abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46379657
Weer een vormfout
Beter dat hij vrij is in ieder geval
Een heer met stijl
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 20:39:38 #102
42184 crew  DaMart
pi_46379694
Wat ouderwets... zo makkelijk kom je tegenwoordig niet meer vrij door vormfouten...
pi_46379735
Ludo vrij op een vormfout, precies wat ik eerder dacht
pi_46379779
Charlie is zooo de lul maandag
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:50:00 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_46380063
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:39 schreef DaMart het volgende:
Wat ouderwets... zo makkelijk kom je tegenwoordig niet meer vrij door vormfouten...
Het is ook te makkelijk bedacht. Hij had er van mij nog wel even mogen blijven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:54:28 #106
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_46380223
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:39 schreef DaMart het volgende:
Wat boeit dat nou? Vrij is vrij
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_46380271
Ludo vrij, Morris weg, Nina, Noud, Fos en Florien hebben alles weer goedgemaakt Het enige wat nog over is zijn Charlie en Jack en dat is zoooo saai

Robert, Janine, Barbara, Jeff en Dorothea, Bing en Sjors, Laura, Dennis en Anita doen helemaal niks meer!!!
pi_46380739
Anita mag er van mij ook wel uit ja. Irritant mens is dat....met dr zielige gedrag
pi_46384009
Er moet een maf komen die iemand ontvoerd en killed
pi_46384455
mwah ik zie wel genoeg openingen zo als bij Dian ze heeft al het geld gekregen van een overleden multi magnaat. En dan is er nergens een neefje of verstoten zoontje dat wil vechten voor de erfenis van meneer Donald van der zee? Daar kan een zo goed personage inzitten..

En Fay waar is die ? dat personage zou er toch voor vast komen als het meisje dat haar speelde haar diploma had gehaalt? Vond ik nog wel een van de leukste fischer kids.

En dan Jack.. hij vertelde ooit aan Anita dat zijn ex is vermoord vanwege hem.
Waar zijn die moordenaars nu dan ? en die bende die achter hem aanzat?
Laat maar komen...
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_46384869
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:53 schreef Canisfire het volgende:
mwah ik zie wel genoeg openingen zo als bij Dian ze heeft al het geld gekregen van een overleden multi magnaat. En dan is er nergens een neefje of verstoten zoontje dat wil vechten voor de erfenis van meneer Donald van der zee? Daar kan een zo goed personage inzitten..

En Fay waar is die ? dat personage zou er toch voor vast komen als het meisje dat haar speelde haar diploma had gehaalt? Vond ik nog wel een van de leukste fischer kids.

Laat maar komen...
Ga nou niet alles verraden.
pi_46397267
Ludo weer vrij
Moet ie alleen niet iedere aflevering gaan janken Paar afleveringen oké, maar hij moet écht geen watje worden ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_46401702
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:53 schreef Canisfire het volgende:

Laat maar komen...
ja daar kunnen ze inderdaad nog wel wat mee gaan doen... misschien komt dat ook nog wel?
ze hebben het hem toch vast niet voor niets laten zeggen...
pi_46402142
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef fresta het volgende:

[..]

ja daar kunnen ze inderdaad nog wel wat mee gaan doen... misschien komt dat ook nog wel?
ze hebben het hem toch vast niet voor niets laten zeggen...
Leuke Cliffhanger. De bende schiet Jack neer, en Nick ziet het gebeuren. Wat doet Nick, laat hij zijn 'rivaal' doodbloeden of redt hij Jack
pi_46403694
Neee, die bende moet dan natuurlijk wel anita dood schieten, niet jack...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_46404141
Allebei zul je bedoelen.
tvp!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:36:32 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_46412041
quote:
Geweldig! Die aflevering had ik gemist ! Tof mên!
tvp!
pi_46444270
quote:
Held! Dank je wel
Wat een aflevering joh..geweldig!
Back in business.
  zondag 18 februari 2007 @ 23:56:33 #121
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46445074
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat was toch een lieve oude man of zie ik dat verkeerd?
Of bedoel je iemand van Roberts leeftijd?
Nou nee ik vond hem veel te mopperig en niet aantrekkelijk (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak).
Het verschilt ook per persoon.
  maandag 19 februari 2007 @ 00:02:54 #122
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46445258
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Otmed het volgende:

[..]

Geweldig! Die aflevering had ik gemist ! Tof mên!
Dat dus .

Stefano en Bowien .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46451451
quote:
RTL maakt zich geen zorgen over ‘Goede tijden’

Goede tijden slechte tijden (foto) kampt dit seizoen met lagere kijkersaantallen. Waar de soap tot enkele seizoenen geleden dagelijks nog meer dan twee miljoen kijkers aan de buis gekluisterd hield, volgen tegenwoordig nog zo’n 1,3 miljoen mensen de belevenissen van de bewoners van Meerdijk. Producent Endemol van GTST wil er niet op reageren en RTL4 meldt zich ‘op dit moment geen zorgen’ te maken. “Het is gewoon een golfbeweging.”

Volgens een woordvoerster van RTL 4 is de zender nog erg blij met de scores van Goede tijden. “Hoewel er nu iets minder mensen kijken dan voorheen, scoort het programma elke dag nog fantastisch“, aldus de zegsvrouw in het AD.

Volgens Willem Zijlstra, die als hoofd drama bij Endemol jarenlang verantwoordelijk was voor de soap, voelt deze daling structureler. “Het kan niet anders of Endemol en RTL4 doen op dit moment onderzoek onder kijkers. Daar komt waarschijnlijk uit dat de serie momenteel te weinig geloofwaardig is.”

Olga Madsen, die Goede tijden slechte tijden in 1990 introduceerde in Nederland, vindt de serie er nog steeds ‘geweldig’ uitzien, maar kan zich wel in de mening van Zijlstra vinden. “De makers vertellen te veel buitenissige en te weinig menselijke verhalen. De moord op Ludo wordt bijvoorbeeld wel erg lang uitgesponnen. Dat zijn ze nu aan het bijsturen, vermoed ik. Maar vergis je niet, GTST is een tanker. Die beweegt heel langzaam. Als je iets schrijft, is het pas vijf maanden later op tv.”

De cast is volgens regisseur Johan Nijenhuis het grootste probleem. Nijenhuis regisseerde GTST in de beginperiode en hij herinnert zich dat de serie in het begin is groot gemaakt door de Hitkrant-generatie. “Na drie maanden wilde RTL eigenlijk stoppen met GTST, maar toen bleken opeens Reinout Oerlemans en Antonie Kamerling grote idolen onder 13-jarige meisjes. Toen ging het los. GTST mist nu dat soort helden, onder meer door concurrerende series“, vertelt Nijenhuis in de krant.

Castingdirector Job Gosschalk sluit zich daarbij aan: “Als ik tegenwoordig jonge men- sen zoek voor series, kijk ik eerder naar bijvoorbeeld ONM. Die acteurs zijn meer aansprekend: Yolanthe Cabau van Kasbergen, Eric Bouwman, Levi van Kempen. Die zijn hot. Bij GTST zou ik het bijna niet eens weten. Vroeger was dat andersom.”

De belangrijkste reden voor de dalende kijkcijfers is de toegenomen concurrentie, vindt Madsen. “Lange tijd maakten GTST en het Journaal de dienst uit om acht uur. Je keek of het een, of het ander. Concurrentie was er niet. Met GTST is niets mis, maar je ziet dat De Wereld Draait Door op Nederland 3 en Deal or No Deal op Tien nu serieus meedoen om de gunst van de kijker.” Ex-Endemoller Willem Zijlstra ziet het minder somber in: “Goede Tijden blijft altijd een anker in de programmering van RTL4.“
Bron: MediaCourant

De reacties zijn geweldig :
quote:
Chiel zegt:

17-02-2007 om 12:58
Fos en ‘de Noudte’ rulen
Het zijn m’n voorbeelden, zo goed die DVD handel

Theo zegt:
17-02-2007 om 13:00
Er moeten gewoon weer een paar lekkere wijven in.
Die Nina heeft wallen van hier tot Tokio, en bij die Florien zie je ook amper wat de voor of de achterkant is.

MartijnK zegt:
17-02-2007 om 22:12
Het ligt aan de verhalen en de cast van GTST.
It sucks…big time.

Craig zegt:
17-02-2007 om 22:54
Laura is de gekste van allemaal.
Huisvrouw, advocaat, zangeres, lesbie, datingbureau eigenaar, incestpleegster, hotelmanager wat is dat volgens mij is er niemand met zo’n C.V.

linda zegt:
18-02-2007 om 18:21
Er moet gewoon wat meer realiteit in,en niet al die surrealistische onzin!!
.

En als John de Mol Endemol weer overkoopt bestaat er een kans dat GTST naar Tien verdwijnt.
pi_46456848
Dus we kunnen verwachten dat GTST over 5 maanden weer tof is?
tvp!
pi_46457316
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:18 schreef Otmed het volgende:
Dus we kunnen verwachten dat GTST over 5 maanden weer tof is?
quote:
Ex-Endemoller Willem Zijlstra ziet het minder somber in: “Goede Tijden blijft altijd een kanker in de programmering van RTL4.“
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')