik heb het ook voor jou gedaan, zodat je weer een aantrekkelijk vrouwtje hebt.
Zij: Zie je, je vindt me lelijk, je houdt niet meer van me.*verlaat al huilend de kamer*
Hij:*en gaat al schouderophalend door met wat hij bezig was*
Dat kun je als man toch nooit doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die laatste zin![]()
Op zo'n moment kun je echt niets meer goed doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |