Zou je (in spoilertags) kunnen vertellen wat dat is?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:57 schreef maartena het volgende:
Aan het einde was er idd wat nieuw materiaal over wat er gaat komen.
Heb ik dat gemistquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Zou je (in spoilertags) kunnen vertellen wat dat is?
Ben wel benieuwd namelijk, maar toch niet genoeg om daar de hele show voor te gaan kijken.
Alleen eigenlijk een "starting next week" met beelden uit de nieuwe afleveringen, ong. 3 minuten, aan het einde van de aflevering.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
Zou je (in spoilertags) kunnen vertellen wat dat is?
En, staan ons spannende dingen te wachten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen eigenlijk een "starting next week" met beelden uit de nieuwe afleveringen, ong. 3 minuten, aan het einde van de aflevering.
Ik ben bang dat ook het nieuwe seizoen teveel te beperkt wordt in het stadje Jericho zelf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:42 schreef Symer het volgende:
[..]
En, staan ons spannende dingen te wachten?
Ik weet van wat previews van de CBS.com site (volgens mij geblokkeerd voor niet-Amerikaanse IP adressen) dat ze ook buiten de plaats "avonturen" zullen beleven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:28 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben bang dat ook het nieuwe seizoen teveel te beperkt wordt in het stadje Jericho zelf.
Hey Mike, eigenlijk vraag ik niet naar warez want die Jericho afleveringen worden altijd door de tv maatschapij zelf uitgegeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Chen het volgende:
Weet iemand waar ik de special '' Return to Jericho '' kan vinden?
-edit: Chen, stop nou eens een keer met vragen naar warez-
In dat geval: Alle afleveringen staan op www.cbs.com.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef Chen het volgende:
Hey Mike, eigenlijk vraag ik niet naar warez want die Jericho afleveringen worden altijd door de tv maatschapij zelf uitgegeven.
ik heb aolquote:Op zondag 18 februari 2007 00:44 schreef maartena het volgende:
[..]
In dat geval: Alle afleveringen staan op www.cbs.com.
Dat Amerikaanse IP adres wat je er voor nodig hebt.... dat los je zelf maar op.
Lol, is dat Compuserve DSL toch nog ergens goed voor.....quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef Chen het volgende:
ik heb aol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |