Oh als we zo gaan beginnen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb trouwens ook gemist dat het opeens weer dag was.
Nina en Fos zaten bij Nina op de kamer Ludo komt binnen en Fos verstopt zich onder het bed en opeens is het weer dag ?
Ludo was geweldig: "Edelweiss, Edelweiss..."quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is wel begonnen met zingen inderdaad![]()
En Fossieboy heeft wel lef moet ik zeggen![]()
Wat hadden ze dan moeten doen, een overzicht van huize Sanders geven van buitenaf waarin je de zon op zou zie komen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef Otmed het volgende:
Nee. Nina zei nog: "Wil je blijven slapen?" en de volgende dag kwamen ze uit haar kamer en toen was het ochtend ja.
Wat dacht je er dan van dat er negen van de tien keer het bestelde eten of drinken niet wordt genuttigd of wordt betaald? Iemand neemt een koffie en loopt na een minuut zomaar weg....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook altijd zo blöt als ze iets afspreken ; 'vanavond, Rozenboom, diner voor twee?' 'Graag, tot vanavond'
Euhh, tijd ofzo?
gaat hij er nou ook echt helemaal uit dan?? (ik hoop het zo)quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef DaMart het volgende:
Dag Noud!
En om in de clichés te blijven: opgerot staat netjes!
Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef fresta het volgende:
[..]
gaat hij er nou ook echt helemaal uit dan?? (ik hoop het zo)
En jij herinnert je dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Shirley het volgende:
Nee, ik denk toch echt dat Noud terugkomt.Helaas..
Enne..over dat naar de wc gaan, vorige week ofzo zag je in huize Fisher dat Robert van de wc afkwam...je hoorde het geluid van een wc die doorgetrokken werd. Dus ze schijten ook in Meerdijk!
Hehe, ja idd. Of dat ze überhaupt zowat alle maaltijden en dingen uit nuttigen, alsof die kinderen zoveel geld hebben dat ze ieder vrij uurtje van de dag in de sapoasequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wat dacht je er dan van dat er negen van de tien keer het bestelde eten of drinken niet wordt genuttigd of wordt betaald? Iemand neemt een koffie en loopt na een minuut zomaar weg....
Nou, normaliter dus niet. Maar omdat het zó opviel dat er van een wc gebruik werd gemaakt, heb ik het onbewust opgeslagen. Maar goed, als ik er dus te lang over nadenk krijg ik mental images over een Robert die z'n aars afveegt.quote:
voglens mij viel het vooral op, omdat je hem (toen je de wc nog doorgetrokken hoorde worden) met een telefoon in zijn hand, druk bellend zag lopen. alsof hij dus op de wc al had zitten bellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, normaliter dus niet. Maar omdat het zó opviel dat er van een wc gebruik werd gemaakt, heb ik het onbewust opgeslagen. Maar goed, als ik er dus te lang over nadenk krijg ik mental images over een Robert die z'n aars afveegt.
Ah, jij hebt het ook gezien!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
voglens mij viel het vooral op, omdat je hem (toen je de wc nog doorgetrokken hoorde worden) met een telefoon in zijn hand, druk bellend zag lopen. alsof hij dus op de wc al had zitten bellen
Goed punt. Ik ga ook wel vaker na lessen even wat eten, maar als ik dat elke dag zou doen was ik snel een hoop geld kwijt. Net alsof Florien of Fos dat zomaar kunnen uitgeven. hebben ze überhaupt een bijbaantje of dergelijke?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hehe, ja idd. Of dat ze überhaupt zowat alle maaltijden en dingen uit nuttigen, alsof die kinderen zoveel geld hebben dat ze ieder vrij uurtje van de dag in de sapoasekunnen gaan zitten
Waar is trouwens die scooter van Fos gebleven?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef heaven7 het volgende:
Die 2 niet dacht ik. Ja of Florien heeft een halve blauwe maandag bij die sapoase gewerkt? Of was het bij de Koning?
Dat was wel een hele zielige verhaallijn ja. Dat meisje waar hij zo hopeloos verliefd op was zien we niet meer en nu is hij weer gewoon op Nina. Bovendien is die scooter nergens meer te zien. Dat hele gebeuren was puur om hem die 3000 euro van zijn bankrekening af te laten halen, zodat Lidwien hem in de tang had. Eén van de meest zielige verhaallijnen ooit; dat illegaal kopieëren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar is trouwens die scooter van Fos gebleven?
Laatst bij Nina in de fietsenstalling had hij gewoon weer een fiets....
Wil de Smet is niet beschikbaar voor opnames...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:48 schreef Chryzis het volgende:
Wil de Smet moet een vaste rol krijgen!![]()
Bij beiden. En Sjors werkt opeens in de rose garden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef heaven7 het volgende:
Die 2 niet dacht ik. Ja of Florien heeft een halve blauwe maandag bij die sapoase gewerkt? Of was het bij de Koning?
Hij is zijn vader.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef BettyR het volgende:
Echt ongelooflijk dat Charlie zich zo aan de kant laat zetten door Nick als het om Valentijn gaat. Ze is zijn moeder, pak dat jongetje toch gewoon op en neem hem mee.
Ja, maar Nick is de godganse dag aan het werk. Die heeft nauwelijks tijd om vader te zijn.quote:
Tot er een uitspraak is hebben ze wat mij betreft evenveel rechtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja, maar Nick is de godganse dag aan het werk. Die heeft nauwelijks tijd om vader te zijn.
Dat was wel grappig ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef BettyR het volgende:
'Ik ga niet toekijken hoe jij Charlie de afgrond induwt'
'De afgrond? Ik heb haar juist tot grote hoogten gebracht!
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Had Jack het nou over wapens?
Dat weet je in GTST maar nooit. Ik geloof er geen bal van dat Nick de vader is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
Hij is zijn vader.
De schrijvers proberen Jacks softe imago weg te poetsen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja.
Hou op zeg, ik krijg spontaan een prenatale depressie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef BettyR het volgende:
Nick zei trouwens dat Charlie wel een nieuwe baby kon maken.
Die is vast al in de maak denk ik.
Geen idee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers proberen Jacks softe imago weg te poetsen.![]()
We hebben onze Fok feminist in de dop alweer gevonden volgens mijquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja, maar Nick is de godganse dag aan het werk. Die heeft nauwelijks tijd om vader te zijn.
Het is ook volkomen onterecht dat hij zo doet, elke normale vent zou gezegd hebben: geeft niets hoor schatje iedereen maakt weleens een foutje, we gaan weer vrolijk verder alsof er niks gebeurd wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:29 schreef BettyR het volgende:
Ah, dit is echt walgelijk. Hoe denigrerend Nick doet.
Dit heeft echt helemaal niks met feminisme van doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
We hebben onze Fok feminist in de dop alweer gevonden volgens mij![]()
Ik vind het pas walgelijk dat in Nederland moeders zoveel rechten hebben op de kinderen, die regels stammen nog af uit de tijd dat vaders alleen zondag het vlees kwamen snijden en moeders full time huismoeder waren![]()
Even een hypothetisch geval:
vader en moeder zijn getrouwd en hebben kinderen en doen alles 50-50, of nee sterker nog vader doet 70% van het huishouden en de kinderen, moeder 30;
moeder ziet vader niet meer zitten en vind een nieuw leven spannender, ze wilt dus scheiden, zij krijgt de kinderen, het huis, de auto en als het even meezit ook nog eens de hond.
[..]
Het is ook volkomen onterecht dat hij zo doet, elke normale vent zou gezegd hebben: geeft niets hoor schatje iedereen maakt weleens een foutje, we gaan weer vrolijk verder alsof er niks gebeurd was![]()
![]()
En de kijkcijfers blijven maar dalen en dalenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Ska-te het volgende:
Mwa ik vind Noud wel ok. Ik erger me mee aan Anita...jezus....gooi dat mens uit de serie of laat dr niet zo zeikirig overkomen.
Jack wordt de nieuwe Ludo. Ik weet het zeker!
het niveau van de afleveringen ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:37 schreef Otmed het volgende:
[..]
En de kijkcijfers blijven maar dalen en dalen.
Het is toch allemaal waar wat hij zegtquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef BettyR het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niks met feminisme van doen![]()
Wat ik met denigrerend bedoel is dat Nick Charlie een slechte moeder noemt, een slechte vrouw, hij liet weinig van dr heel.
Het een sluit het ander niet uit, ze zijn beide te puberaal om een kind op te voeden, maar dat ging gelijk op tot Charlie vreemdging...quote:Maar natuurlijk mag Nick zoiets zeggen, hij is immers een fantastische vader. Hij was niet eens in staat zn kind terug te krijgen, dat moest Jack voor 'm doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |