Ja, m'n minnaarquote:
welke van de 43?quote:
Ik zou haar neuken als ik de kans had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een subtiele opmerkingen maken de de beste vriendin van je meisje best leuk is valt ook meestal verkeerd
vind je haar leuk? ja he, wat vind je leuk dan aan haar? waarom zeg je niet gewoon dat je haar leuker vind.....
Zo kan ik er ook uit zien hoor...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een subtiele opmerkingen maken dat de beste vriendin van je meisje best leuk is valt ook meestal verkeerd
vind je haar leuk? ja he, wat vind je leuk dan aan haar? waarom zeg je niet gewoon dat je haar leuker vind.....
die is geniaalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
"dat ligt niet aan de broek"en ja topic is ook hier heel herkenbaar
Had je hem geneukt als hij die jurkjes niet gekocht had?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Dit is eigenlijk meer een klassieke mannenzaak. Ik ben druk met kleding en uiteindelijk draait alles om seks.![]()
liever dat dan z'n sizequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
Grappig is dat als ze een verhaal vertelt bijv. over collega's dat ze dan meestal ook vermeldt of deze of gene collega knap is. Dat is echt informatie waarop je zit te wachten, als man zijnde..
Ligt een beetje aan de beroepsgroep van de vrouwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |