Da's een knap domme opmerking.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef kodro het volgende:
ik: dat ging over voetbal en wat gezamelijk schelden op het onrecht in de sport enz. daar heb je geen vestand van.
Wat is precies dom aan deze opmerking, ze wilde vooral mee omdat ze nog nooit in Euroborg / een voetbalstadion was geweest, en ze heeft geen verstand van voetbal en snapt al helemaal niets van de daar bij horende emoties.quote:
"nee, die dubbele friet met van zonet wel."quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef kodro het volgende:
[..]
Wat is precies dom aan deze opmerking, ze wilde vooral mee omdat ze nog nooit in Euroborg / een voetbalstadion was geweest, en ze heeft geen verstand van voetbal en snapt al helemaal niets van de daar bij horende emoties.
Vrouwen willen altijd de waarheid horen, en als je ze die geeft vinden ze het niet leuk zoals boven genoemd.
net als:
"Wat vind je van deze broek?"
"staat je goed"
"maakt die broek me niet dik"
"dat ligt niet aan de broek"
"*&%$*((*&)![]()
"
vraag het dan niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
Schoenen kids, hebben jullie daar nog iets over..
Een maat te klein ja, ik ken dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dertig paar in de kast hebben staat waarvan er maar 2 paar goed lopen. De rest zijn ooit gekocht.. in de uitverkoop, een maat te klein eigenlijk, om er na 100 meter lopen achter te komen dat hakken van 10 cm toch maar niet zo fijn lopen. Maar jaaaa, je krijgt er zulke mooi gevormde benen van.... alsof dat er nog uitziet als je wankelend en steunend rondwaggelt en de vellen erbij hangen.
bedoel je zoiets?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:14 schreef deedeetee het volgende:
Zij op een zaterdag : wat gaan we vanmiddag doen ?
HIj : zeg jij het maar.
Zij nee ik hoef niks dus beslis jij maar.
Hij : blijik wil wel ff bij de autodealer kijken naar de nieuwste uitvoering.
![]()
Zij : hé moet dat nou ?![]()
Hij : nou dan kunnen we ff naar de Gamma ik heb nog het een en ander aan materiaal nodig.![]()
Zij : hmpff
Hij : en ik wil wel eens een heleboel fruit eten, gaan we even op de markt kijken, lopend hebben we ook een leuke wandeling.![]()
Zij :
Hij : zucht wat wil je dan ?![]()
Zij : naar Maastricht lekker shoppen, dat doen we toch altijd op zaterdag !!!![]()
HIj : ik mocht toch kiezen ?![]()
Zij : ja maar dan moet het wel iets LEUKS zijn natuurlijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:16 schreef ryangozer het volgende:
Ik in bed: zullen we neuken?
Zij: je vraagt het ook nooit eens romantisch, ik wil het niet zo!
Ik: zal ik je eerst masseren dan?
Zij: nee! daar heb ik geen zin in! nu heb ik hoofdpijn...
Ik: waarom vraag jij het dan nooit?
Zij: dat hoort de man te doen, maar nu ga ik slapen!
Ik:![]()
gast.. dat mensen jou kunnen haten..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon stiekem als ze slaapt neuken !
@ yvonne haar verhalen !
Herkenbare styl0w in dit topic zeg
Ze haten me niet, ze zijn jaloers dat ze niet zachtjes hun mond om mijn penis mogen schuiven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
gast.. dat mensen jou kunnen haten..
Je posts zijn legendarisch
Zéér irritant.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe irritant zijn vrouwen die heel veel praten eigenlijk?
specifieker aub.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe irritant zijn vrouwen die heel veel praten eigenlijk?
Je hebt het toch fout, ik haat je weldegelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze haten me niet, ze zijn jaloers dat ze niet zachtjes hun mond om mijn penis mogen schuiven.
Bij mij ging die zo:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:51 schreef gekjongk het volgende:
Ik lig met mn vriendin in bed en na een tijdje gaan we neuken. 10 minuten na de sex:
Ik: ik ga zo naar huis want ik moet worgen weer vroeg op.
zij: Je gaat altijd na de sex meteen naar huis, je komt alleen maar voor de sex he
Ik:Ja ik kom alleen maar voor de sex, doei
![]()
Hopelijk, dan verdient ze nog wat inplaats van lui de hele dag thuis uitkering te trekken. Vieze slet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:30 schreef SlimShady het volgende:
en nu ligt ze geld te verdienen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:37 schreef mister_popcorn het volgende:
Kutwijf, en toch door de regen erheen gaan. Boh. Typisch ook
Maar je hebt 'r wel nog geneukt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:37 schreef mister_popcorn het volgende:
ik op een regenachtige zondag, niets wat gedaan moest worden, wel sport op de tv, belt mijn vriendin...
Ik : wil je langskomen?
zij : nee het regent en ben beetje moe
ik: zal ik anders naar jou toe komen?
zij: mwah, je kijkt maar.
ik: ok, dan blijf ik wel lekker droog thuis zitten.
zij: ok.
uur later, telefoon.
zij: " waaahaaaarooohohohohommm kom je nou niet laaaannngsssss.
ik: zucht. omdat het regent en je niet bepaald enthousiast was toen ik het vroeg.
zij: kommmm noouuuu.
Kutwijf, en toch door de regen erheen gaan. Boh. Typisch ook
zal wel herkenbaar zijn heh?quote:
Jullie gaan het irl hebben over iemand die je virtueel eik ook niet kent?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nee, er wordt wel veel cynisch gelachen (ook over de hangtieten van Yvonne enzo).
Als ze laptops meenemen en ze gaan het er virtueel over hebben, is het dan wel goed?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie gaan het irl hebben over iemand die je virtueel eik ook niet kent?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind alles primaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als ze laptops meenemen en ze gaan het er virtueel over hebben, is het dan wel goed?
Ah komop yvonne, we gaan nou niet zo emo doen heh?! Denk nou maar aan wat Bassie en Adriaan altijd zeiden, na regen komt zonneschijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind alles prima
Ik geef het op hier.
"dat ligt niet aan de broek"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef kodro het volgende:
[..]
Wat is precies dom aan deze opmerking, ze wilde vooral mee omdat ze nog nooit in Euroborg / een voetbalstadion was geweest, en ze heeft geen verstand van voetbal en snapt al helemaal niets van de daar bij horende emoties.
Vrouwen willen altijd de waarheid horen, en als je ze die geeft vinden ze het niet leuk zoals boven genoemd.
net als:
"Wat vind je van deze broek?"
"staat je goed"
"maakt die broek me niet dik"
"dat ligt niet aan de broek"
"*&%$*((*&)![]()
"
vraag het dan niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |