abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46457798
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:35 schreef ryangozer het volgende:
Ik treur nog altijd om het moment dat de "echte" charlie eruit ging...
werd notebene nieteens verteld, nee hoor, ineens ziet charlie er heeel anders uit
Nou ja, je zag er wel wegrijden met haar rolstoel de horizon in zeg maar.

Van mij mogen eruit;

Barbara, Dorothea, Noud, Dennis, Anita (die vroeger tof was, maar al langzaam veranderde in een zeikerd voor ze wegging en dat nu x10 is).

Terug zouden mogen:

De broer van Ludo (was echt lachen), meneer Harmsen , Bowien, psycho's zoals nep-John.

Ze moeten idd maar eens een lekkere vent erin doen voor alle potentiele tienerfans. Zelfde misschien in mindere mate voor de jongens een mooi meisje, want die zijn minder de doelgroep van de soap denk ik.
pi_46460577
Ze hebben in GTST weinig in de groep van 20 tot 25 jaar, zoals in ONM. Of ze zijn ouder, of het zijn kiddo's zoals Fos en Bouster.
pi_46463078
Hunk Joris Putman
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_46463190
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef Beach het volgende:
Hunk Joris Putman
En Bing "Ik moet schijten" Mauricius.
pi_46463666
Oja, het is vandaag maandag . Ben helemaal in de war door de vakantie.
tvp!
pi_46463670
Wacht, het is toch wel maandag?
tvp!
pi_46463762
Mohammed Aydin
Joris Putman heeft de serie pas net verlaten, maar GTST heeft nu alweer een nieuw castlid weten te strikken. Vanaf vandaag maakt Waldi Benmbarek namelijk deel uit van de vaste cast. Zijn gastrol als rechercheur Aydin is uitgegroeid tot een vaste rol. Binnekort zal blijken dat Aydin al een hoop heeft meegemaakt in zijn leven. Zo komen de kijkers onder andere te weten dat Mohammed Aydin al een echtscheiding achter de rug heeft en zelfs al vader is..

Zo groeide Mohammed op in een multicultureel gezin. Zijn moeder Samira is namelijk van Marokkaanse afkomst, terwijl zijn vader afkomstig is uit Turkije. Al jong ging Mohammed het huis uit en begon hij een relatie met een beeldschone vrouw. Samen kregen ze een zoontje; Tarik. Hoewel Mohammed erg veel om zijn zoontje geeft, besloot hij zijn gezin in de steek te laten om er met Chantal vandoor te gaan. De twee stapten in het huwelijksbootje en kregen samen twee kinderen, Patrick en Jody. De relatie tussen Chantal en Mohammed strandt echter, tot groot ongenoegen van Mohammed, als blijkt dat hun levensstylen té verschillend is. De twee besluiten ieder hun eigen weg te gaan en Mohammed stort zich volledig op zijn werk als rechercheur. Na jaren als vrijgezel door het leven te zijn gegaan begint hij halsoverkop een relatie met de bitchy Dian Alberts. De twee zijn zielsgelukkig met elkaar, alleen vader Jef ziet hun relatie niet zo zitten. Hoe zal dit gaan aflopen?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 19 februari 2007 @ 18:16:42 #133
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46464023
Ik dacht dat hij eruit ging?
pi_46464111
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht dat hij eruit ging?
Toch niet

Ik vind het wel tof ze laten gast rollen weer uitgroeien tot vaste rollen inplaats van dat een nieuwe vaste rol of met kerst of met het begin van het nieuwe siezoen opduikt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46468807
Komt er echt een voogdijzaak?
pi_46469079
Aydin heet toch Rechercheur van z'n voornaam?
pi_46469349
Barbara 'je bent pas een jaar getrouwd' alsof het daarna wel goed is
Een heer met stijl
pi_46469444
Ik wordt nu al gek van Ludo de nieuwe Jezus.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46469742
Oké, ja dus
pi_46469972
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Ik wordt nu al gek van Ludo de nieuwe Jezus.
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held worden
Een heer met stijl
pi_46470038
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
Aydin heet toch Rechercheur van z'n voornaam?
Klopt en Miyagi uit de film karate kid heet trouwens 'Mister' van zijn voornaam
Een heer met stijl
pi_46470634
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held worden
Ik ben benieuwd of z'n goede voornemens de zomercliff overleven.
pi_46471321
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of z'n goede voornemens de zomercliff overleven.
Ik zou het pas echt stom vinden als hij nu weer zo slecht wordt als vanaf vorig jaar deze tijd, daarvoor vond ik het wel meevallen, maar ongeveer na die Amulet-lijn deed Ludo iets wat hij nog nooit eerder had gedaan: ' namelijk mensen naaien die hem nog nooit kwaad gedaan hebben' (familie Alberts, Morris, Bing, Nick, enz).
Zo hoeft hij van mij nooit meer te worden, dat was ook niet leuk om naar te kijken
Een heer met stijl
pi_46472077
Ik heb even 10 seconden op de achtergrond GTST gehoord, Nina stond weer te krijsen . Wat ben ik blij dat ik de serie niet meer kijk zeg.
pi_46472222
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef pberends het volgende:
Ik heb even 10 seconden op de achtergrond GTST gehoord, Nina stond weer te krijsen . Wat ben ik blij dat ik de serie niet meer kijk zeg.
Het verklaart in ieder geval de inhoud van je posts
Een heer met stijl
pi_46473753
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_46476787
aydin een vaste rol? die gast speelt zooo slecht.., alsof hij alles opleest :/
pi_46481342
Gatverdamme, niet weer een voogdij-lijntje
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:25:02 #149
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_46491536
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mij bevalt het ook wel. Hij is anders, maar wel nog met de Ludo trekjes. Hij draagt dezelfde kleren, praat hetzelfde en is geen compleet watje geworden. Hij heeft gewoon een andere kijk op de zaken nu. Het spreekt me wel aan eigenlijk.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_46493141
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:25 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Mij bevalt het ook wel. Hij is anders, maar wel nog met de Ludo trekjes. Hij draagt dezelfde kleren, praat hetzelfde en is geen compleet watje geworden. Hij heeft gewoon een andere kijk op de zaken nu. Het spreekt me wel aan eigenlijk.
Klopt het is iemand die nog steeds voor zichzelf op kan komen en iemand kan zeggen waar het op staat, alleen toont hij zich nu een stuk menselijker.
Ook dat stuk over Nick en Charlie, vroeger zou hij een opmerking hebben gemaakt zoals 'zorg er wel voor dat dat gedoe met die vrouw van je geen invloed heeft op Sanders Inc' , terwijl hij nu oprecht met Charlie en Nick begaan leek
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')