Ben je zelf vrouw, of wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de beroepsgroep van de vrouw
quote:
huisarts bedoel je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de beroepsgroep van de vrouw
Bijvoorbeeld. Of uroloogquote:
Kijk en dat snap ik dan weer niet van sommige mannen. Waarom nu alleen 'tieteh posten', waarom niet gewoon meteen alles: dus tieteh, vagina, gezicht en achterwerk?quote:
?? Ik snap je nietquote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk en dat snap ik dan weer niet van sommige mannen. Waarom nu alleen 'tieteh posten', waarom niet gewoon meteen alles: dus tieteh, vagina, gezicht en achterwerk?
Hij zij toch ook niet dat het tegelijk moest!?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, precies.
Want wat hebben jullie nou aan mijn A-cupje?
En trouwens... dat gaat lastig worden om dat allemaal tegelijk te tonen. Ben geen kubistisch schilderij
Je zit in het verkeerde topic.quote:
Jup, je hebt een piem0l!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef nokwanda het volgende:
En hij zegt het tegen de verkeerde persoon
quote:
open er een topic overquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef valek het volgende:
Zonde dat er in dit topic niet meer gepost wordt. Ik heb me ziek gelachen om de berichten hier.
Die laatste zinquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef zagevent het volgende:
Zij: *heeft net een véél te duur kleedje gekocht, dat ze met wat geluk één keer in haar leven aantrekt* Nou schat, hoe vind je me in deze kledij?
Hij: Tja, je staat er best goed mee eigenlijk
Zij: EN DAT IS NIET WAAR, JIJ HEBT GEEN VERSTAND VAN KLEDIJ, IK STA DAAR NIET MEE, IK BEN LELIJK,
EN NIEMAND HOUDT VAN MIJ![]()
![]()
![]()
*rent al huilend de kamer uit*
Hij:![]()
Zij: *heeft net een véél te duur kleedje gekocht, dat ze met wat geluk één keer in haar leven aantrekt* Nou schat, hoe vind je me in deze kledij?
Hij: Tja, om eerlijk te zijn, vind ik die en die kleur toch beter, ik vind het je niet zo mooi staan
Zij: EN DAT IS NIET WAAR, JIJ HEBT GEEN VERSTAND VAN KLEDIJ, IK STA DAAR WEL MEE, IK BEN WEL KNAP, JIJ HOUDT GEWOON NIET VAN MIJ EN IEDEREEN VINDT ME LELIJK![]()
![]()
![]()
*rent al huilend de kamer uit*
Ook altijd leuk, zijn de bezoekjes naar de kapper. Waar een man hoogstens een half uur over doet, er zo'n 20¤ aan uitgeeft en je de verandering duidelijk kan zien, doet een vrouw er minstens drie uur over, heeft ze minstens 100¤ betaald, en kan je het resultaat vaak amper merken.
Zij: *vrouw komt apetrots thuis met haar nieuw kapsel, en doet niet zo'n subtiele pogingen om het de man erover te laten beginnen zonder dat zij iets zegt*
Hij: *man heeft natuurlijk niets door, en zit verder op z'n gemak de krant te lezen, of iets anders te doen*
Zij: *vrouw geeft het op, en vraagt ten langen leste* Zie je niets aan mij?![]()
Hij: Nou nee, ik zie niet direct iets anders aan je
Zij:Hufter, ik heb drie uur bij de kapper gezeten, zie je dat dan niet. Ik heb het ook voor jou gedaan, zodat je weer een aantrekkelijk vrouwtje hebt.
Zij: Zie je, je vindt me lelijk, je houdt niet meer van me.*verlaat al huilend de kamer*
Hij:*en gaat al schouderophalend door met wat hij bezig was*
Dat kun je als man toch nooit doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die laatste zin![]()
Op zo'n moment kun je echt niets meer goed doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |