We hebben altijd nog Nina, Charlie en Noud om ons aan te irriteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind Ludo eigenlijk wel heel fijn zo.Daarvoor irriteerde ik me zooooo aan hem.
Ik zie het anders, volgens mij wil Ludo nu wel, maar weet hij niet hoe, bepaalde ongangsvormen heeft hij nooit geleerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Zoveel anders is Ludo dus ook niet. Hij gaat het pas goed maken met mensen als hij er zelf baat bij heeft (trouwen met Janine). Ook heerlijk fout dat hij met een cheque aan komt zetten. Ik ben benieuwd wanneer we Ludo inderdaad bejaarden zien wassen....
Precies. Ik vind hem wel te pruimen zo moet ik zeggen/.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie het anders, volgens mij wil Ludo nu wel, maar weet hij niet hoe, bepaalde ongangsvormen heeft hij nooit geleerd.
Je kunt het beschouwen als Ludo's blinde vlek, sommige conflicten tussen Stefano en hem gingen hier ook over, Ludo bedoeld het in principe goed, maar doet het op zo een typisch-onnozele Ludo manier![]()
GTST is nou eenmaal een kneuzenkermis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef suus21 het volgende:
die cocktailparty van bing; lachwekkend, en die muziek![]()
Heb je het gisteren gezien dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
GTST is nou eenmaal een kneuzenkermis.
Goed punt, daar had ik niet meer aan gedacht. Het is inderdaad zo dat Ludo nog nooit erg subtiel is geweest. Ik ben benieuwd hoe hij het met de anderen goed gaat proberen te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie het anders, volgens mij wil Ludo nu wel, maar weet hij niet hoe, bepaalde ongangsvormen heeft hij nooit geleerd.
Je kunt het beschouwen als Ludo's blinde vlek, sommige conflicten tussen Stefano en hem gingen hier ook over, Ludo bedoeld het in principe goed, maar doet het op zo een typisch-onnozele Ludo manier![]()
Daarvoor hoef je de tv niet eens aan te zetten.quote:
Hij is wel begonnen met zingen inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Goed punt, daar had ik niet meer aan gedacht. Het is inderdaad zo dat Ludo nog nooit erg subtiel is geweest. Ik ben benieuwd hoe hij het met de anderen goed gaat proberen te maken.
Deze hele verhaallijn doet me overigens aan een aflevering van South Park denken, waarin Cartman denkt dat hij dood is en dan zijn leven gaat beteren. Nu nog afwachten wanneer Ludo begint te zingen: "make... make it right! I'm gonna make it right!"
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef Chryzis het volgende:
De Noudste gaat weg. Opgeruimd staat netjes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef Otmed het volgende:
[..]Oeeeeeh.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was ze teveel moeite om die overgang te creeëren denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik hoop het zeg, dat ze daar een 'spannend' einde van maken
En
Rikkie die Dennis ineens mag?Heb ik iets gemist?
Inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niet weet of Ludo een grapje maakte toen hij zei dat Fos niet goed genoeg is voor zijn dochter![]()
Noud dusquote:
Het ligt dus niet eens aan mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het was ze teveel moeite om die overgang te creeëren denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |