Wie een Sanders wil slaan, vindt altijd wel een stokquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Frey het volgende:
Ze zullen de verkrachting er wel weer bij halen.
ja was leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:55 schreef Ska-te het volgende:
Barbara moet echt kappen met zeiken inderdaad. Stom huiswijf.
Goed van Ludo dat hij weer even liet zien dat hij ook nog medogenloos kan zijn. Maar dit keer voor een goede zaak. Perfect
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Ska-te het volgende:
Hmz...ik heb alleenmaar nieuwe scenes gezien....
Sinds wanneer kan Charlie autorijden eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?
Klopt, maar ze hadden al aardig wat voorstukjes laten zien van de vorige dag. Daar komt jouw flash-back vandaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat met Barbara en Charlie bij de auto van nick was toch de clifhanger van gister?
Dat was nu weer. En volgens mij die paar scens daarvoor ook.
En Bing die een baan aangeboden krigt had ik ook al gezien.
Je bent gewoon heel erg in de war.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was nu weer. En volgens mij die paar scens daarvoor ook.
En Bing die een baan aangeboden krigt had ik ook al gezien.
Ja hij had het eerst over wapens en dan mag Bing de tent runnen en dan gaat 'ie aan de telefoon ergens mee akkoord. ik kreeg het idee dat 'ie Bing wil naaien ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Otmed het volgende:
Woei! Wat is Jack ineens mysterieus.
Dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een verhaallijn die uitmondt in de zomercliffhanger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hij had het eerst over wapens en dan mag Bing de tent runnen en dan gaat 'ie aan de telefoon ergens mee akkoord. ik kreeg het idee dat 'ie Bing wil naaien ofzo.
Hahaha I'm impressedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een verhaallijn die uitmondt in de zomercliffhanger.
Flashforward...
Jack gebruikt Teluma (en Bing) als dekmantel voor z'n illegale wapenhandel. Op een gegeven moment krijgt Aydin hier lucht van en gebruikt Bing als spion. Als Bing weigert om mee te werken aan het onderzoek wordt hij gechanteerd met z'n strafblad. Bing gaat na een claustrofobische aanval toch akkoord. Ivan Petrovic, de zakenpartner van Jack (een Balkanboef met psychopatische trekjes) vertrouwt Bing niet.
Tijdens het 'Crime Night' themafeest loopt het gruwelijk uit de hand. De handlangers van Petrovic dringen gewapend en wel Teluma binnen om Bing te liquideren. Bing bevindt zich in de keuken en hij is niet alleen... Ook Sjors, Charlie, Nick en een krijsende Valentijn bevinden zich in de ruimte. We horen een kogelregen... Wie zal de liquidatie overleven? Of komt Aydin toch nog op tijd in actie?
Bing is geen eigenaar, maar manager van Teluma gemaakt, net als in de tijd van Stefano, toen was hij eigenaar en Martine de manager (een tijdje)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik denk dat het wat heel anders is. Hij heeft een baan aangenomen ofzo? Toen hij Bing eigenaar van Teluma had gemaakt, belde hij snel naar iemand en zei hij "Ik ben eruit. Ik doe het."
Ohquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing is geen eigenaar, maar manager van Teluma gemaakt, net als in de tijd van Stefano, toen was hij eigenaar en Martine de manager (een tijdje)![]()
Een groot verschil hoor, anders zou Bing ineens wel erg machtig worden, ik vind Bing trouwens ook met de dag zeikeriger en vooral dommer worden.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef Otmed het volgende:
Dat hij altijd zo'n "Ik moet poepen" hoofd trekt, is gewoon de schuld van GTST. Is hij ooit in ook maar één scene naar de plee gegaan?
Prachtige omschrijving, zo kijkt hij inderdaad, bedacht ik me ook al deze week.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:22 schreef Otmed het volgende:
Dat hij altijd zo'n "Ik moet poepen" hoofd trekt, is gewoon de schuld van GTST. Is hij ooit in ook maar één scene naar de plee gegaan?
En dat terwijl ze zo graag wilde dat Charlie Valentijn terugkreegquote:
Ludo is de held en niet heilige Barbaraquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En dat terwijl ze zo graag wilde dat Charlie Valentijn terugkreegTis ook nooit goed bij Barbara
Ludo... van Etterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Frey het volgende:
Ludo is de held en niet heilige Barbara![]()
Een etter is meer iemand die een grote mond heeft, maar eigenlijk een zielige loser is, zoals Rien Hogendoorn en Nick Sandersquote:
Niet mee eens, ik vond het altijd wel een grappige man, die me elke verhaallijn wel wat te doen had.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef BettyR het volgende:
Alsof Harmsen zelf wat toevoegde aan de serie. Eerder misschien wel, maar de afgelopen paar seizoenen heb ik me vooral aan hem geergerd.
Ook een veelgehoorde klacht waar ik me maar niet in kan vinden, vooral Fos vind ik wel tof, Florien ook en in tegenstelling tot velen Noud ook wel, alleen Nina is gewoon een beetje te drammerig, maar kan er ook wel mee door.quote:Dat het niveau terugloopt is natuurlijk duidelijk, wat imo vooral ligt aan de overdosis jongeren in de serie.
Eens, een enge ziekte ofzo waardoor haar stembanden voorgoed beschadigd raken en ze dus niet meer kan praten/zeuren.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vooral Barbara is nu het castlid waar ze in mijn optiek echt iets fataals mee moeten uithalen![]()
Dat wordt wat als ze ooit eens 112 moet bellenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens, een enge ziekte ofzo waardoor haar stembanden voorgoed beschadigd raken en ze dus niet meer kan praten/zeuren.![]()
Een geheime missie met Tim.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:40 schreef suus21 het volgende:
jack gaat gewoon weer iets doen wat ie voorheen ook deed, iets met de commando's toch?
Inderdaad, Fos, Florien en Noud vind ik ook wel cool. Nina moet wat minder het verwende nest spelen, maarja dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ook een veelgehoorde klacht waar ik me maar niet in kan vinden, vooral Fos vind ik wel tof, Florien ook en in tegenstelling tot velen Noud ook wel, alleen Nina is gewoon een beetje te drammerig, maar kan er ook wel mee door.
Vooral Barbara is nu het castlid waar ze in mijn optiek echt iets fataals mee moeten uithalen![]()
Ik zeg Nick en Sjors worden een nieuw koppel Barbera gaat verhaal halen, omdat Nick zijn afspraken met Charlie niet nakomt ( Charlie woont bij Jack nu )quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Inderdaad, Fos, Florien en Noud vind ik ook wel cool. Nina moet wat minder het verwende nest spelen, maarja dat hoort er nou eenmaal bij.
Barbara en Anita mogen van mij wel weg. Dat gezeik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |