Idd, als je in Turkije moet spelen wordt je alleen al schijtziek van het publiek ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar een Turkse club uit of thuis is een wereld van verschil.
En Kezman doet het niet eens goed bij Fener.![]()
Gezien waar Ajax nu mee op het veld staat is diit natuurlijk ook geen verrassing en toch al die blije F'noordertjes en PSV-ertjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Goh, gezien het seizoen van Feijenoord lijkt me dat geen verrassing.
Dat jullie daar nog genoegen uit kunnen halen.
Krul heeft 1 wedstrijd in het eerste van Newcastle gekeeptquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen echt alternatief? Zoals ik al zei is zelfs Vermeer waarschijnlijk beter dan Stekelenburg. Dan heb je ook nog Vorm en Krul, dus bekkie houden Limbo.
Ik weet niet of je Fenerbahce- Az hebt gekeken maar je ziet wel gelijk een verschil tussen deivid en Kezman.. en Kezman doet het best goed bij Fener.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar een Turkse club uit of thuis is een wereld van verschil.
En Kezman doet het niet eens goed bij Fener.![]()
Velthuizenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen echt alternatief? Zoals ik al zei is zelfs Vermeer waarschijnlijk beter dan Stekelenburg. Dan heb je ook nog Vorm en Krul, dus bekkie houden Limbo.
Nou de slechtste keeper ooit is wel overdreven. Maar vorm is niet beter na een half jaar bij utrecht gespeeld te hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik met 'm eens hoor, Steek is de slechtste keeper die ik ooit voor Ajax heb zien keepen, wat een prutser.
Sukkel, je hebt het over destijds, toen was er nog geen Vermeer of Vorm. Boertje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deze spelers moeten beter kunnen dan dit hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Gezien waar Ajax nu mee op het veld staat is diit natuurlijk ook geen verrassing en toch al die blije F'noordertjes en PSV-ertjes
Je bedoelt echte supporters? want bij ajax loopt 't stadion leeg wanneer ze achter staan..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef gday het volgende:
[..]
Idd, als je in Turkije moet spelen wordt je alleen al schijtziek van het publiek ...
Ik wil je best serieus nemen maar het lukt me gewoon nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Fenerbahce- Az hebt gekeken maar je ziet wel gelijk een verschil tussen deivid en Kezman.. en Kezman doet het best goed bij Fener.
Wie is slechter dan Stekelenburg dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou de slechtste keeper ooit is wel overdreven. Maar vorm is niet beter na een half jaar bij utrecht gespeeld te hebben.
Voelt dat nou lekker?quote:[b]Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef] jorienvdherik het volZonder Jasza en Stefmans dit deel![]()
Oftewel je hebt de wedstrijd niet gekeken. En ook doelpunten van kezman niet gezienquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil je best serieus nemen maar het lukt me gewoon niet![]()
Kan je zo al didulica opnoemenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie is slechter dan Stekelenburg dan?
ik ben niet voor de kazen maar jij bent wel erg grappig. voor fener had het vandaag moeten gebeuren.. AZ heeft het prima gedaan met 3 uit-goals en zullen alleen maar beter presteren thuis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat denk jij thuis wordt az van de grond geveegt, wanneer 6 goede spelers bij Fenerbahce terug zijn waaronder Kezman.
Oh ja, en de supporters van Ajax hebben inderdaad heel veel te maken met Turkije.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bedoelt echte supporters? want bij ajax loopt 't stadion leeg wanneer ze achter staan..
Destijds? Wat is destijds? 10 jaar geleden? Of 2005? Toen riepen ze dat namelijk nog steeds en toen had Vermeer net een (erg) goed toernooi afgewerkt in Nederland. Ene Tim Krul was al naar Newcastle verkast. Toch zeiden ze dat ze op lange termijn in Stekelenburg dé opvolger van Sar zagen. Hilarisch gewoon. Vooral vanwege de "lange termijn". En zelf uit Limburg komen en mij dan een boertje noemen is helemaal hilarisch. Ik durf te wedden dat ik vaker in de Randstad kom dan jij (ja ook Amsterdam).quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Sukkel, je hebt het over destijds, toen was er nog geen Vermeer of Vorm. Boertje.
Vergeet Ajax - Inter niet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik ben niet voor de kazen maar jij bent wel erg grappig. voor fener had het vandaag moeten gebeuren.. AZ heeft het prima gedaan met 3 uit-goals en zullen alleen maar beter presteren thuis.
voor Ajax lijkt het over. wellicht een wonder met een uit-goal ofzo en dan thuis 1-0 winnen
Triestquote:
Donder toch op tering NSB-er, jij bent ook wel een relnichtje dat flink kan zieken binnen VBL en dan reageerd iemand terug en dan meteen gaan janken via topic report.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef leolinedance het volgende:
Komop man. Als mij kanker toegewenst wordt vind ik het vrij terecht.
Je bedoelt de 4 doelpunten in 12 wedstrijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Oftewel je hebt de wedstrijd niet gekeken. En ook doelpunten van kezman niet gezien.
Grandelquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef Jajong het volgende:
Wie is slechter dan Stekelenburg dan?
Heh. Die 100 keer liever dan Stekelenburg. Die kan niet eens een bal vangen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kan je zo al didulica opnoemen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef rompompom het volgende:
Waarom trappen ze voor die teringjosti (mag dat, tering? Of wordt daar enorme aanstoot aan genomen door mensen die hun betovergrootvader er door verloren zijn?) de bal uit?
Wow, pimpen met hoe vaak je in de Randstad komt. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Destijds? Wat is destijds? 10 jaar geleden? Of 2005? Toen riepen ze dat namelijk ook al en toen had Vermeer net een (erg) goed toernooi afgewerkt in Nederland. Ene Tim Krul was al naar Newcastle verkast. Toch zeiden ze dat ze op lange termijn in Stekelenburg dé opvolger van Sar zagen. Hilarisch gewoon. Vooral vanwege de "lange termijn". En zelf uit Limburg komen en mij dan een boertje noemen is helemaal hilarisch. Ik durf te wedden dat ik vaker in de Randstad kom dan jij (ja ook Amsterdam).
schelden. trollen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan maar hier: wat hebben ze gedaan? en jorien?
Jij hebt SjaakStorm nooit zien keepen ::Dquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben ik met 'm eens hoor, Steek is de slechtste keeper die ik ooit voor Ajax heb zien keepen, wat een prutser.
Stel je niet zo aan man, zijn 't je homovrienden ofzo? Poepoe 2 weken gebanned op een forum, wat erg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Triest
[..]
Donder toch op tering NSB-er, jij bent ook wel een relnichtje dat flink kan zieken binnen VBL en dan reageerd iemand terug en dan meteen gaan janken via topic report.
voor die leohomodance
Telkens kankeren. En jorien zat alles flink aan te stoken en te NSB-eren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan maar hier: wat hebben ze gedaan? en jorien?
Teken ik voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
Het wordt nog wel 2-1 - krijg dat soort dingen altijd door uit het bovenmaanse
Perez moet er in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Babel is dramatisch...met Huntelaar erin kun je toch voorin iig nog een bal vasthouden?
Sorry je haalt galatasaray/besiktas supporters door elkaar met Fenerbahce supporters...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik ben niet voor de kazen maar jij bent wel erg grappig. voor fener had het vandaag moeten gebeuren.. AZ heeft het prima gedaan met 3 uit-goals en zullen alleen maar beter presteren thuis.
voor Ajax lijkt het over. wellicht een wonder met een uit-goal ofzo en dan thuis 1-0 winnen
Ook een goede optie, inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Perez moet er in.
Soms begrijp ik echt niets van HtC.
Waarom laat ie Babel zo lang verzuipen?
Kloptquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij hebt SjaakStorm nooit zien keepen ::D
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
relnichtje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Het is over en uit
Ja, anders zet je 3 of 4 jaar geleden een 16 jarige keeper in het eerstequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Destijds? Wat is destijds? 10 jaar geleden? Of 2005? Toen riepen ze dat namelijk ook al en toen had Vermeer net een (erg) goed toernooi afgewerkt in Nederland. Ene Tim Krul was al naar Newcastle verkast. Toch zeiden ze dat ze op lange termijn in Stekelenburg dé opvolger van Sar zagen. Hilarisch gewoon. Vooral vanwege de "lange termijn". En zelf uit Limburg komen en mij dan een boertje noemen is helemaal hilarisch. Ik durf te wedden dat ik vaker in de Randstad kom dan jij (ja ook Amsterdam).
Beter lezen pikquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, pimpen met hoe vaak je in de Randstad komt. Het moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |