Dit heeft echt helemaal niks met feminisme van doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
We hebben onze Fok feminist in de dop alweer gevonden volgens mij![]()
Ik vind het pas walgelijk dat in Nederland moeders zoveel rechten hebben op de kinderen, die regels stammen nog af uit de tijd dat vaders alleen zondag het vlees kwamen snijden en moeders full time huismoeder waren![]()
Even een hypothetisch geval:
vader en moeder zijn getrouwd en hebben kinderen en doen alles 50-50, of nee sterker nog vader doet 70% van het huishouden en de kinderen, moeder 30;
moeder ziet vader niet meer zitten en vind een nieuw leven spannender, ze wilt dus scheiden, zij krijgt de kinderen, het huis, de auto en als het even meezit ook nog eens de hond.
[..]
Het is ook volkomen onterecht dat hij zo doet, elke normale vent zou gezegd hebben: geeft niets hoor schatje iedereen maakt weleens een foutje, we gaan weer vrolijk verder alsof er niks gebeurd was![]()
![]()
En de kijkcijfers blijven maar dalen en dalenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Ska-te het volgende:
Mwa ik vind Noud wel ok. Ik erger me mee aan Anita...jezus....gooi dat mens uit de serie of laat dr niet zo zeikirig overkomen.
Jack wordt de nieuwe Ludo. Ik weet het zeker!
het niveau van de afleveringen ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:37 schreef Otmed het volgende:
[..]
En de kijkcijfers blijven maar dalen en dalen.
Het is toch allemaal waar wat hij zegtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niks met feminisme van doen![]()
Wat ik met denigrerend bedoel is dat Nick Charlie een slechte moeder noemt, een slechte vrouw, hij liet weinig van dr heel.
Het een sluit het ander niet uit, ze zijn beide te puberaal om een kind op te voeden, maar dat ging gelijk op tot Charlie vreemdging...quote:Maar natuurlijk mag Nick zoiets zeggen, hij is immers een fantastische vader. Hij was niet eens in staat zn kind terug te krijgen, dat moest Jack voor 'm doen.
Wie een Sanders wil slaan, vindt altijd wel een stokquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Frey het volgende:
Ze zullen de verkrachting er wel weer bij halen.
ja was leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef Ska-te het volgende:
Barbara moet echt kappen met zeiken inderdaad. Stom huiswijf.
Goed van Ludo dat hij weer even liet zien dat hij ook nog medogenloos kan zijn. Maar dit keer voor een goede zaak. Perfect
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Ska-te het volgende:
Hmz...ik heb alleenmaar nieuwe scenes gezien....
Sinds wanneer kan Charlie autorijden eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?
Klopt, maar ze hadden al aardig wat voorstukjes laten zien van de vorige dag. Daar komt jouw flash-back vandaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?
Dat was nu weer. En volgens mij die paar scens daarvoor ook.
En Bing die een baan aangeboden krigt had ik ook al gezien.
Je bent gewoon heel erg in de war.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was nu weer. En volgens mij die paar scens daarvoor ook.
En Bing die een baan aangeboden krigt had ik ook al gezien.
Ja hij had het eerst over wapens en dan mag Bing de tent runnen en dan gaat 'ie aan de telefoon ergens mee akkoord. ik kreeg het idee dat 'ie Bing wil naaien ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
Woei! Wat is Jack ineens mysterieus.
Dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een verhaallijn die uitmondt in de zomercliffhanger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hij had het eerst over wapens en dan mag Bing de tent runnen en dan gaat 'ie aan de telefoon ergens mee akkoord. ik kreeg het idee dat 'ie Bing wil naaien ofzo.
Hahaha I'm impressedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een verhaallijn die uitmondt in de zomercliffhanger.
Flashforward...
Jack gebruikt Teluma (en Bing) als dekmantel voor z'n illegale wapenhandel. Op een gegeven moment krijgt Aydin hier lucht van en gebruikt Bing als spion. Als Bing weigert om mee te werken aan het onderzoek wordt hij gechanteerd met z'n strafblad. Bing gaat na een claustrofobische aanval toch akkoord. Ivan Petrovic, de zakenpartner van Jack (een Balkanboef met psychopatische trekjes) vertrouwt Bing niet.
Tijdens het 'Crime Night' themafeest loopt het gruwelijk uit de hand. De handlangers van Petrovic dringen gewapend en wel Teluma binnen om Bing te liquideren. Bing bevindt zich in de keuken en hij is niet alleen... Ook Sjors, Charlie, Nick en een krijsende Valentijn bevinden zich in de ruimte. We horen een kogelregen... Wie zal de liquidatie overleven? Of komt Aydin toch nog op tijd in actie?
Bing is geen eigenaar, maar manager van Teluma gemaakt, net als in de tijd van Stefano, toen was hij eigenaar en Martine de manager (een tijdje)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik denk dat het wat heel anders is. Hij heeft een baan aangenomen ofzo? Toen hij Bing eigenaar van Teluma had gemaakt, belde hij snel naar iemand en zei hij "Ik ben eruit. Ik doe het."
Ohquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing is geen eigenaar, maar manager van Teluma gemaakt, net als in de tijd van Stefano, toen was hij eigenaar en Martine de manager (een tijdje)![]()
Een groot verschil hoor, anders zou Bing ineens wel erg machtig worden, ik vind Bing trouwens ook met de dag zeikeriger en vooral dommer worden.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef Otmed het volgende:
Dat hij altijd zo'n "Ik moet poepen" hoofd trekt, is gewoon de schuld van GTST. Is hij ooit in ook maar één scene naar de plee gegaan?
Prachtige omschrijving, zo kijkt hij inderdaad, bedacht ik me ook al deze week.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef Otmed het volgende:
Dat hij altijd zo'n "Ik moet poepen" hoofd trekt, is gewoon de schuld van GTST. Is hij ooit in ook maar één scene naar de plee gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |