Je snapt weinig van de politiek zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:23 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Tegen de grondwet? Diezelfde Kamer stemt in met een voorstel om dubbele nationaliteiten voor nieuwkomers te beperken. Die Verbeet was de draad gewoon volledig kwijt. Zelfde is een voorzitter zo de fout in gegaan.
Ik vind het juist een goed voorstel. Dubbele nationaliteiten voor Nederlandse bewindspersonen vind ik ongepast en ongewenst.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef gday het volgende:
[..]
Goh, dat heb jij tot nu toe nog niet gedaan zeker.
Wilders heeft zijn eigen eisen blijkbaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het allemaal heel simpel. Voldoe je aan de eisen, dan kun je worden beëdigd. Zo niet, dan niet.
Ik snap Wilders dan ook niet zo goed. Maar goed, dat is niet nieuw.
Dat vindt Aboutaleb nou ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goed voorstel. Dubbele nationaliteiten voor Nederlandse bewindspersonen vind ik ongepast en ongewenst.
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar het mooie is dat jij er niks over te zeggen hebt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goed voorstel. Dubbele nationaliteiten voor Nederlandse bewindspersonen vind ik ongepast en ongewenst.
En Wilders ook niet gelukkigquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:26 schreef gday het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel duidelijk, maar het mooie is dat jij er niks over te zeggen hebt.
NOGMAALS:quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik snap genoeg van politiek om te weten dat een voorzitter een andere partij niet het woord hoort te ontnemen omdat ze om politiek inhoudelijke redenen het niet eens is met een partij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je snapt weinig van de politiek zoals gewoonlijk
Dat is duidelijk, maar nu het nog beargumenterenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
blond haar en blauwe ogenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef gday het volgende:
[..]
Wilders heeft zijn eigen eisen blijkbaar.
Bedoel je niet christelijk/joodse/humanistisch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:24 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Als in: niet representatief voor onze christelijk/joodse denken. Maar goed, dat is meer een persoonlijke noot.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef Genverbrander het volgende:
Wat een rare TT.Dit is natuurlijk juist een enorme overwinning voor Wilders.
Ik denk dat precies dat is wat men wil, en dat het gezeik over de dubbele pas slechts een vals voorwendsel is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
NOGMAALS:
de situatie is niet dat beide bewindslieden die andere nationaliteit niet willen opgeven. Het is gewoon niet mogelijk om die nationaliteit op te geven
dit voorstel zou er voor zorgen dat er nooit een allochtoon in de regering komt.
quote:Kamervoorzitter Gerdi Verbeet (PvdA) greep in : `U verzoekt de Kamer in te stemmen met een motie waarin u van de Kamer vraagt de wet niet uit te voeren. Dat kan niet. Alle leden van deze Kamer hebben bovendien een eed afgelegd waarin zijn hebben uitgesproken dat zij alleen het belang van de Nederlandse staat dienen.’
Ik honderd keer voor jou hetzelfde tekstje kopiëren maar als jij er nooit op ingaat heeft dat weinig zin.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar nu het nog beargumenteren
Het voorstel van de PVV kon staatsrechtelijk helemaal niet zoals je zou kunnen weten, dan hoort een kamervoorzitter in te grijpen. Had Weisglas ook gedaan hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik snap genoeg van politiek om te weten dat een voorzitter een andere partij niet het woord hoort te ontnemen omdat ze om politiek inhoudelijke redenen het niet eens is met een partij.![]()
Ik heb ook een tweede nationaliteit. Op de dienstplicht na (die overigens eenvoudig was te pareren wegens oproeping in NL) kan ik mij niet een plicht heugen die mij achterna zat...quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef Labtech het volgende:
Nee, maar ze heeft met haar turkse nationaliteit wel rechten en verplichtingen jegens Turkije, die mogelijk kunnen botsen met het uitoefenen van haar beleid als staatssecretaris.
Dat mag. Hij kan natuurlijk een wetsvoorstel indienen als de wet hem niet bevalt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef gday het volgende:
Wilders heeft zijn eigen eisen blijkbaar.
willen de tegenstanders dan eens uitleggen waarom diezelfde eed niet voldoende is als het om belangenverstrengeling met het bedrijfsleven gaat? Daar is namelijk de "regeling inzake onverenigbare functies bewindspersonen" van toepassing.quote:Kamervoorzitter Gerdi Verbeet (PvdA) greep in : `U verzoekt de Kamer in te stemmen met een motie waarin u van de Kamer vraagt de wet niet uit te voeren. Dat kan niet. Alle leden van deze Kamer hebben bovendien een eed afgelegd waarin zijn hebben uitgesproken dat zij alleen het belang van de Nederlandse staat dienen.’
Het lijkt me duidelijk dat Albayrak haar mening aanpaste aan het officiële Turkse standpunt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Denk je dat het de overheid is die haar dat heeft verteld?
Niet als die groepen daardoor bevoordeeld kunnen worden.quote:Dus boeren mogen niet over boeren beslissen, Friezen niet over Friezen, vrouwen niet over vrouwen, Cohen niet over joden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |