Nou ja, je zag er wel wegrijden met haar rolstoel de horizon in zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:35 schreef ryangozer het volgende:
Ik treur nog altijd om het moment dat de "echte" charlie eruit ging...
werd notebene nieteens verteld, nee hoor, ineens ziet charlie er heeel anders uit![]()
En Bing "Ik moet schijten" Mauricius.quote:
Toch nietquote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht dat hij eruit ging?![]()
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik wordt nu al gek van Ludo de nieuwe Jezus.
Klopt en Miyagi uit de film karate kid heet trouwens 'Mister' van zijn voornaamquote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
Aydin heet toch Rechercheur van z'n voornaam?
Ik ben benieuwd of z'n goede voornemens de zomercliff overleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held worden![]()
Ik zou het pas echt stom vinden als hij nu weer zo slecht wordt als vanaf vorig jaar deze tijd, daarvoor vond ik het wel meevallen, maar ongeveer na die Amulet-lijn deed Ludo iets wat hij nog nooit eerder had gedaan: ' namelijk mensen naaien die hem nog nooit kwaad gedaan hebben' (familie Alberts, Morris, Bing, Nick, enz).quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of z'n goede voornemens de zomercliff overleven.![]()
Het verklaart in ieder geval de inhoud van je postsquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef pberends het volgende:
Ik heb even 10 seconden op de achtergrond GTST gehoord, Nina stond weer te krijsen. Wat ben ik blij dat ik de serie niet meer kijk zeg.
Mij bevalt het ook wel. Hij is anders, maar wel nog met de Ludo trekjes. Hij draagt dezelfde kleren, praat hetzelfde en is geen compleet watje geworden. Hij heeft gewoon een andere kijk op de zaken nu. Het spreekt me wel aan eigenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held worden![]()
Klopt het is iemand die nog steeds voor zichzelf op kan komen en iemand kan zeggen waar het op staat, alleen toont hij zich nu een stuk menselijker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:25 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mij bevalt het ook wel. Hij is anders, maar wel nog met de Ludo trekjes. Hij draagt dezelfde kleren, praat hetzelfde en is geen compleet watje geworden. Hij heeft gewoon een andere kijk op de zaken nu. Het spreekt me wel aan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |