Klopt en Miyagi uit de film karate kid heet trouwens 'Mister' van zijn voornaamquote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
Aydin heet toch Rechercheur van z'n voornaam?
Ik ben benieuwd of z'n goede voornemens de zomercliff overleven.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held worden![]()
Ik zou het pas echt stom vinden als hij nu weer zo slecht wordt als vanaf vorig jaar deze tijd, daarvoor vond ik het wel meevallen, maar ongeveer na die Amulet-lijn deed Ludo iets wat hij nog nooit eerder had gedaan: ' namelijk mensen naaien die hem nog nooit kwaad gedaan hebben' (familie Alberts, Morris, Bing, Nick, enz).quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of z'n goede voornemens de zomercliff overleven.![]()
Het verklaart in ieder geval de inhoud van je postsquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef pberends het volgende:
Ik heb even 10 seconden op de achtergrond GTST gehoord, Nina stond weer te krijsen. Wat ben ik blij dat ik de serie niet meer kijk zeg.
Mij bevalt het ook wel. Hij is anders, maar wel nog met de Ludo trekjes. Hij draagt dezelfde kleren, praat hetzelfde en is geen compleet watje geworden. Hij heeft gewoon een andere kijk op de zaken nu. Het spreekt me wel aan eigenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuker zo eigenlijk, nu kan Ludo Sanders pas echt een held worden![]()
Klopt het is iemand die nog steeds voor zichzelf op kan komen en iemand kan zeggen waar het op staat, alleen toont hij zich nu een stuk menselijker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:25 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mij bevalt het ook wel. Hij is anders, maar wel nog met de Ludo trekjes. Hij draagt dezelfde kleren, praat hetzelfde en is geen compleet watje geworden. Hij heeft gewoon een andere kijk op de zaken nu. Het spreekt me wel aan eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat was niet bewust volgens mij, ze was in paniek omdat Meike terug aan boord kon klimmen en voer inderdaad hard weg, nadat ze had ontdekt dat ze eronder zat stopte ze de motoren directquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:55 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5rYe7F22BOU&mode=related&search=
Janine die toen ook bewust over maaike heen vaarde.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgende week tevens Samir A in gtst
WaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
tvp!
Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:22 schreef Otmed het volgende:
Komt er een hele Marokkaanse familie in GTST? Tof.
Omdat ze (meestal) zo irritant praten en er wordt vaak zo'n issue van gemaakt als er een allochtone familie inkomt. Zeker als het Marokkanen of Turken zijn wordt het denk ik zo...uitgebuit. Weet niet, gaat niet over het princiepe Marokkaan of Turk voor me maar wat programma's er al gauw van maken.quote:
Jef was weer op zijn Jefs vandaag, lekker ouderwets en conventioneel, het typische oudere-jongere confict dat hij en de jeugdigen altijd symboliseerden.quote:
Ohquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ze (meestal) zo irritant praten en er wordt vaak zo'n issue van gemaakt als er een allochtone familie inkomt. Zeker als het Marokkanen of Turken zijn wordt het denk ik zo...uitgebuit. Weet niet, gaat niet over het princiepe Marokkaan of Turk voor me maar wat programma's er al gauw van maken.
Net als wanneer je een gothic erin zou zetten. Het wordt zo stereotype achtig, denk ik.
Bedoel het niet erg ofzo.![]()
Ja omdat ze haar vrienden (Barbara, Sjors) ook terug wilde in haar leven en dat kon niet als ze met Ludo ging trouwen enzo. Hij snapte het maar half geloof ik, maar accepteerde het welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef roooosje het volgende:
Ik heb het niet gezienWaarom wou Janine niet met Ludo trouwen? Er kwam zeker iets semi-romantisch erachteraan
Zoveel anders is Ludo dus ook niet. Hij gaat het pas goed maken met mensen als hij er zelf baat bij heeft (trouwen met Janine). Ook heerlijk fout dat hij met een cheque aan komt zetten. Ik ben benieuwd wanneer we Ludo inderdaad bejaarden zien wassen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja omdat ze haar vrienden (Barbara, Sjors) ook terug wilde in haar leven en dat kon niet als ze met Ludo ging trouwen enzo. Hij snapte het maar half geloof ik, maar accepteerde het wel
Hahaha ja dat was wel lekker onverwachtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen bij dat voorstukje op het laatst toen Fos 'gif' zei? Ik schoot echt spontaan heel erg in de lach.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |