abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:10:16 #246
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46576048
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

We hebben onze Fok feminist in de dop alweer gevonden volgens mij
Ik vind het pas walgelijk dat in Nederland moeders zoveel rechten hebben op de kinderen, die regels stammen nog af uit de tijd dat vaders alleen zondag het vlees kwamen snijden en moeders full time huismoeder waren
Even een hypothetisch geval:

vader en moeder zijn getrouwd en hebben kinderen en doen alles 50-50, of nee sterker nog vader doet 70% van het huishouden en de kinderen, moeder 30;
moeder ziet vader niet meer zitten en vind een nieuw leven spannender, ze wilt dus scheiden, zij krijgt de kinderen, het huis, de auto en als het even meezit ook nog eens de hond.
[..]

Het is ook volkomen onterecht dat hij zo doet, elke normale vent zou gezegd hebben: geeft niets hoor schatje iedereen maakt weleens een foutje, we gaan weer vrolijk verder alsof er niks gebeurd was
Dit heeft echt helemaal niks met feminisme van doen
Wat ik met denigrerend bedoel is dat Nick Charlie een slechte moeder noemt, een slechte vrouw, hij liet weinig van dr heel. Maar natuurlijk mag Nick zoiets zeggen, hij is immers een fantastische vader . Hij was niet eens in staat zn kind terug te krijgen, dat moest Jack voor 'm doen.

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46584344
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Ska-te het volgende:
Mwa ik vind Noud wel ok. Ik erger me mee aan Anita...jezus....gooi dat mens uit de serie of laat dr niet zo zeikirig overkomen.

Jack wordt de nieuwe Ludo. Ik weet het zeker!
En de kijkcijfers blijven maar dalen en dalen .
tvp!
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 07:35:27 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46584775
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 03:37 schreef Otmed het volgende:

[..]

En de kijkcijfers blijven maar dalen en dalen .
het niveau van de afleveringen ook.

het enige dat stijgt is de hoeveelheid reclame eromheen.
pi_46594908
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:

[..]

Dit heeft echt helemaal niks met feminisme van doen
Wat ik met denigrerend bedoel is dat Nick Charlie een slechte moeder noemt, een slechte vrouw, hij liet weinig van dr heel.
Het is toch allemaal waar wat hij zegt
quote:
Maar natuurlijk mag Nick zoiets zeggen, hij is immers een fantastische vader . Hij was niet eens in staat zn kind terug te krijgen, dat moest Jack voor 'm doen.
Het een sluit het ander niet uit, ze zijn beide te puberaal om een kind op te voeden, maar dat ging gelijk op tot Charlie vreemdging...
Een heer met stijl
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:01:45 #250
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_46595069
Ze zullen de verkrachting er wel weer bij halen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_46599938
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Frey het volgende:
Ze zullen de verkrachting er wel weer bij halen.
Wie een Sanders wil slaan, vindt altijd wel een stok

Barbara is trouwens weer ouderwets stinkend irritant, het enige wat ze kan zeggen is 'Valentijn moet daar weg' en 'je kunt toch echt beter scheiden hoor'

Beter voor Valentijn en Charlie? Totaal niet, als mevrouw Fischer er zelf maar beter van wordt
Een heer met stijl
pi_46600224
Barbara moet gewoon snel een kogel vangen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_46600295
btw ik zit te denken als ik ooit bodyguards nodig heb of een superman huur ik Morris en Ludo in net als bij de man van staal lijken kogels op ze afteketsen beiden nog springlevend als je van dicht bij geraakt bent.. Het is net super village.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46602208
Ik begin Barbara ook vreselijk te vinden. Anita vind ik trouwens een beetje overdreven wat betreft dat stereotype "lerares Engels".
tvp!
pi_46604736
wtf allemaal scenes van gister ?
Is dit een deja vu ofzo?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46604940
Go Ludo Go Ludo Go Ludo
Barb. gaat echt flippen maandag, ik hoop het zo.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:34:33 #257
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_46604948
barbara
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_46605043
Woei! Wat is Jack ineens mysterieus.
tvp!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:51:20 #259
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_46605474
Ik vond die reactie van Robert geniaal
pi_46605596
Barbara moet echt kappen met zeiken inderdaad. Stom huiswijf.

Goed van Ludo dat hij weer even liet zien dat hij ook nog medogenloos kan zijn. Maar dit keer voor een goede zaak. Perfect
pi_46605718
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef Ska-te het volgende:
Barbara moet echt kappen met zeiken inderdaad. Stom huiswijf.

Goed van Ludo dat hij weer even liet zien dat hij ook nog medogenloos kan zijn. Maar dit keer voor een goede zaak. Perfect
ja was leuk om te zien had ik niet verwacht meer.. in ieder geval nu nog niet..
pi_46607665
Ik zag allemaal scenes die ik al eerder had gezien toch of ben ik nou gek ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46608822
Hmz...ik heb alleenmaar nieuwe scenes gezien....
pi_46608919
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Ska-te het volgende:
Hmz...ik heb alleenmaar nieuwe scenes gezien....
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?
Dat was nu weer. En volgens mij die paar scens daarvoor ook.
En Bing die een baan aangeboden krigt had ik ook al gezien.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46610826
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?
Sinds wanneer kan Charlie autorijden eigenlijk?
Een heer met stijl
pi_46611728
quote:

[..]

Klopt, maar ze hadden al aardig wat voorstukjes laten zien van de vorige dag. Daar komt jouw flash-back vandaan.
pi_46615002
quote:

[..]

Je bent gewoon heel erg in de war.
tvp!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 02:12:23 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_46615261
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
Woei! Wat is Jack ineens mysterieus.
Ja hij had het eerst over wapens en dan mag Bing de tent runnen en dan gaat 'ie aan de telefoon ergens mee akkoord. ik kreeg het idee dat 'ie Bing wil naaien ofzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_46615655
Nee, ik denk dat het wat heel anders is. Hij heeft een baan aangenomen ofzo? Toen hij Bing eigenaar van Teluma had gemaakt, belde hij snel naar iemand en zei hij "Ik ben eruit. Ik doe het."
tvp!
pi_46617855
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hij had het eerst over wapens en dan mag Bing de tent runnen en dan gaat 'ie aan de telefoon ergens mee akkoord. ik kreeg het idee dat 'ie Bing wil naaien ofzo.
Dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een verhaallijn die uitmondt in de zomercliffhanger.

Flashforward...
Jack gebruikt Teluma (en Bing) als dekmantel voor z'n illegale wapenhandel. Op een gegeven moment krijgt Aydin hier lucht van en gebruikt Bing als spion. Als Bing weigert om mee te werken aan het onderzoek wordt hij gechanteerd met z'n strafblad. Bing gaat na een claustrofobische aanval toch akkoord. Ivan Petrovic, de zakenpartner van Jack (een Balkanboef met psychopatische trekjes) vertrouwt Bing niet.

Tijdens het 'Crime Night' themafeest loopt het gruwelijk uit de hand. De handlangers van Petrovic dringen gewapend en wel Teluma binnen om Bing te liquideren. Bing bevindt zich in de keuken en hij is niet alleen... Ook Sjors, Charlie, Nick en een krijsende Valentijn bevinden zich in de ruimte. We horen een kogelregen... Wie zal de liquidatie overleven? Of komt Aydin toch nog op tijd in actie?
pi_46618526
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een verhaallijn die uitmondt in de zomercliffhanger.

Flashforward...
Jack gebruikt Teluma (en Bing) als dekmantel voor z'n illegale wapenhandel. Op een gegeven moment krijgt Aydin hier lucht van en gebruikt Bing als spion. Als Bing weigert om mee te werken aan het onderzoek wordt hij gechanteerd met z'n strafblad. Bing gaat na een claustrofobische aanval toch akkoord. Ivan Petrovic, de zakenpartner van Jack (een Balkanboef met psychopatische trekjes) vertrouwt Bing niet.

Tijdens het 'Crime Night' themafeest loopt het gruwelijk uit de hand. De handlangers van Petrovic dringen gewapend en wel Teluma binnen om Bing te liquideren. Bing bevindt zich in de keuken en hij is niet alleen... Ook Sjors, Charlie, Nick en een krijsende Valentijn bevinden zich in de ruimte. We horen een kogelregen... Wie zal de liquidatie overleven? Of komt Aydin toch nog op tijd in actie?
Hahaha I'm impressed
pi_46618530
Met deze schrijvers
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46619046
Klinkt tof.
tvp!
pi_46623889
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik denk dat het wat heel anders is. Hij heeft een baan aangenomen ofzo? Toen hij Bing eigenaar van Teluma had gemaakt, belde hij snel naar iemand en zei hij "Ik ben eruit. Ik doe het."
Bing is geen eigenaar, maar manager van Teluma gemaakt, net als in de tijd van Stefano, toen was hij eigenaar en Martine de manager (een tijdje)
Een heer met stijl
pi_46623961
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bing is geen eigenaar, maar manager van Teluma gemaakt, net als in de tijd van Stefano, toen was hij eigenaar en Martine de manager (een tijdje)
Oh ...
tvp!
pi_46624071
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:56 schreef Otmed het volgende:

[..]

Oh ...
Een groot verschil hoor, anders zou Bing ineens wel erg machtig worden, ik vind Bing trouwens ook met de dag zeikeriger en vooral dommer worden.
Vooral al hij zijn zin niet krijgt kermt hij als een klein kind dat geen snoepje krijgt en als hij wel zijn zin krijgt lacht hij net zo onnozel als een klein kind dat een ijsje krijgt
Een heer met stijl
pi_46624623
Dat hij altijd zo'n "Ik moet poepen" hoofd trekt, is gewoon de schuld van GTST. Is hij ooit in ook maar één scene naar de plee gegaan?
tvp!
pi_46625594
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef Otmed het volgende:
Dat hij altijd zo'n "Ik moet poepen" hoofd trekt, is gewoon de schuld van GTST. Is hij ooit in ook maar één scene naar de plee gegaan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:42:23 #279
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_46627116
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef Otmed het volgende:
Prachtige omschrijving, zo kijkt hij inderdaad, bedacht ik me ook al deze week.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:34:50 #280
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_46628745

Die kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')